Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

khronos group

Khronos Group prezentuje zestaw rozszerzeń Vulkan Ray Tracing

Khronos Group prezentuje zestaw rozszerzeń Vulkan Ray Tracing

Śledzenie promieni to technika renderowania, która realistycznie symuluje sposób w jaki promienie światła przecinają się i wchodzą w interakcje z geometrią sceny, materiałami i źródłami światła. Technologia ta jest szeroko stosowana do renderowania filmów, ale od niedawna wykorzystuje się ją również w aplikacjach i grach wideo. Większość osób o technologii śledzenia promieni pierwszy raz usłyszało przy okazji premiery kart graficznych GeForce RTX 2000, które oferują jej sprzętową obsługę....

Vulkan 1.0 - API oficjalnie dostępne dla deweloperów gier

Vulkan 1.0 - API oficjalnie dostępne dla deweloperów gier

Coraz więcej mówi się o DirectX 12 mającym trafić do nowych gier komputerowych - API stworzone przez Microsoft ma zrewolucjonizować rynek i pozwolić deweloperom na wykorzystanie mocy obliczeniowej komputerów PC oraz konsoli Xbox One. A jak będzie w praktyce? Pomimo tego, że DirectX 12 i system operacyjny Windows 10 oficjalnie zadebiutowały już jakiś czas temu, do tej pory nie ujrzeliśmy żadnej gry najwyższej klasy korzystającej z tego API. Przyszłość cyfrowej rozrywki nie należy jednak tylko do...

NVIDIA gospodarzem spotkania deweloperów API Vulkan

NVIDIA gospodarzem spotkania deweloperów API Vulkan

Kolejne miesiące mogą okazać się przełomowe dla rynku gier komputerowych. Dlaczego? W ubiegłym roku Microsoft ogłosił wsparcie dla API DirectX 12 w systemie operacyjnym Windows 10 - wtedy zaczęto spekulować na temat przyszłych gier mających obsługiwać wspomnianą technologię. Do tej pory żaden z większych deweloperów nie zdecydował się na zaktualizowanie swojej produkcji do DX12, ani na zaprezentowanie nowego tytułu wspierającego opisywane API. DirectX 12 będzie można ocenić dopiero po premierze...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.