jetpack interactive
God of War Ragnarök wkrótce zagości na PC. Gra na start zaoferuje wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 oraz Intel XeSS

Coraz więcej gier ekskluzywnych z PlayStation 5 trafia ostatecznie także na PC-ty. Co więcej, zwykle są to bardzo dobre porty, które ulepszają nieco grafikę oryginałów i są przyzwoicie zoptymalizowane. Wydawało się jedynie kwestią czasu, że taki los spotka też bardzo wysoko ocenianą grę God of War Ragnarök. Podczas wydarzenia State of Play, firma Sony oficjalnie zapowiedziała, że najnowsza odsłona przygód Kratosa trafi na komputery osobiste już niebawem.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p