Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Irrational Games

System Shock 2 Enhanced Edition - nowa wersja arcydzieła gatunku otrzymała zapowiedź z fragmentami rozgrywki

System Shock 2 Enhanced Edition - nowa wersja arcydzieła gatunku otrzymała zapowiedź z fragmentami rozgrywki

Choć na rynku funkcjonuje nieco ponad dekadę, Nightdive Studios zdążyło już wielokrotnie zabłysnąć, jeżeli chodzi o odrestaurowywanie legendarnych tytułów. Na ogół odnoszą w tym rejonie mniejsze bądź większe sukcesy, choć czasem zdarzą się im potknięcia, jak np. przy Blade Runnerze. W każdym razie poza tym passę mają całkiem dobrą - kiilka miesięcy temu wypuścili remake pierwszego System Shocka, który został dobrze przyjęty. Teraz nadeszła pora na kontynuację.

BioShock 4 - pracownik studia Cloud Chamber sugeruje, kiedy możemy spodziewać się premiery gry

BioShock 4 - pracownik studia Cloud Chamber sugeruje, kiedy możemy spodziewać się premiery gry

Od czasu wydania BioShock Infinite minęło już ponad 10 lat, ale pod koniec 2020 r. potwierdzono, że trwają prace nad czwartą odsłoną popularnej serii. Wiadomo, że nie odpowiada za nią studio Irrational Games z Kenem Levine’em na czele, lecz nowy zespół stworzony pod egidą firmy 2K Games - Cloud Chamber. Tak się składa, że Mack Sztaba, pracujący w Cloud Chamber artysta koncepcyjny, zdradził, iż gry możemy spodziewać się dopiero w okolicach 2028 roku.

BioShock 4 - jak idą prace nad grą? Najwyraźniej kiepsko. Pojawiły się doniesienia o produkcyjnym piekle

BioShock 4 - jak idą prace nad grą? Najwyraźniej kiepsko. Pojawiły się doniesienia o produkcyjnym piekle

Od czasu wydania BioShock Infinite minęło już ponad 10 lat, ale pod koniec 2020 r. potwierdzono, że trwają prace nad czwartą odsłoną popularnej serii. Niestety, nie odpowiada za nią studio Irrational Games z Kenem Levine’em na czele, lecz nowy zespół stworzony pod egidą firmy 2K Games - Cloud Chamber. To jednak nie koniec niepokojących wieści. Wkrótce po ogłoszeniu Czwórki zaczęto wszak mówić, że gra będzie w swym założeniu nieco inna niż dotychczas (bardziej erpegowa), a dziś dowiadujemy...

BioShock 4 może być zupełnie inną grą. Ogłoszenia o prace sugerują otwarty świat, wybory i bardziej niż dotąd erpegowe podejście

BioShock 4 może być zupełnie inną grą. Ogłoszenia o prace sugerują otwarty świat, wybory i bardziej niż dotąd erpegowe podejście

Fani BioShocka w dużej części przestali już pewnie wierzyć, że po siedmiu długich latach otrzymają kolejną odsłonę tej popularnej strzelanki. Przed rokiem nadzieja odżyła na nowo, kiedy to wydawca 2K Games oficjalnie ogłosił rozpoczęcie prac nad nową częścią. Z kolei latem tego roku studio Cloud Chamber opublikowało na swojej stronie ogłoszenia o prace, dotyczące właśnie BioShocka 4. Gwoli ścisłości, Cloud Chamber przejęło serię BioShock po nieistniejącym już zespole Irrational Games...

BioShock 4 bez Rapture i Columbii. Gra powstaje na Unreal Engine 4

BioShock 4 bez Rapture i Columbii. Gra powstaje na Unreal Engine 4

Od czasu wydania BioShock Infinite minęło już ponad siedem lat, ale w grudniu ubiegłego roku oficjalnie potwierdzono, że trwają prace nad czwartą pełnoprawną odsłoną serii. Niestety, nie odpowiada za nią studio Irrational Games, z Kenem Levine’em na czele, lecz nowy zespół stworzony pod egidą firmy 2K Games – Cloud Chamber. Studio prowadzone jest przez producentkę Kelley Gilmore, która pomagała przy produkowaniu takich gier, jak seria XCOM czy Civilization. O grze niestety nic nie ujawniono, aż...

Nowy Bioshock na horyzoncie? Zaufane źródła mówią, że tak

Nowy Bioshock na horyzoncie? Zaufane źródła mówią, że tak

Według dziennikarza serwisu Kotaku (czyli serwisu, który niejednokrotnie sprawdził się jako dobre źródło przecieków), od dwóch lat trwają prace nad nową częścią Bioshocka. Nad produkcją czuwa 2K Games, które znamy nie tylko z opieki wydawniczej nad zremasterowanymi odsłonami kultowej gry, ale także nad niekoniecznie najlepiej przyjętą Mafią III. Redaktor Kotaku pracował nad materiałem, w którym chciał poruszyć wewnętrzne problemy studia Hangar 13, jakie miały miejsce podczas prac nad Mafią,...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.