Irrational Games
BioShock 4 - twórcy zdają się wreszcie powoli wychodzić na prostą. Ważne ogłoszenie rekrutacyjne
Gdy Irrational Games wydało pierwszego BioShocka, kolejny raz wyznaczyło standardy w branży - i odczuwamy to do dziś. Niemniej od ostatniej jak dotąd odsłony minęła już ponad dekada, a nawet remastery "jedynki" i "dwójki" pojawiły się 8 lat temu. Kontynuacja z kolei znajduje się w dość dziwnym miejscu, jako że od dłuższego czasu czekamy na coś więcej niż mało zachęcające pogłoski. I wygląda na to, że pojawiają się na to całkiem spore szanse.
System Shock 2 Enhanced Edition - nowa wersja arcydzieła gatunku otrzymała zapowiedź z fragmentami rozgrywki
Choć na rynku funkcjonuje nieco ponad dekadę, Nightdive Studios zdążyło już wielokrotnie zabłysnąć, jeżeli chodzi o odrestaurowywanie legendarnych tytułów. Na ogół odnoszą w tym rejonie mniejsze bądź większe sukcesy, choć czasem zdarzą się im potknięcia, jak np. przy Blade Runnerze. W każdym razie poza tym passę mają całkiem dobrą - kiilka miesięcy temu wypuścili remake pierwszego System Shocka, który został dobrze przyjęty. Teraz nadeszła pora na kontynuację.
BioShock 4 - pracownik studia Cloud Chamber sugeruje, kiedy możemy spodziewać się premiery gry
Od czasu wydania BioShock Infinite minęło już ponad 10 lat, ale pod koniec 2020 r. potwierdzono, że trwają prace nad czwartą odsłoną popularnej serii. Wiadomo, że nie odpowiada za nią studio Irrational Games z Kenem Levine’em na czele, lecz nowy zespół stworzony pod egidą firmy 2K Games - Cloud Chamber. Tak się składa, że Mack Sztaba, pracujący w Cloud Chamber artysta koncepcyjny, zdradził, iż gry możemy spodziewać się dopiero w okolicach 2028 roku.
BioShock 4 - jak idą prace nad grą? Najwyraźniej kiepsko. Pojawiły się doniesienia o produkcyjnym piekle
Od czasu wydania BioShock Infinite minęło już ponad 10 lat, ale pod koniec 2020 r. potwierdzono, że trwają prace nad czwartą odsłoną popularnej serii. Niestety, nie odpowiada za nią studio Irrational Games z Kenem Levine’em na czele, lecz nowy zespół stworzony pod egidą firmy 2K Games - Cloud Chamber. To jednak nie koniec niepokojących wieści. Wkrótce po ogłoszeniu Czwórki zaczęto wszak mówić, że gra będzie w swym założeniu nieco inna niż dotychczas (bardziej erpegowa), a dziś dowiadujemy...
BioShock 4 może być zupełnie inną grą. Ogłoszenia o prace sugerują otwarty świat, wybory i bardziej niż dotąd erpegowe podejście
Fani BioShocka w dużej części przestali już pewnie wierzyć, że po siedmiu długich latach otrzymają kolejną odsłonę tej popularnej strzelanki. Przed rokiem nadzieja odżyła na nowo, kiedy to wydawca 2K Games oficjalnie ogłosił rozpoczęcie prac nad nową częścią. Z kolei latem tego roku studio Cloud Chamber opublikowało na swojej stronie ogłoszenia o prace, dotyczące właśnie BioShocka 4. Gwoli ścisłości, Cloud Chamber przejęło serię BioShock po nieistniejącym już zespole Irrational Games...
BioShock 4 bez Rapture i Columbii. Gra powstaje na Unreal Engine 4
Od czasu wydania BioShock Infinite minęło już ponad siedem lat, ale w grudniu ubiegłego roku oficjalnie potwierdzono, że trwają prace nad czwartą pełnoprawną odsłoną serii. Niestety, nie odpowiada za nią studio Irrational Games, z Kenem Levine’em na czele, lecz nowy zespół stworzony pod egidą firmy 2K Games – Cloud Chamber. Studio prowadzone jest przez producentkę Kelley Gilmore, która pomagała przy produkowaniu takich gier, jak seria XCOM czy Civilization. O grze niestety nic nie ujawniono, aż...
Nowy Bioshock na horyzoncie? Zaufane źródła mówią, że tak
Według dziennikarza serwisu Kotaku (czyli serwisu, który niejednokrotnie sprawdził się jako dobre źródło przecieków), od dwóch lat trwają prace nad nową częścią Bioshocka. Nad produkcją czuwa 2K Games, które znamy nie tylko z opieki wydawniczej nad zremasterowanymi odsłonami kultowej gry, ale także nad niekoniecznie najlepiej przyjętą Mafią III. Redaktor Kotaku pracował nad materiałem, w którym chciał poruszyć wewnętrzne problemy studia Hangar 13, jakie miały miejsce podczas prac nad Mafią,...
System ocen komentarzy plus i minus na PurePC - Dyskusja, ewolucja i propozycje sensownych zmian
Test wydajności STALKER 2: Heart of Chornobyl - Wymagania sprzętowe gorsze od anomalii. Unreal Engine 5 jeńców nie bierze
AMD Ryzen 7 9800X3D błyskawicznie znika z półek sklepowych. Problemy z dostępnością procesora pojawiły się w Europie i USA
Wymagania sprzętowe Indiana Jones and the Great Circle PC. Wymagane karty graficzne ze sprzętową akceleracją Ray Tracingu
AMD Radeon RX 8800 XT - poznaliśmy przypuszczalne TDP nowej karty graficznej, a także wzrost wydajności w Ray Tracingu