Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

generative adversarial networks

NVIDIA GameGAN: AI rekonstruuje PAC-MANa bez użycia silnika

NVIDIA GameGAN: AI rekonstruuje PAC-MANa bez użycia silnika

Wydaje się chyba oczywiste, że każda gra musi zostać stworzona na jakimś silniku. Upraszczając opis konstrukcji gry, można powiedzieć, że w takiej produkcji występuje jakiś model (bohater) oraz otaczające go środowisko. Bez znaczenia, czy mamy do czynienia z Kingdom Come: Deliverance czy... obchodzącym właśnie 40-lecie PAC-MANem. Zawsze mamy centralny model i otaczające go środowisko (powód przytaczania tego trywialnego opisu, stanie się jasny w następnych akapitach). Wszystko to budowane przez...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.