Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

game development

Koniec z przycięciami w grach. Inżynier Epic Games pokazuje, jak naprawić najbardziej irytujące problemy w Unreal Engine

Koniec z przycięciami w grach. Inżynier Epic Games pokazuje, jak naprawić najbardziej irytujące problemy w Unreal Engine

Problemy z płynnością animacji w grach komputerowych to temat powracający przy wielu premierach. Użytkownicy często obwiniają za ten stan rzeczy wymagania sprzętowe lub sterowniki. Firma Epic Games słynąca z silnika Unreal Engine postanowiła jednak wziąć odpowiedzialność na siebie i rozpocząć edukacyjną ofensywę skierowaną do deweloperów. Inicjatywa ma na celu wyeliminowanie najczęstszych błędów prowadzących do tak zwanych przycięć.

Unreal Engine 5.6 wprowadza optymalizację wydajności dla otwartych światów przy 60 FPS na konsolach i PC

Unreal Engine 5.6 wprowadza optymalizację wydajności dla otwartych światów przy 60 FPS na konsolach i PC

Twórcy silników gier coraz częściej koncentrują się na narzędziach, które nie tylko zwiększają realizm, ale też przyspieszają produkcję. Nowe wersje popularnych środowisk programistycznych pokazują, że rozwój technologii idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami graczy i producentów. Warto przyjrzeć się bliżej, jakie możliwości otwiera przed branżą najnowsza aktualizacja jednego z wiodących silników, którego kolejne wydanie zapowiada wiele istotnych zmian.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.