game development
Koniec z przycięciami w grach. Inżynier Epic Games pokazuje, jak naprawić najbardziej irytujące problemy w Unreal Engine

Problemy z płynnością animacji w grach komputerowych to temat powracający przy wielu premierach. Użytkownicy często obwiniają za ten stan rzeczy wymagania sprzętowe lub sterowniki. Firma Epic Games słynąca z silnika Unreal Engine postanowiła jednak wziąć odpowiedzialność na siebie i rozpocząć edukacyjną ofensywę skierowaną do deweloperów. Inicjatywa ma na celu wyeliminowanie najczęstszych błędów prowadzących do tak zwanych przycięć.
Unreal Engine 5.6 wprowadza optymalizację wydajności dla otwartych światów przy 60 FPS na konsolach i PC

Twórcy silników gier coraz częściej koncentrują się na narzędziach, które nie tylko zwiększają realizm, ale też przyspieszają produkcję. Nowe wersje popularnych środowisk programistycznych pokazują, że rozwój technologii idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami graczy i producentów. Warto przyjrzeć się bliżej, jakie możliwości otwiera przed branżą najnowsza aktualizacja jednego z wiodących silników, którego kolejne wydanie zapowiada wiele istotnych zmian.
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 50 SUPER mają ukazać się jeszcze w tym roku. To dobra wiadomość dla niecierpliwych graczy
Jaka karta graficzna sprzedaje się najlepiej? NVIDIA GeForce, czy też AMD Radeon? Statystyki z Polski i nie tylko
Test wydajności Mafia: The Old Country - Mamma mia! Wymagania sprzętowe to prawdziwy rozbój! Bez upscalingu będzie ciężko
Jaki komputer do gier kupić? Polecane zestawy komputerowe na sierpień 2025. Komputery gamingowe w różnych cenach
Test Mafia: The Old Country PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS, TSR oraz skalowanie wydajności