Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

filmowy zwiastun

Exodus - filmowa zapowiedź nowej gry SF ze współtwórcą Mass Effecta w ekipie. Matthew McConaughey narratorem

Exodus - filmowa zapowiedź nowej gry SF ze współtwórcą Mass Effecta w ekipie. Matthew McConaughey narratorem

Wielu osobom zapewne marzy się monumentalna kosmiczna historia z rozmachem na poziomie trylogii Mass Effect. Rozczarowujący Starfield mógł owe oczekiwania jeszcze zaostrzyć. Na szczęście gdzieś na horyzoncie zarysowuje się fascynująco zapowiadający się projekt Archetype Entertainment. W trakcie zeszłorocznego The Game Awards zapowiedział go sam Matthew McConaughey, członek obsady i zarazem jeden z ważniejszych punktów kampanii promocyjnej.

The Occultist - psychologiczny horror na efektownym filmowym zwiastunie. Angielski głos Geralta wciela się w główną postać

The Occultist - psychologiczny horror na efektownym filmowym zwiastunie. Angielski głos Geralta wciela się w główną postać

Różnej maści horrory pojawiają się w branży dość regularnie - i najwyraźniej w najbliższym czasie również nie powinniśmy narzekać na braki w tej materii. Studio Daloar oraz wydawcy z Daedalic Entertainment przygotowują pewien projekt, który może spodobać się zwolennikom mrocznych historii z interesującą główną postacią. Na razie jeszcze musimy zaczekać na pojawienie się pierwszego gameplayu, ale wstępna zapowiedź brzmi dość zachęcająco.

Diablo IV - nienawiść wraca. Francuska katedra z osobliwymi dekoracjami w ramach promowania nadchodzącej otwartej bety

Diablo IV - nienawiść wraca. Francuska katedra z osobliwymi dekoracjami w ramach promowania nadchodzącej otwartej bety

Wielkimi krokami zbliżają się otwarte testy beta prawdopodobnie największego letniego hitu 2023 roku. Na razie deweloperzy postarali się na pewno, żeby pomiędzy 24 a 26 marca każdy, kto posiada komputer osobisty na minimalnym poziomie, mógł sprawdzić, jak na tę chwilę gra się w Diablo IV. Teraz dołożyli do tego całkiem efektowną i bardzo oryginalną kampanię marketingową związaną z tymże mocnym weekendowym wydarzeniem.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.