Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

fidelityfx super resolution 2.0

Czy na zintegrowanej grafice Radeon 680M zagramy w God of War? Sprawdzimy to z pomocą techniki AMD FSR 2.0

Czy na zintegrowanej grafice Radeon 680M zagramy w God of War? Sprawdzimy to z pomocą techniki AMD FSR 2.0

Nie od dzisiaj wiemy, że zintegrowany układ AMD Radeon 680M to najszybsze iGPU jakie dotychczas pojawiło się w laptopach. W lutym testowaliśmy pełnonapięciowy wariant pochodzący z gamingowego notebooka, z kolei w ostatnim czasie opublikowaliśmy także test ultrabooka ASUS Zenbook S 13 OLED z AMD Ryzen 7 6800U o znacznie obniżonym limicie energetycznym. Wiecie jak wypada iGPU w grach, które pokazujemy w ramach procedury testowej. Teraz sprawdzimy jak Radeon 680M wypadnie w bardziej wymagającej produkcji.

AMD FSR 2.0 jest od teraz dostępny w formie open source. Dostęp do narzędzi techniki powinien być teraz jeszcze łatwiejszy

AMD FSR 2.0 jest od teraz dostępny w formie open source. Dostęp do narzędzi techniki powinien być teraz jeszcze łatwiejszy

Kilka tygodni temu zadebiutowała technika AMD FSR 2.0 (FidelityFX Super Resolution 2.0), która znacząco zmienia formę rekonstrukcji obrazu, wykorzystując w tym celu m.in. temportal upscaling oraz zaawansowany algorytm antyaliasingu. Dzięki zmianom, FSR 2.0 prezentuje zdecydowanie lepszą jakość obrazu w porównaniu do pierwszej generacji. Po roku od premiery FSR 1.0, AMD poinformowało przejściu FSR 2.0 w pełni na model open source.

God of War - popularna gra Sony Santa Monica od teraz ze wsparciem dla techniki AMD FidelityFX Super Resolution 2.0

God of War - popularna gra Sony Santa Monica od teraz ze wsparciem dla techniki AMD FidelityFX Super Resolution 2.0

Podczas gdy gracze PlayStation wyczekują informacji o dacie premiery gry God of War Ragnarok, komputerowi gracze od kilku miesięcy mają okazję ogrywać poprzednią część. God of War okazał się całkiem niezłym sukcesem na PC, co było widać chociażby po liczbie graczy jednocześnie grających w okolicach premiery i tuż po premierze. Tytuł na start zaoferował obsługę kilku technik od AMD oraz NVIDII, w tym m.in. AMD FidelityFX Super Resolution, NVIDIA DLSS oraz NVIDIA Reflex. Twórcy jednak w dalszym...

Test AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 w grze Deathloop. Porównanie AMD FSR 2.0 kontra AMD FSR 1.0 i NVIDIA DLSS

Test AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 w grze Deathloop. Porównanie AMD FSR 2.0 kontra AMD FSR 1.0 i NVIDIA DLSS

W ubiegłym roku zadebiutowała pierwsza generacja techniki AMD FidelityFX Super Resolution, której celem miało być zauważalne podniesienie wydajności poprzez upscalowanie obrazu z niższej rozdzielczości. Do działania wykorzystano bardzo prosty i łatwy w implementacji algorytm, który finalnie nie oferował specjalnie udanej jakości obrazu, przynajmniej w rozdzielczościach Full HD oraz WQHD. W 4K często jakość była w pełni akceptowalna, jednocześnie gracze mogli wówczas liczyć na spory skok wydajności....

AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 już jutro zadebiutuje w grze Deathloop. Poznaliśmy listę kolejnych gier obsługujących FSR 2.0

AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 już jutro zadebiutuje w grze Deathloop. Poznaliśmy listę kolejnych gier obsługujących FSR 2.0

W marcu AMD zdradziło szczegóły dotyczące techniki FidelityFX Super Resolution 2.0 (FSR 2.0), które będzie bardziej zaawansowaną metodą upscalingu obrazu. AMD FSR 2.0 bazuje bowiem na rozwiązaniu o nazwie temporal upscaling (skalowanie czasowe), które wykorzystuje informacje z wcześniejszych klatek w celu udoskonalenia jakości obrazu w kolejnych, renderowanych już z niższej rozdzielczości. Dzięki czasowemu upscalingowi, obraz ma być bardziej szczegółowy i wierny temu, co zobaczymy w natywnej rozdzielczości....

AMD FSR 2.0 będzie w pełni otwartym rozwiązaniem, dostępnym na kartach AMD Radeon i NVIDIA GeForce oraz konsolach Xbox

AMD FSR 2.0 będzie w pełni otwartym rozwiązaniem, dostępnym na kartach AMD Radeon i NVIDIA GeForce oraz konsolach Xbox

W ubiegłym tygodniu AMD wprowadziło nie tylko sterowniki Adrenalin Edition 22.3.1 ze wsparciem dla techniki Radeon Super Resolution, ale także ujawniło pierwsze konkrety dotyczące FidelityFX Super Resolution 2.0. AMD FSR 2.0 to nowa wersja rozwiązania, polegającego na upscalingu (tym razem jednak mowa o temporal upscaling) obrazu z niższej, bazowej rozdzielczości, wpływając tym samym na zwiększenie liczby klatek na sekundę. Pierwsza generacja nie była zbyt udanym rozwiązaniem, ale zwłaszcza na starszych...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.