Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

dystrybucja cyfrowa

Rzetelnym okiem: Płyty Blu-ray jeszcze długo nie odejdą z rynku

Rzetelnym okiem: Płyty Blu-ray jeszcze długo nie odejdą z rynku

Nie tak dawno pojawiła się informacja, że Samsung rezygnuje z produkcji nowych odtwarzaczy Blu-ray oraz Ultra HD Blu-ray i ich sprzedaży na terenie Stanów Zjednoczonych. Miałoby to być wynikiem ogólnie dużej konkurencji w postaci dystrybucji cyfrowej oraz innych firm, również sprzedających takie odtwarzacze. Był to dobry moment na rozpoczęcie ponownej dyskusji nad zaletami cyfrówek nad niebieskimi płytami. Jedni uważają, że płyty czeka śmierć, inni wręcz przeciwnie. Mając możliwość przygotowania...

15 lat Steam - platforma, która upowszechniła cyfrową dystrybucję

15 lat Steam - platforma, która upowszechniła cyfrową dystrybucję

Dziś nie wyobrażamy sobie świata gier bez cyfrowej dystrybucji. Dwie dekady temu wszystko wyglądało zupełnie inaczej. Steam odmienił świat gier raz na zawsze, choć nie był pierwszym serwisem, który umożliwił graczom zakupy gier bez wychodzenia z domu. Za prekursora cyfrowej dystrybucji gier uznawana jest firma GameLine, założona przez Williama von Meistera na początku lat 80. Kupując specjalny kartridż nazwany Master Module z pamięcią 8 KB można było po raz pierwszy pobierać przez linie telefoniczną...

Raport z rynku gier: w lipcu gracze wydali 8,2 mld dolarów

Raport z rynku gier: w lipcu gracze wydali 8,2 mld dolarów

Według raportu opublikowanego przez serwis SuperData Resarch w lipcu tego roku cyfrowa dystrybucji gier na całym świecie przyniosła przychody na poziomie 8,2 miliarda dolarów. Sprzedaż gier w tej formie jest wyższa niż w zeszłym roku, odnotowano 3-procentowy wzrost. Głównym źródłem przychodów są konsole, najsłabszy segment rynku gier stanowią komputery (spadek o 14% rok do roku). Pomimo rosnącej liczby graczy spadają również przychody z Overwatcha. Lipiec okazał się za to najlepszym miesiącem...

Steam rośnie w siłę - wzrost przychodów i coraz więcej gier

Steam rośnie w siłę - wzrost przychodów i coraz więcej gier

Nie trzeba nazywać się Apple, by liczyć przychody w miliardach dolarów. Właściwie nie trzeba nawet niczego produkować, by sumaryczne wpływy za 2017 rok przekroczyły 4,3 miliarda dolarów (nie licząc wszelkich DLC, zakupów dokonywanych w grach, czy transakcji związanych z kartami kolekcjonerskimi). Kto może się się pochwalić miliardowymi przychodami? Firma Gabe’a Newella, która skupia swoją działalność wyłącznie na cyfrowej dystrybucji gier i (niekiedy) na dopieszczaniu Counter-Strike: Global...

Jak wyglądał rynek gier w 2017 roku od strony finansowej?

Jak wyglądał rynek gier w 2017 roku od strony finansowej?

Koniec i początek każdego roku są idealnym czasem na wszelkiego rodzaju podsumowania. Firmy analityczne na całym świecie mają w tym okresie bardzo dużo pracy. Nie inaczej jest w przypadku SuperData, które opublikowało raport podsumowujący miniony rok w branży gier komputerowych. Opublikowany dokument skupia się na cyfrowej dystrybucji oraz interaktywnych mediach. Możemy dowiedzieć się z niego wielu interesujących informacji, między innymi tego, że minione 12 miesięcy były najlepszymi w historii tej...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.