Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

dlss 2.0

NVIDIA DLSS 2.5.1 - nowa wersja techniki poprawia jakość obrazu i eliminuje migotanie tekstur

NVIDIA DLSS 2.5.1 - nowa wersja techniki poprawia jakość obrazu i eliminuje migotanie tekstur

Podczas CES 2023 NVIDIA zapowiedziała kolejne aktualizacje technik DLSS 2, DLSS 3 oraz DLAA. Usprawnienia mają być możliwe dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI), co bezpośrednio poprawi obsługę silnika gry, a także ulepszy jakość statycznych elementów podczas szybkich ruchów kamery. Oficjalnie usprawnienia trafią najpierw do Cyberpunka 2077, Wiedźmina 3: Dziki Gon oraz Portala RTX, jednak gracze mogą sprawdzić nowość już dzisiaj.

Shadow of the Tomb Raider, Rise od the Tomb Raider, trylogia Crysis Remastered i Baldur's Gate 3 z obsługą NVIDIA DLSS 2.0

Shadow of the Tomb Raider, Rise od the Tomb Raider, trylogia Crysis Remastered i Baldur's Gate 3 z obsługą NVIDIA DLSS 2.0

NVIDIA nie zaprzestaje starań w promowaniu swojej techniki DLSS, zwłaszcza że coraz większa liczba gier zaczyna wspierać technikę AMD FidelityFX Super Resolution, a Intel opracował także swoje rozwiązanie o nazwie XeSS, które działa na podobnej zasadzie co DLSS. Praktycznie w każdym tygodniu słyszymy o kolejnych implementacjach tego rozwiązania. Nie powinno to być specjalnie zaskakujące, jako że obecnie dodanie DLSS do gier opartych na takich silnikach jak Unreal Engine czy Unity jest już znacznie...

Dying Light 2 oraz Marvel's Guardians of the Galaxy z obsługą Ray Tracingu oraz techniki NVIDIA DLSS od premiery

Dying Light 2 oraz Marvel's Guardians of the Galaxy z obsługą Ray Tracingu oraz techniki NVIDIA DLSS od premiery

W tym roku zadebiutuje jeszcze przynajmniej kilka, potencjalnie bardzo ciekawych gier. Wśród nich znajdziemy m.in. wyczekiwanego Dying Light 2 od polskiego studia Techland oraz Marvel's Guardians of the Galaxy, autorstwa Eidos Montreal. Druga część "zombie-apokalipsy" po wielu perturbacjach zadebiutuje na rynku 7 grudnia (oby w lepszym stanie niż Cyberpunk 2077 z 10 grudnia 2020). Z kolei Marvel's Guardians of the Galaxy, w przeciwieństwie do Avengers, ma być projektem w pełni skupiającym się na trybie pojedynczego...

Red Dead Redemption 2 już z obsługą techniki NVIDIA DLSS - wzrost wydajności w 4K sięga 45% na kartach GeForce RTX

Red Dead Redemption 2 już z obsługą techniki NVIDIA DLSS - wzrost wydajności w 4K sięga 45% na kartach GeForce RTX

Red Dead Redemption 2, wydane w 2019 roku, to bez wątpienia jedna z najlepiej wyglądających gier z otwartym światem. Okupione to jednak jest wysokimi wymaganiami sprzętowymi, zwłaszcza jeśli chcemy ustawić wszystkie opcje graficzne na maksymalny poziom. Produkcja studia Rockstar oferuje kilkadziesiąt różnych opcji, które poprawiają oprawę wizualną, jednak wiele z nich na poziomie Ultra potrafi zamęczyć nawet najmocniejsze karty graficzne. Podczas targów Computex firma NVIDIA ujawniła, że Red Dead...

NVIDIA DLSS doczeka się trybu Ultra Quality, podobnie jak AMD FidelityFX Super Resolution. Otrzymamy lepszą jakość obrazu

NVIDIA DLSS doczeka się trybu Ultra Quality, podobnie jak AMD FidelityFX Super Resolution. Otrzymamy lepszą jakość obrazu

Bez wątpienia DLSS jest obecnie jedną ze sztandarowych technik, obok Ray Tracingu, które są promowane przez firmę NVIDIA. Producent poinformował, że już ponad 50 gier oferuje wsparcie dla techniki rekonstrukcji obrazu z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Przypominamy, że DLSS jest zamkniętą funkcją, dostępną wyłącznie dla kart graficznych GeForce RTX, wyposażonych w dedykowane rdzenie Tensor. Ostatnie gry, które otrzymały wsparcie dla DLSS 2.0 (a właściwie to do jeszcze bardziej...

NVIDIA oficjalnym partnerem Battlefield 2042 - nadchodząca gra EA DICE otrzyma wsparcie dla technik DLSS 2.0 oraz Reflex

NVIDIA oficjalnym partnerem Battlefield 2042 - nadchodząca gra EA DICE otrzyma wsparcie dla technik DLSS 2.0 oraz Reflex

Poprzednia gra z serii Battlefield - Battlefield V - cieszyła się na PC najlepszą jakością oprawy graficznej, co zawdzięczane było głównie poprzez zaoferowanie wsparcia dla Ray Tracingu - partnerem przy implementacji była NVIDIA, a sama gra to był jeden z pierwszych tytułów AAA, które wykorzystały śledzenie promieni. Gra oferowała także wsparcie dla DLSS, ale tylko pierwszej generacji, odznaczającej się znaczącym pogorszeniem jakości obrazu. Już od dawna wiemy, że w tym roku wyjdzie kolejna gra...

AMD FidelityFX Super Resolution - lista pierwszych gier oraz studiów wspierających technikę rekonstrukcji obrazu

AMD FidelityFX Super Resolution - lista pierwszych gier oraz studiów wspierających technikę rekonstrukcji obrazu

O technice rekonstrukcji obrazu AMD FidelityFX Super Resolution słyszeliśmy jeszcze w ubiegłym roku, kiedy producent po raz pierwszy zaprezentował karty graficzne Radeon RX 6800, RX 6800 XT oraz RX 6900 XT. Na pierwsze, konkretne informacje przyszło nam poczekać aż do targów Computex na początku tego miesiąca. Podczas konferencji firma AMD ujawniła szczegóły dotyczące FidelityFX Super Resolution - to wtedy właśnie zaprezentowano łącznie cztery presety, które wchodzą w skład FSR: Ultra Quality, Quality,...

AMD FidelityFX Super Resolution - poznaliśmy pierwsze szczegóły konkurencji dla NVIDIA DLSS. Premiera jeszcze w czerwcu

AMD FidelityFX Super Resolution - poznaliśmy pierwsze szczegóły konkurencji dla NVIDIA DLSS. Premiera jeszcze w czerwcu

O technice rekonstrukcji obrazu AMD FidelityFX Super Resolution słyszeliśmy jeszcze w ubiegłym roku, kiedy producent po raz pierwszy zaprezentował karty graficzne Radeon RX 6800, RX 6800 XT oraz RX 6900 XT. W domyśle miało to być rozwiązanie będące konkurencją dla NVIDIA DLSS, które w ostatnich miesiącach coraz śmielej jest wykorzystywane w grach. O samej technice AMD FidelityFX Super Resolution nie wiedzieliśmy zbyt wiele ponad to, że w przeciwieństwie do DLSS nie będzie opierać się na wykorzystaniu...

NVIDIA DLSS 2.0, Ray Tracing, rdzenie RT i Tensor - wykorzystanie nowych technologii w laptopie ASUS ROG Strix SCAR 17

NVIDIA DLSS 2.0, Ray Tracing, rdzenie RT i Tensor - wykorzystanie nowych technologii w laptopie ASUS ROG Strix SCAR 17

W styczniu w laptopach zadebiutowały nowe karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 3000, które ponownie zaoferowały skok wydajności - zarówno w grach jak i programach. Układy GeForce RTX 3000 to druga już generacja RTX, wykorzystująca rdzenie RT do sprzętowej akceleracji Ray Tracingu oraz rdzenie Tensor, wymagane do poprawnego działania techniki DLSS 2.0. Jeden z najnowszych laptopów, korzystających z tych wszystkich funkcjonalności to ASUS ROG Strix SCAR 17. Choć na pierwszy rzut oka wygląda jak rasowy komputer...

NVIDIA DLSS 2.0 rozwija się i zostaje wprowadzona do gier wykorzystujących wirtualną rzeczywistość m.in. No Man's Sky

NVIDIA DLSS 2.0 rozwija się i zostaje wprowadzona do gier wykorzystujących wirtualną rzeczywistość m.in. No Man's Sky

Bez wątpienia DLSS jest obecnie jedną ze sztandarowych technik, obok Ray Tracingu, które są promowane przez firmę NVIDIA. Producent poinformował, że już ponad 50 gier oferuje wsparcie dla techniki rekonstrukcji obrazu z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Przypominamy, że DLSS jest zamkniętą funkcją, dostępną wyłącznie dla kart graficznych GeForce RTX, wyposażonych w dedykowane rdzenie Tensor. W tym miesiącu doczekaliśmy się już debiutu mocno usprawnionej wersji Metro Exodus Enhanced...

NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti oraz GeForce RTX 3050 Laptop GPU - nowe karty graficzne NVIDIA Ampere dla laptopów

NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti oraz GeForce RTX 3050 Laptop GPU - nowe karty graficzne NVIDIA Ampere dla laptopów

Przed momentem opublikowaliśmy materiał dotyczący nowych procesorów Intel Tiger Lake-H dla wydajnych laptopów do gier oraz do pracy. To jednak nie jedyna premiera jaka ma dzisiaj miejsce. Po tygodniach informacji przedostających się do sieci, NVIDIA zdecydowała się na oficjalnie wprowadzenie do oferty kart graficznych GeForce RTX 3050 Laptop GPU oraz GeForce RTX 3050 Ti Laptop GPU. Mają to być częścią najtańszych z dotychczasowych notebooków (kwoty zaczynające się od 799 dolarów), które będą wspierać...

Metro Exodus Enhanced Edition zadebiutuje już w maju. Poznaliśmy wymagania sprzętowe - NVIDIA GeForce RTX 3090 do gry w 4K

Metro Exodus Enhanced Edition zadebiutuje już w maju. Poznaliśmy wymagania sprzętowe - NVIDIA GeForce RTX 3090 do gry w 4K

Dotychczas doczekaliśmy się trzech dużych gier z serii Metro: Metro 2033, Metro Last Light (bazujące na powieści Metro 2034) oraz Metro: Exodus, wykorzystujące z kolei wątki z książki Metro 2035. Ostatnia część, wydana na początku 2019 roku, jako jedyna zaoferowała rozgrywkę toczącą się poza terenem moskiewskiego metra. Zamiast tego twórcy ze studia 4A Games przygotowała dużo większe, pół-otwarte lokacje w postapokaliptycznej Rosji, gdzie wykonywaliśmy kolejne zadania wątku fabularnego. Metro:...

Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS

Hood: Outlaws & Legends - Połączenie Assassin’s Creed i For Honor w klimacie Robin Hooda otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS

Zapowiedziane w sierpniu ubiegłego roku Hood: Outlaws & Legends było sporą niespodzianką. Gra studia Sumo Digital, znanego z serii LittleBigPlanet, Sonic & Sega All-Stars Racing i Forza Horizon 2, zapowiada się na połączenie Assassin’s Creed i For Honor w średniowiecznych klimatach rodem z Robin Hooda. Twórcy określają jako przedstawiciela gatunku PvPvE (gracz kontra gracz kontra środowisko), co przywodzi na myśl strzelaninę kooperacyjną Hunt: Showdown od Cryteka. W Hood: Outlaws & Legends rozgrywka...

Premiera Chernobylite w lipcu. Polska gra doczekała się dużego patcha i efektownego zwiastuna z fragmentami rozgrywki

Premiera Chernobylite w lipcu. Polska gra doczekała się dużego patcha i efektownego zwiastuna z fragmentami rozgrywki

Chernobylite od polskiego studia The Farm 51 miało ukazać się jeszcze w tym kwartale, ale niestety gra zaliczyła opóźnienie. Wygląda jednak na to, że nie będzie ono tak dotkliwe, jak można było oczekiwać. Gra, owszem, wyjdzie w drugiej połowie 2021 roku, ale w rozpoczynającym ją miesiącu. Chernobylite od 16 października 2019 roku znajduje się w Steam Early Access i twórcy właśnie wydali ogromny patch Final Stage, ostatni przed zapowiedzianą premierą. Aktualizacja przebudowuje między innymi fabułę...

Call of Duty Warzone od teraz z obsługą techniki DLSS 2.0 - jak dużego wzrostu wydajności możemy oczekiwać ?

Call of Duty Warzone od teraz z obsługą techniki DLSS 2.0 - jak dużego wzrostu wydajności możemy oczekiwać ?

NVIDIA w ostatnich miesiącach coraz śmielej promuje swoją technikę rekonstrukcji obrazu w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji. DLSS 2.0 to bez wątpienia jedna z najmocniejszych obecnie kart przetargowych w układach graficznych GeForce RTX 2000 oraz GeForce RTX 3000. W ostatnim czasie kolejne gry - zarówno te nowe jak i nieco starsze - otrzymywały aktualizacje dodające wsparcie dla DLSS 2.0. Z ostatnich tytułów warto wspomnieć chociażby o Outriders czy Mortal Shell. Teraz technika NVIDII pojawiła...

Poznaliśmy wymagania sprzętowe F1 2021 – gra otrzyma obsługę ray tracingu. EA podwyższyło cenę nowej odsłony na PC

Poznaliśmy wymagania sprzętowe F1 2021 – gra otrzyma obsługę ray tracingu. EA podwyższyło cenę nowej odsłony na PC

Firma Electronic Arts, która przejęła na początku bieżącego roku Codemasters, zapowiedziała w ubiegłym tygodniu nową odsłonę serii wyścigowej F1. Tegoroczna edycja będzie pierwszą częścią cyklu, która zostanie wydana przez EA i już widać zmiany w polityce. Wydawca postanowił podwyższyć cenę gry na PC względem poprzedniczki, i to dość wyraźnie. Ponadto poznaliśmy pierwsze szczegóły o F1 2021, która doczeka się nawet kooperacji, oraz minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe, w tym...

NVIDIA Attic - nowe demo technologiczne na silniku Unreal Engine 4 z prezentacją zaawansowanego Ray Tracingu oraz DLSS 2.0

NVIDIA Attic - nowe demo technologiczne na silniku Unreal Engine 4 z prezentacją zaawansowanego Ray Tracingu oraz DLSS 2.0

Wkrótce minie trzy lata, odkąd NVIDIA zaprezentowała pierwsze karty graficzne, sprzętowo wspierające śledzenie promieni w czasie rzeczywistym (Ray Tracing). Od tamtej pory pojawiło się przynajmniej kilkanaście mniej lub bardziej znanych gier, w których efekty RT wykorzystywano na różne sposoby m.in. do polepszenia cieni, odbić na powierzchniach czy też do bardziej zaawansowanej prezentacji globalnego oświetlenia. Od pewnego czasu wiemy także, że jeden z najbardziej popularnych silników graficznych...

NVIDIA DLSS zostanie zaimplementowane w popularnym silniku Unity przed końcem 2021 roku. Będzie więcej gier z DLSS

 NVIDIA DLSS zostanie zaimplementowane w popularnym silniku Unity przed końcem 2021 roku. Będzie więcej gier z DLSS

W lutym bieżącego roku informowaliśmy Was o tym, że firma NVIDIA udostępniła bez żadnych opłat specjalny plugin DLSS do Unreal Engine 4. Tym samym deweloperzy gier opartych na wspomnianym silniku mogą dzięki tej wtyczce bezproblemowo zaimplementować technikę rekonstrukcji obrazu wykorzystującej algorytmy sztucznej inteligencji (AI) w swoich produkcjach. Jak się okazało, NVIDIA DLSS zostanie zaimplementowane także w innym popularnym silniku, na którym powstaje wiele gier niezależnych (i nie tylko)....

Crysis Remastered wreszcie z obsługą NVIDIA DLSS na kartach GeForce RTX 2000 i RTX 3000. Nie obyło się bez problemów

Crysis Remastered wreszcie z obsługą NVIDIA DLSS na kartach GeForce RTX 2000 i RTX 3000. Nie obyło się bez problemów

Crysis Remastered, czyli odświeżona wersja hitu Cryteka z 2007 roku, zadebiutował na wyłączność Epic Games Store w połowie września 2020 roku. Gra od początku została skrytykowana przez krytyków i graczy, szczególnie tych drugich. Powodami były m.in. system Denuvo, nielubiane zabezpieczenie antypirackie, liczne problemy techniczne czy ogólnie kiepska optymalizacja. Tytuł niemieckiego studia Crytek od początku obsługiwał technikę ray tracingu. Zapowiedziano także dodanie opcji DLSS, ale nie była...

Instinction – powstaje duchowy spadkobierca Dino Crisis. Gra z dinozaurami na Unreal Engine 4 otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS

Instinction – powstaje duchowy spadkobierca Dino Crisis. Gra z dinozaurami na Unreal Engine 4 otrzyma ray tracing i NVIDIA DLSS

Niezależne, nowozelandzkie studio Hashbane pracuje od jakiegoś czasu nad grą z dinozaurami. Mowa o Instinction, które określane jest duchowym spadkobiercą kultowej serii strzelanek Dino Crisis od firmy Capcom. Co prawda w tym przypadku nie będziemy mieli do czynienia z klasycznym survival horrorem, w którym próbujemy przetrwać w świecie pełnym dinozaurów, lecz bardziej rasowego FPS-a w półotwartym świecie, w który przelejemy krew tych prehistorycznych stworzeń. Studio podzieliło się pierwszymi, krótkimi...

Metro Exodus Enhanced Edition na PC już tej wiosny. Jeszcze lepszy Ray Tracing oraz DLSS 2.0. Informacje o wersjach PS5 i XSX

Metro Exodus Enhanced Edition na PC już tej wiosny. Jeszcze lepszy Ray Tracing oraz DLSS 2.0. Informacje o wersjach PS5 i XSX

Dotychczas doczekaliśmy się trzech dużych gier z serii Metro: Metro 2033, Metro Last Light (bazujące na powieści Metro 2034) oraz Metro: Exodus, wykorzystujące z kolei wątki z książki Metro 2035. Ostatnia część, wydana na początku 2019 roku, jako jedyna zaoferowała rozgrywkę toczącą się poza terenem moskiewskiego metra. Zamiast tego twórcy ze studia 4A Games przygotowała dużo większe, pół-otwarte lokacje w postapokaliptycznej Rosji, gdzie wykonywaliśmy kolejne zadania wątku fabularnego. Metro:...

NVIDIA DLSS wydane jako wtyczka do Unreal Engine 4. Powinno być więcej gier z obsługą techniki poprawiającej wydajność

NVIDIA DLSS wydane jako wtyczka do Unreal Engine 4. Powinno być więcej gier z obsługą techniki poprawiającej wydajność

Biblioteka gier obsługujących techniki ray tracingu i Nvidia DLSS stopniowo się powiększa, ale wciąż mowa o stosunkowo niewielkiej liczbie tytułów. Teraz po udostępnieniu przez Zielonych specjalnej wtyczki DLSS do silnika Unreal Engine lista ta powinna sukcesywnie się wydłużać. Umożliwi ona deweloperom łatwą implementację Deep Learning Super Sampling, techniki rekonstruującej obraz przy użyciu algorytmów sztucznej inteligencji, w grach opartych na nowych wersjach silnika firmy Epic Games. W związku...

Test wydajności karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 3080 w rozdzielczości 4K z włączonym ray tracingiem i DLSS 2.0

Test wydajności karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 3080 w rozdzielczości 4K z włączonym ray tracingiem i DLSS 2.0

Komfortowe granie w rozdzielczości 3840x2160 wymaga bardzo mocnego komputera, zwłaszcza jeśli celujemy przede wszystkim w produkcje AAA, charakteryzujące się wysokimi wymaganiami sprzętowymi. Jeśli dodatkowo planujemy włączyć ray tracing sytuacja zaczyna się poważnie komplikować... Wówczas najlepszym rozwiązaniem, aby odzyskać trochę poświęconych klatek na sekundę, będzie obniżenie detali albo skorzystanie z techniki upscalowania obrazu. Najpopularniejszym oraz najlepszym rozwiązaniem tego rodzaju...

NVIDIA GeForce RTX 3080, RTX 3070 i RTX 3060 - prezentacja nowej generacji kart graficznych Ampere dla laptopów do gier

NVIDIA GeForce RTX 3080, RTX 3070 i RTX 3060 - prezentacja nowej generacji kart graficznych Ampere dla laptopów do gier

Jeszcze kilka lat temu, przed erą Pascala, mobilne karty graficzne NVIDIA GeForce GTX dość mocno różniły się pod względem wydajności w porównaniu do desktopowych odpowiedników. W połowie 2016 roku nastąpiła rewolucja - wszystkie mobilne karty graficzne NVIDIA GeForce GTX 10x0 oferowały identyczną specyfikację chipów GP106 oraz GP104, a jedyną różnicą było nieco niższe taktowanie rdzenia. Dokładnie dwa lata temu, brałem udział w konferencji NVIDII w Las Vegas, podczas której zaprezentowano...

Test Hyperbook V17 - Laptop do gier z NVIDIA GeForce RTX 2070S

Test Hyperbook V17 - Laptop do gier z NVIDIA GeForce RTX 2070S

Kilka miesięcy temu przygotowaliśmy duże porównanie dwóch notebooków marki Hyperbook. Mowa o modelach Hyperbook V15 oraz Hyperbook Z15, które były wyposażone w procesory Intel 10 generacji (Comet Lake) oraz AMD Ryzen serii 4000. Tym razem natomiast do testów otrzymaliśmy większy model o przekątnej 17,3". Jest to premierowy notebook Hyperbook Pulsar V17, który oprócz większej matrycy został także wyposażony w solidne podzespoły. Sam laptop, podobnie jak inne modele firmy, odznacza się bardzo prostym...

Cyberpunk 2077 – ray tracing na premierę nie dla Radeon RX 6000

Cyberpunk 2077 – ray tracing na premierę nie dla Radeon RX 6000

Mamy oficjalne potwierdzenie. Marcin Momot, przedstawiciel polskiego studia CD Projekt RED, ujawnił, że ray tracing w grze Cyberpunk 2077 nie będzie dostępny dla kart graficznych AMD Radeon RX 6000. Przynajmniej nie będzie w okolicach premiery. Dodał jednak, że studio współpracuje ściśle z firmą AMD, by dostarczyć opcję dla użytkowników nowych układów Czerwonych tak szybko, jak będzie to możliwe. Nie wiemy, jak długo może to potrwać. Powód? Prawdopodobnie producent chce zoptymalizować grę pod...

NVIDIA DLSS 2.0 - ujawniono kolejne gry obsługujące technologię

NVIDIA DLSS 2.0 - ujawniono kolejne gry obsługujące technologię

Wraz z architekturą Turing, NVIDIA wprowadziła do wybranych gier technologię Ray Tracingu, która w domyśle miała znacząco wpłynąć na jakość wizualną gier. Z racji swojej zasobożerności, DXR nawet przy częściowej implementacji bardzo negatywnie wpływa na płynność rozgrywki, a przy bardziej rozbudowanych formach dodania tej funkcji do gier nawet kolosy pokroju GeForce RTX 3080 lub RTX 3090 nie są w stanie uzyskać zadowalającej płynności w rozdzielczości 4K. Z tego powodu, obok Ray Tracingu kolejną...

Recenzja Watch Dogs: Legion - koniec z czekaniem na nowe Deus Ex

Recenzja Watch Dogs: Legion - koniec z czekaniem na nowe Deus Ex

Niechaj mnie kule biją, ale muszę się Wam do czegoś przyznać. Nigdy nie byłam wielką fanką serii Watch Dogs. Nie powiem, że nie aspirowała ona do kawałka naprawdę zacnej rozrywki, niemniej problemy zarówno pierwszej jak i drugiej części, a zwłaszcza ich powtarzalność czy mechanika (ze skopanym FOV w części pierwszej na czele) sprawiła, że od tegoż IP Ubisoftu odbiłam się, niczym schabowy po obiedzie zapity maślanką. Miejcie więc proszę na uwadze, że nie macie do czynienia z recenzją dogłębnie...

Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS

Viking City Builder pierwszą strategią z ray tracingiem i NVIDIA DLSS

Niedawno firma Nvidia ujawniła listę gier na 2020 rok, które otrzymają ray tracing i/lub DLSS. Poza Cyberpunkiem 2077, Watch Dogs Legion i Call of Duty: Black Ops Cold War są to przede wszystkim mniej rozpoznawalne, często niezależne produkcje. Lista tytułów obsługujących technikę śledzenia promieni będzie sukcesywnie się wydłużać w przyszłym roku. W większości przypadków mowa o strzelankach, grach akcji i RPG-ach, ale na horyzoncie jawi się pierwsza strategia z ray tracingiem i DLSS. Mowa o Viking...

Watch Dogs Legion – Ubisoft prezentuje ustawienia graficzne w grze

Watch Dogs Legion – Ubisoft prezentuje ustawienia graficzne w grze

Watch Dogs Legion jest bez wątpienia największą grą wyjątkowo spokojnego pod względem premier października. Do wydania trzeciej odsłony serii, której akcja rozegra się w futurystycznym Londynie, pozostał raptem tydzień. Za nami pokazy licznych gameplayów i demonstracje techniki ray tracingu, która zostanie wykorzystana w grze do wszelkiego rodzaju odbić. Poznaliśmy również wymagania sprzętowe wersji PC, a teraz na dokładkę firma Ubisoft pokazała na najnowszym materiale wideo opcje graficzne Watch...

Jakie gry komputerowe otrzymają ray tracing i DLSS w 2020 roku?

Jakie gry komputerowe otrzymają ray tracing i DLSS w 2020 roku?

Mimo że od premiery pierwszych kart graficznych obsługujących ray tracing, GeForce RTX 2000, minęły ponad dwa lata, to lista gier, które wykorzystuje rzeczoną technikę, jest wciąż dość skromna. Obecnie jesteśmy po premierze kolejnej generacji, GeForce RTX 3000 z rodziny Ampere, która przynosi poprawę w wydajności po włączeniu śledzenia promieni i DLSS. Pytanie tylko, czy będzie okazja do sprawdzenia tego w nowych grach na PC? W 2020 roku będziemy mieli jeszcze kilkanaście tytułów, które obsłużą...

Marvel’s Avengers otrzymuje DLSS, mimo że gra traci użytkowników

Marvel’s Avengers otrzymuje DLSS, mimo że gra traci użytkowników

NVIDIA ujawniła, że Marvel’s Avengers, gra-usługa studiów deweloperskich Crystal Dynamics i Eidos Montreal, otrzymało obsługę techniki rekonstrukcji obrazu DLSS, opierającej się na sztucznej inteligencji i tzw. głębokim uczeniu. Jest to niespodziewana decyzja, ponieważ produkcja Square Enix wyszła półtora miesiąca temu i raczej nikt nie spodziewał się, że dostanie w ogóle takową aktualizację. Miałoby to więcej sensu, gdyby gra cieszyła się dużą popularnością i gracze nadal chętnie by...

Watch Dogs Legion - wymagania sprzętowe dla Ray Tracingu i DLSS

Watch Dogs Legion - wymagania sprzętowe dla Ray Tracingu i DLSS

Już pod koniec tego miesiąca zadebiutuje Watch Dogs Legion, czyli trzecia część popularnej serii gier akcji od Ubisoftu. Producent już około miesiąca temu opublikował bardzo obszerne wymagania sprzętowe dla wersji PC, które dotyczyły rozgrywki zarówno z aktywnym Ray Tracingiem jak również z wyłączoną funkcją. Dość nieoczekiwanie Ubisoft zaprezentował dzisiaj zaktualizowane wymagania dla wersji PC, które w dużej mierze związane są właśnie z technikami śledzenia promieni oraz dodatkowo DLSS...

Crysis Remastered vs Crysis Enhanced Edition – porównanie grafiki

Crysis Remastered vs Crysis Enhanced Edition – porównanie grafiki

Premiera Crysis Remastered na PC oraz konsolach obecnej generacji, tj. PlayStation 4 i Xboksie One, za nami i odświeżona wersja gry z 2007 roku okazała się srogim rozczarowaniem. Przygotowany przez studia Crytek i Saber Interactive remaster, bazujący na powstałych na silniku CryEngine 3 wersjach na PlayStation 3 i Xboksa 360 z 2011 roku, zawodzi od strony technicznej, szczególnie edycja na komputery osobiste, która pod względem optymalizacyjnym pozostawia wiele do życzenia. Również grafika Crysis Remastered,...

Cyberpunk 2077 – wymagania sprzętowe. Nie trzeba PC z przyszłości

Cyberpunk 2077 – wymagania sprzętowe. Nie trzeba PC z przyszłości

Studio CD Projekt RED zmieniło swoje plany dotyczące trzeciego pokazu w ramach Night City Wire i zamiast udać się wraz z twórcami za kulisy powstawania oryginalnej ścieżki dźwiękowej, poznaliśmy informacje, na jakie czekał gros graczy. Tak, wreszcie ujawniono wymagania sprzętowe gry Cyberpunk 2077 na PC. Tytuł opracowywany jest na RED Engine 4, czyli nowej wersji silnika znanego z Wiedźmina 3, ale po przeszło pięciu latach należało spodziewać się wzrostu, szczególnie po włączeniu ray tracingu,...

Crysis Remastered z ray tracingiem to zbyt wiele dla RTX 2080 Ti

Crysis Remastered z ray tracingiem to zbyt wiele dla RTX 2080 Ti

Premiera Crysis Remastered odbędzie się jutro i na testy niezależnych serwisów będziemy musieli jeszcze chwilkę poczekać, ale niemieckie studio Crytek postanowiło już teraz zdradzić to, jakiej mniej więcej wydajności można spodziewać się na karcie graficznej GeForce RTX 2080 Ti, która była topowym układem do… dziś, czyli do premiery GeForce RTX 3080. Mimo że mamy do czynienia z remasterem trzynastoletniej gry, w której mało który sprzęt w tamtym czasie dawał radę, to wdrożenie ray tracingu...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.