Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

directx 10

Jak zmieniał się rozwój grafiki na przestrzeni lat? API DirectX, Ray Tracing i Path Tracing, a w końcu software górujący nad hardware

Jak zmieniał się rozwój grafiki na przestrzeni lat? API DirectX, Ray Tracing i Path Tracing, a w końcu software górujący nad hardware

Kilka tygodni temu świętowaliśmy nasze 18 urodziny. Taki długi okres w branży komputerowej to niemal wieczność, na co wpływ ma nieustanny rozwój, zarówno podzespołów komputerowych, jak i również software'u, którego celem jest wspomaganie hardware'u oraz umożliwienie wydobycia ze sprzętu pełnego potencjału. Myślę, że mnóstwo naszych Czytelników zgodzi się, że jeszcze kilka, kilkanaście lat temu byliśmy świadkami znacznie prężniej rozwijanego hardware'u i to właśnie komponenty górowały...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.