Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

digital foundry

Intel XeSS przetestowane w Shadow of the Tomb Raider. Technika zaoferuje coś, czego nie znajdziemy ani w DLSS 2.X, ani w FSR 2.0

Intel XeSS przetestowane w Shadow of the Tomb Raider. Technika zaoferuje coś, czego nie znajdziemy ani w DLSS 2.X, ani w FSR 2.0

Intel XeSS to kolejny na rynku rodzaj skalowania obrazu, pracujący z wykorzystaniem SI. W wielkim skrócie do upscalingu obrazu z rozdzielczości (przykładowo) 1080p do 4K, wykorzystywane będą informacje z obecnej i z poprzednich klatek obrazu. Dane te będą dołączane lub odrzucane na bazie algorytmów uczenia maszynowego, napędzanych przez jednostki obliczeniowe GPU o nazwie XMX (Matrix Engine). Jeszcze przed dostępnością kart oferujących to rozwiązanie sprawdzono, jak sprawuje się ono w grze Tomb Raider.

The Last of Us: Part II w 60 FPS. Naughty Dog wreszcie wydało patcha ulepszającego wydajność na konsoli Sony PlayStation 5

The Last of Us: Part II w 60 FPS. Naughty Dog wreszcie wydało patcha ulepszającego wydajność na konsoli Sony PlayStation 5

Premiera The Last of Us: Part II na PS4 odbyła się 19 czerwca 2020 roku, wywołując liczne kontrowersje, mimo ogólnego zachwytu grą wśród krytyków (średnia ocen na poziomie 93% w serwisie Metacritic). Od tamtego czasu zdobyła wiele mniej lub bardziej prestiżowych nagród, zyskując największą liczbę wyróżnień w kategorii Gry roku w historii (300 wygranych) i pokonując wyraźnie dotychczasowego lidera – Wiedźmina 3 (280). Mimo skrajnych opinii wśród graczy The Last of Us 2 od strony technicznej...

Xbox Series X i Series S z nową funkcją FPS Boost, która zwiększa wydajność w grach w ramach wstecznej kompatybilności

Xbox Series X i Series S z nową funkcją FPS Boost, która zwiększa wydajność w grach w ramach wstecznej kompatybilności

Konsole Xbox Series X i Series X, które swoją premierę miały 10 listopada 2020 roku, zgodnie z zapowiedzią otrzymały kompatybilność wsteczną, umożliwiającą granie nie tylko w gry z Xboksa One, ale także z Xboksa 360 i oryginalnego Xboksa. Dla graczy zainteresowanym starszymi tytułami uruchamianych w ramach wstecznej kompatybilności koncern Microsoft przygotował nową funkcję FPS Boost na konsolach Xbox Series X i Series S, która zwiększa liczbę klatek na sekundę w wybranych produkcjach. Wzrost w...

Premiera Red Dead Redemption 2 - jakie oceny i wydajność?

Premiera Red Dead Redemption 2 - jakie oceny i wydajność?

Red Dead Redemption 2 został oficjalnie zapowiedziany ponad dwa lata temu, a w międzyczasie został jeszcze dwukrotnie przesunięty, by dopieścić produkcję. Dzisiaj jednak nadszedł ten długo wyczekiwany przez graczy dzień, kiedy gra trafiła w końcu na półki sklepowe. Wczoraj z kolei zeszło embargo na recenzje i tak jak można się było spodziewać, najnowszy tytuł Rockstara zyskał uznanie recenzentów na całym świecie (no, może z wyjątkiem jednej redakcji, która wywołała wśród branży pewne...

Boost Mode w PlayStation 4 Pro działa, i to jak!

Boost Mode w PlayStation 4 Pro działa, i to jak!

Konsole do gier pomimo wielu swoich zalet mają kilka wad, prze które nigdy nie zdecydują się na nie zatwardziali pecetowcy. Mowa tutaj głównie o kłopotach z płynnością wśród wielu gier. O ile jeszcze stałe 30 klatek na sekundę da się znieść, o tyle spadki poniżej tej wartości powodują już zgrzytanie zębów. Co gorsza, mogą one występować nawet na nowej, mocniejszej maszynce od Sony, czyli PlayStation 4 Pro. Dużo jednak zależy w tym przypadku od samych gier oraz ich producentów, którzy wcale...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.