Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

d&d

Pure Retro #19 - Neverwinter Nights. Życie i śmierć w cieniu Baldur's Gate. Różne oblicza ambitnego projektu BioWare

Pure Retro #19 - Neverwinter Nights. Życie i śmierć w cieniu Baldur's Gate. Różne oblicza ambitnego projektu BioWare

Nie każdą grę, która znacząco przysłużyła się branży, traktuje się z honorami. I nie chodzi bynajmniej jedynie o przykłady w rodzaju lekko zapomnianego Dark Messiah of Might and Magic - bohatera mojego poprzedniego odcinka. Jaki jest bowiem kanon szeroko pojętej klasyki RPG z przełomu wieków? Baldur's Gate, Planescape Torment, The Elder Scrolls i tym podobne. Z Neverwinter Nights mamy o tyle osobliwą kwestię, że nie da się jej nazwać grą zapomnianą, ale z drugiej strony mało kto wręczy tytułowi...

Reżyserka Dragon Age: The Veilguard zatrudniona do nieznanego projektu przez właściciela marki Baldur’s Gate

Reżyserka Dragon Age: The Veilguard zatrudniona do nieznanego projektu przez właściciela marki Baldur’s Gate

Nie milkną echa po premierze kolejnej odsłony Dragon Age. Z początku, świeżo po premierze, BioWare promowało kilka pozytywnych statystyk, jednak z czasem na wierzch zaczęły wychodzić rozliczne problemy - przede wszystkim rozczarowujące wyniki finansowe i wszechobecna krytyka wielu elementów rozgrywki. Na początku tego roku ze studia odeszła Corinne Busche, reżyserka gry. Teraz okazuje się, że poszuka szczęścia u posiadaczy marki Baldur’s Gate.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.