Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

dark souls

Deweloperzy sądzą, że łatwiejsze poziomy trudności nie rujnują gier

Deweloperzy sądzą, że łatwiejsze poziomy trudności nie rujnują gier

Ostatnimi czasy gra Sekiro: Shadows Die Twice sprokurowała dyskusję na szeroką skalę na temat poziomu trudności w grach. Niedawno powstało wiele felietonów, między innymi na Forbesie i Kotaku na temat tego, czy tytuł From Software powinien zawierać także tryb Easy. Jak się okazuje, jest to bardzo newralgiczna kwestia, która tworzy bariery między społecznością graczy. Jeden obóz dosyć ostentacyjnie daje do zrozumienia, że wprowadzenie łatwego poziomu trudności w grach From Software zrujnowałoby...

Gra Sekiro: Shadows Die Twice z imponującą sprzedażą na Steam

Gra Sekiro: Shadows Die Twice z imponującą sprzedażą na Steam

W dobie battle royale oraz gier-usług z gigantycznymi dzielonymi światami coraz trudniej jest tytułom single-playerowym. Coraz więcej wydawców próbuje swoich sił w tych dwóch konwencjach, a coraz rzadziej tworzone są gry wyłącznie przeznaczone dla pojedynczego gracza. A nawet jeśli takowe powstają, to nie zawsze spełniają oczekiwania. Istnieją jednak niezwykle chlubne wyjątki. Takich mieliśmy w zeszłym roku wiele, jak choćby God of War czy Marvel’s Spider-Man. W 2019 już w pierwszym kwartale pojawiły...

Twórcy Dark Souls chcieliby stworzyć grę typu battle royale

Twórcy Dark Souls chcieliby stworzyć grę typu battle royale

Gry From Software, w szczególności serie Dark Souls i Bloodborne utożsamiane są ze społecznościami tzw. hardcore’owych graczy. Dalekie są jednak od bycia jedynie niszowym fenomenem. Stanowią one nieustannie powielany wzorzec dla innych, a także cieszą się fenomenalną sprzedażą. Chociaż mają one komponent multiplayer od samego początku swojego istnienia, to jednak kojarzone są jednak z rozgrywką single-playerową. Co ciekawe, japońskich twórców nadchodzącego Sekiro: Shadows Die Twice interesuje...

Witryna, która pozwala zwiedzać klasyczne mapy gier

Witryna, która pozwala zwiedzać klasyczne mapy gier

Eskploracja w niektórych grach bywa utrudniona. Choćby na przykład przez specyficzne ujęcia kamery, czy ogólnie ogromny i pokrętny świat przedstawiony. Czasami wręcz aż chciałoby się móc skorzystać z mapy. Albo nawet jeśli ją mamy to niekoniecznie chcielibyśmy za każdym razem pauzować rozgrywkę i tam sięgać. Na bardzo ciekawy pomysł wpadli twórca portalu noclip.website, użytkownik o pseudonimie JasperRLZ. Zgłębiając dane gier stworzył mianowicie kolekcję wirtualnych map w 3D, z dużym wskazaniem...

Autor modów Dark Souls zakłada firmę tworzącą konwersje gier PC

Autor modów Dark Souls zakłada firmę tworzącą konwersje gier PC

Moderzy wielokrotnie udowadniali, że potrafią dzięki swojej pasji i determinacji przyczynić się do naprawienia wielu gier tam gdzie sam deweloper nie potrafił. Jednym z najsłynniejszych takich przypadków był KOTOR 2 gdzie fani przywrócili wyciętą zawartość i z niezłej ale wybrakowanej gry zrobiło się współczesne arcydzieło. Z bardziej współczesnych produkcji, często na modach zyskują gry Bethesdy. Niekiedy też, jak w przypadku Dark Souls, z niezwykle spartańskiej konwersji z konsol, uczyniono...

Trylogia Dark Souls: europejska edycja kolekcjonerska za... 500 euro

Trylogia Dark Souls: europejska edycja kolekcjonerska za... 500 euro

1 marca 2019 w Europie na konsolach PlayStation 4 i Xbox One zadebiutuje trylogia Dark Souls, która zawierć będzie e 3 płyty, na których to znajdziemy gry: Dark Souls Remastered, Dark Souls II: Scholar of The First Sin, Dark Souls III: The Fire Fades oraz komplet DLC i oryginalne ścieżki dźwiękowe (łącznie 110 utworów, 6 godzin muzyki). Cena trylogii ma wynosić około 250 złotych, jednak newsem dnia jest temat edycji kolekcjonerskiej, która pojawi się także na pecety, i za którą zapłacimy - uwaga...

Nowa gra twórców Dark Souls odchodzi od znanych pomysłów

Nowa gra twórców Dark Souls odchodzi od znanych pomysłów

Sekiro: Shadows Die Twice to nowy tytuł From Software, wszechstronnego studia, znanego najbardziej z Dark Souls i Bloodborne. Sekiro zostało po raz pierwszy zaprezentowane w zeszłym roku na E3 Microsoftu i ukaże się już 22 marca 2019 na PC, PS4 oraz Xbox One. Będzie to gra z gatunku hack'n'slash. Ma jednak w znaczący sposób różnić się od serii Souls. Game Informer (GI) złożył studiu wizytę i dowiedział się w jaki sposób najnowsza produkcja Japończyków odejdzie od schematów tak dobrze rozpowszechnionych...

Dark Souls w świecie LEGO? Fanowska próbka trafiła do Sieci

Dark Souls w świecie LEGO? Fanowska próbka trafiła do Sieci

Premiera gry Dark Souls: Remastered już za nami i fani gry od Bandai Namco mogą cieszyć się ulepszoną wersją produkcji na właściwie wszystkich platformach nowej generacji oraz na PC. Dla największych miłośników planszy z napisem "You Died" powstało jednak coś jeszcze: fanowska realizacja jednej z lokacji gry Dark Souls. Realizacja co najmniej specyficzna jak i wywołująca radość, gdyż bohaterów i znane z tytułu potwory powołano do życia przy pomocy gry LEGO Worlds, gdzie samodzielnie możemy budować...

Dark Souls: Remastered - poznaliśmy wymagania sprzętowe

Dark Souls: Remastered - poznaliśmy wymagania sprzętowe

Serię Dark Souls nie trzeba chyba nikomu przedstawiać, bo nawet jeśli ktoś jeszcze jej nie ogrywał, to na pewno sporo o niej słyszał. Powszechna opinia głosi, że to świetne, przytłaczające klimatem wymagające gry z dopracowanym systemem walki, jednak pewnie nie jeden się na nich przejechał. Pomijając już wysoki poziom trudności nie sposób nie wspomnieć o tragicznej pecetowej wersji pierwszej odsłony pod tytułem Dark Souls: Prepare to Die Edition. Dość powiedzieć, że gra w miarę grywalna stawała...

Dark Souls: Remastered - nadchodzi odświeżona wersja gry

Dark Souls: Remastered - nadchodzi odświeżona wersja gry

Do zremasterowanych wersji gier można podejść w różnoraki sposób. Jedni narzekają, że zamiast tracić czas i pieniądze na wydawanie tego samego (acz poprawionego) można stworzyć coś nowego. Dla innych z kolei to doskonała okazja do przypomnienia sobie starszego tytułu i nie lada zachęta dla tych, którzy jeszcze nie mieli z nim styczności. Są jednak i takie przypadki, kiedy odświeżona wersja klasyka jest bardzo, ale to bardzo przydatna. Przykład? Niech będzie pierwsze pecetowe Dark Souls, które...

Bolesna recenzja Dark Souls III PC. Masochiści będą zachwyceni

Bolesna recenzja Dark Souls III PC. Masochiści będą zachwyceni

Według powszechnie przyjętych kryteriów, masochista to jednostka odczuwająca podniecenie spowodowane bolesnymi czynnikami fizycznymi bądź psychicznymi, jak również poniżaniem, dopełniającym perwersyjnej całości. Encyklopedyczna charakterystyka dewiacji seksualnej, mogłaby też dotyczyć graczy zafascynowanych Dark Souls, których ewidentnie kręcą nieustanne porażki, wyśrubowany poziom trudności, konieczność zaczynania męczarni od początku. Osobiście po zaledwie trzech godzinach spędzonych z...

Test wydajności Dark Souls III PC - Wymagania nie zabijają

Test wydajności Dark Souls III PC - Wymagania nie zabijają

Dark Souls III jest bezsprzecznie hardcorowym tytułem. Zręcznościowa lecz piekielnie wymagająca formuła rozgrywki sprawia, że końcowe napisy przeczytają tylko najbardziej zdeterminowani gracze. Osobiście próbowałem japońskiego specyfiku i doznałem licznych kontuzji... Traumatyczna recenzja najmłodszego dziecka From Software zostanie opublikowana niebawem, artykuł spróbuję sfinalizować przed wyczerpaniem ostatniej flaszeczki nervosolu, jednak wcześniej postanowiłem przyjrzeć się kwestiom stricte...

Dark Souls III ukończone w niecałe dwie godziny!

Dark Souls III ukończone w niecałe dwie godziny!

Stało się... wszystkie znaki na niebie i ziemi zapowiadały taki obrót spraw. Osoby zaznajomione z tematem prawdopodobnie się tego spodziewały, tylko zapewne nie sądziły, że nastąpi to równie szybko. Dark Souls III mające dotychczas premierę wyłącznie w Japonii, niespełna dwa tygodnie temu, otrzymało właśnie swój pierwszy rekord w najszybszym możliwym ukończeniu kampanii bez oszukiwania - tak zwany Speedrun. Każdy tytuł serii Souls doczekał się wielu osiągnięć na tym polu, najlepsi zawodnicy...

Dark Souls III - Wymagania sprzętowe i szczegóły wersji PC

Dark Souls III - Wymagania sprzętowe i szczegóły wersji PC

Studia From Software nie trzeba chyba nikomu przedstawiać, bowiem renoma jaką wyrobili sobie Japończycy kolejnymi odsłonami serii Souls, jest najlepszym dowodem ich rzemieślniczego kunsztu. Problemem tego dewelopera była dotychczas optymalizacja i dopracowanie sterowania, odczuwalne w mniejszym stopniu na konsolach, jednak w większym na pecetach, czego najlepszym przykładem jest jakość portu pierwszej części Dark Souls. W przypadku kontynuacji poszło już o wiele lepiej, produkcja nie miała blokady ustawionej...

Lords of the Fallen to polski Dark Souls, tylko lepszy! Recenzja

Lords of the Fallen to polski Dark Souls, tylko lepszy! Recenzja

Polska odpowiedź na Dark Souls - takim mianem ochrzczono Lords of the Fallen kiedy pierwsze materiały graficzne ujrzały światło dzienne, zdradzając ogólne założenia i szczyptę klimatu nadchodzącej produkcji. Rodzima ekipa szybko potwierdziła, że przygotowuje wymagającą zręcznościówkę osadzoną w realiach mrocznego (nieco słowiańsko-pogańskiego) fantasy, gdzie niepodzielnie rządzą potwory znające wyłącznie język magii i miecza. Liczne podobieństwa do wspomnianego Dark Souls okazały się...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.