chrono trigger
Artysta pokazał, jak mogłyby wyglądać gry z serii Pokemon wydane na GameBoya, gdyby zostały przerobione w Unreal Engine 5
Premiera pierwszych Pokemonów na przenośną konsolę Nintendo GameBoy miała miejsce w 1996 roku. Od tego czasu zdążyło się ukazać wiele kolejnych części oraz remake'ów kultowej już gry. Jednak żaden z nich nie poprawiał warstwy wizualnej w takim stopniu, żeby można było mówić o "next-genowej grafice". Pewien japoński artysta kryjący się pod pseudonimem dott postanowił pokazać, jak mogłyby się prezentować odświeżone części, gdyby dokonano tego na silniku Unreal Engine 5.


























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...