Chaos physics
Koniec z przycięciami w grach. Inżynier Epic Games pokazuje, jak naprawić najbardziej irytujące problemy w Unreal Engine
Problemy z płynnością animacji w grach komputerowych to temat powracający przy wielu premierach. Użytkownicy często obwiniają za ten stan rzeczy wymagania sprzętowe lub sterowniki. Firma Epic Games słynąca z silnika Unreal Engine postanowiła jednak wziąć odpowiedzialność na siebie i rozpocząć edukacyjną ofensywę skierowaną do deweloperów. Inicjatywa ma na celu wyeliminowanie najczęstszych błędów prowadzących do tak zwanych przycięć.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...