broadcasting
NVIDIA Eye Contact - dzięki SI utrzymamy kontakt wzrokowy z rozmówcą, nawet gdy nie patrzymy w kamerkę
Jeśli sporo czasu spędzacie rozmawiając przez kamerkę internetową (czy to biznesowo, czy też w formie rozrywkowej) to z pewnością doświadczyliście przynajmniej jednej denerwującej rzeczy. Chodzi mianowicie o to, że rozmawiając z kimś przez sieć nie patrzycie wprost w kamerkę, a w monitor na Waszego rozmówcę, przez co ów rozmówca nie może utrzymać z Wami kontaktu wzrokowego, tak jak gdyby miało to miejsce w rozmowie na żywo. Nie martwcie się jednak, bowiem NVIDIA już się tym "problemem" zajęła!



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...