Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

baśniowy RPG

Fable 4 – Playground Games dopiero poszukuje osób, które przygotują grę. Może to oznaczać tylko jedno...

Fable 4 – Playground Games dopiero poszukuje osób, które przygotują grę. Może to oznaczać tylko jedno...

Fable w momencie premiery było jednym z najbardziej nietypowych RPGów na rynku. Pierwsza część gry zapadła w pamięci dzięki fantastycznie opowiedzianej historii, w której praktycznie każde zadanie mogliśmy wykonać na dwa różne sposoby - dobry i zły. Co ważniejsze, wybory nie dawały tylko złudnego wrażenia ich ważności, ale w istotny sposób wpływały na przebieg kampanii. Za ich pomocą mogliśmy określić, czy kierowana przez nas postać będzie typem szlachetnego bohatera z aureolą nad głową...

W nowe Fable zagramy jeszcze przed The Elder Scrolls 6. Phil Spencer z Microsoftu ujawnia nowe szczegóły o grze

W nowe Fable zagramy jeszcze przed The Elder Scrolls 6. Phil Spencer z Microsoftu ujawnia nowe szczegóły o grze

Pierwsze informacje o powrocie Fable otrzymaliśmy już w 2018 roku. Wówczas to na PurePC pojawił się news pt. "Fable - niedługo prawdopodobnie wrócimy do bajkowego świata". Okazuje się jednak, że szafowanie takimi słowami jak "niedługo" było dużą przesadą. Mamy bowiem rok 2021, a po nowym Fable ani widu, ani słychu. No, może trochę "słychu", choć nie w taki sposób, jak byśmy tego oczekiwali. Mianowicie wiosną tego roku Christopher Dring, redaktor cenionego serwisu GamesIndustry.biz zasugerował,...

Fable - niedługo prawdopodobnie wrócimy do bajkowego świata

Fable - niedługo prawdopodobnie wrócimy do bajkowego świata

Fable w momencie premiery było jednym z najbardziej nietypowych RPGów na rynku. Pierwsza część gry zapadła w pamięci dzięki fantastycznie opowiedzianej historii, w której praktycznie każde zadanie mogliśmy wykonać na dwa różne sposoby - dobry i zły. Co ważniejsze, wybory nie dawały tylko złudnego wrażenia ich ważności, ale w istotny sposób wpływały na przebieg kampanii. Za ich pomocą mogliśmy określić, czy kierowana przez nas postać będzie typem szlachetnego bohatera z aureolą nad głową...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.