arkane austin
Redfall - nieudana gra Arkane dostaje ostatni update. Twórcy zabierają zabawki i powoli szykują się na kolejny projekt
Minęło już nieco czasu, odkąd Arkane Austin wypuściło tę bodaj najgorszą pozycję w całej historii studia, ale nadal co jakiś czas jest ona gdzieniegdzie wspominana. Gromy na premierę związane są praktycznie ze wszystkim - od optymalizacji po kiepsko zrealizowane pomysły - a następnie podjęto mało udane próby ocalenia czegokolwiek. Tak mniej więcej można podsumować istnienie Redfall na rynku. I jak można było przewidzieć, koniec jest już całkiem bliski.
Microsoft niespodziewanie zamyka cztery studia. Pracę stracili twórcy uznanej gry Hi-Fi Rush, a Redfall przestaje być rozwijany
Przez branżę gier przechodzi kolejna fala zwolnień, choć tym razem dość nieoczekiwanych. Mowa bowiem o działaniach Microsoftu, które dotyczą zespołów podległych pod studio Bethesda Softworks, albowiem aż cztery z nich właśnie przestały istnieć. Zwolniona zostanie część załogi, z kolei pozostali pracownicy przeniosą się do innych oddziałów w firmie. Zmiany są dość zaskakujące, ponieważ ucierpiało nawet studio, które odpowiada za niezmiernie udane Hi-Fi Rush.
Redfall - jedna z największych porażek 2023 roku z dużym patchem. Nowe postacie wyjdą dopiero w przyszłym roku
Nie brak głosów, że mająca ostatnio swoją premierę trzecia część Call of Duty: Modern Warfare okazała się największa klęską 2023 roku. Jednak wydaje mi się, że kompromitacja projektu Sledgehammer Games była prostsza do przewidzenia - w końcu sama zmiana planów z wprowadzenia DLC na pełnoprawną odsłonę to nie byle jaka czerwona flaga. Arkane z kolei tej wiosny bardzo mocno nadszarpnęło swoją świetną reputację i zaufanie graczy. Nadal jednak trwają próby uratowania dosłownie czegokolwiek.
Arkane Austin powróci do singlowej rozgrywki po klęsce Redfall. Pojawiło się bardzo istotne ogłoszenie o pracę
Większość ekip tworzących gry przez dłuższy okres ma na koncie mniej bądź bardziej poważne potknięcia. Jednak kiedy tylko wychodził projekt od Arkane, przyzwyczajeni byliśmy do tego, że o ile niekoniecznie zrobi furorę na rynku, o tyle czeka nas minimum dopracowany, stworzony z pomysłem produkt. Po tegorocznej gigantycznej wpadce nie jest to już aż tak oczywiste. Na szczęście prawdopodobnie zbliżają się lepsze czasy dla francuskich deweloperów i ich fanów.
Phil Spencer przemówił. Szef marki Xbox odnośnie premierowej klęski Redfall, przyszłych projektach i nie tylko
To zdecydowanie nie był dobry okres dla Microsoftu. Po ciągłym przekładaniu premiery Redfall ten bardzo ważny tytuł dla firmy nareszcie pojawił się na rynku. Zamiast jednak świętować sukces, trzeba było natychmiast pomyśleć o planie awaryjnym. Studio Arkane Austin zawiodło na całej linii, wypuszczając pozycję katastrofalną zarówno pod względem technicznym, jak i czysto artystycznym. Na komentarz nie trzeba było jednak zbyt długo czekać.
Redfall doczekał się wstępnych wymagań sprzętowych. Gra dostępna będzie w wysokiej cenie i z systemem Denuvo
Wczoraj, podczas prezentacji Microsoftu z cyklu Developer_Direct, zaprezentowano nowe materiały z kilku nadchodzących gier tj. Minecraft Legends, Forza Motorsport czy Redfall. Oprócz tego nieoczekiwanie zaprezentowano nową produkcję od Tango Gameworks - Hi-Fi Rush - która od razu zadebiutowała na PC oraz konsolach Xbox. Następny w kolejce do premiery jest Minecraft, a później Redfall od Arkane Austin. To właśnie o tej ostatniej będzie materiał, ponieważ w zakładce gry na Steamie pojawiły się nowe informacje...
System ocen komentarzy plus i minus na PurePC - Dyskusja, ewolucja i propozycje sensownych zmian
Test wydajności STALKER 2: Heart of Chornobyl - Wymagania sprzętowe gorsze od anomalii. Unreal Engine 5 jeńców nie bierze
AMD Ryzen 7 9800X3D błyskawicznie znika z półek sklepowych. Problemy z dostępnością procesora pojawiły się w Europie i USA
Wymagania sprzętowe Indiana Jones and the Great Circle PC. Wymagane karty graficzne ze sprzętową akceleracją Ray Tracingu
AMD Radeon RX 8800 XT - poznaliśmy przypuszczalne TDP nowej karty graficznej, a także wzrost wydajności w Ray Tracingu