Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国
 

api vulkan

Test wydajności Quake II RTX - Ray tracing ma swoje wymagania

Test wydajności Quake II RTX - Ray tracing ma swoje wymagania

Quake II przeżywa ostatnimi czasy prawdziwy renesans, wróciwszy z emerytury dzięki fanowskiej modyfikacji oprawy graficznej wykorzystującej path tracing, która całkowicie przerobiła oświetlenie w ponad dwudziestoletniej produkcji. NVIDII pomysł reaktywacji wiekowego klasyka najwyraźniej się spodobał, postanowiła więc zmobilizowac programistów, zakasać rękawy i zaimplementować Quake II mocny ray tracingowy zastrzyk. Quake II RTX jest jeszcze ładniejszym wydaniem legendarnego shootera, mającym pokazać...

Quake II RTX z ray-tracingiem - gra dostępna za darmo od 6 czerwca

Quake II RTX z ray-tracingiem - gra dostępna za darmo od 6 czerwca

Quake II RTX jest pierwszą grą na świecie, w której każda ścieżka promieni jest w pełni śledzona (path tracing), co oznacza że wszystkie efekty graficzne takie jak cienie, odbicia czy załamania światła połączone są w jeden algorytm ray tracingu. Rezultatem jest nowy wygląd Quake II, jednej z najpopularniejszych gier na świecie, wydanej oryginalnie w 1997 roku przez studio id Software. Firma NVIDIA ogłosiła właśnie, że tytuł będzie udostępniony do pobrania za darmo już 6 czerwca na stronie...

Test wydajności Quake II - Path tracing na API Vulkan wstrząsa...

Test wydajności Quake II - Path tracing na API Vulkan wstrząsa...

Grudzień 1997 roku obfitował w szereg ważnych wydarzeń politycznych, kulturalnych i obyczajowych - podpisano Traktat Ottawski, TVP2 rozpoczęła emisję serialu Złotopolscy, natomiast id Software wypuściło finalną wersję Quake II. Sequel kultowego „kłejka” dosłownie wstrząsnął światem pierwszoosobowych strzelanin, wyznaczając kolejne granice względem zaawansowania oprawy wizualnej, kształtu kampanii fabularnej czy konstrukcji poziomów. Przeszło dwie dekady później Quake II ciągle trzyma się...

Quake II przeniesiony na API Vulkan. Projekt do pobrania za darmo

Quake II przeniesiony na API Vulkan. Projekt do pobrania za darmo

Quake czyli seria-legenda, która pojawiła się na świecie w 1996 roku powraca. Ale nie, nie chodzi o remake czy kolejną odsłonę, a o przeniesienie drugiej części gry na środowisko o nazwie Vulkan. Dzięki temu Quake II zyskuje przede wszystkim obsługę rozdzielczości FullHD, ale także lepszą kompatybilność (w porównaniu z oryginałem) ze współczesnymi komputerami. Autorem projektu vkQuake2, który możemy pobrać za darmo jest Polak - programista Krzysztof Kondrak. Jak napisał na swoim Twitterze,...

AMD wydało sterowniki Radeon Software Crimson Edition 16.3

AMD wydało sterowniki Radeon Software Crimson Edition 16.3

W ostatnich dniach NVIDIA wydała nowe sterowniki dla swoich kart graficznych, mające na celu poprawę wydajności i optymalizację w nowych grach komputerowych. Pierwsza paczka nie była udana, powodowała problemy i wymagała poprawki, ale sytuację szybko opanowano. Teraz do akcji przystępują Czerwoni. AMD upubliczniło właśnie sterowniki Radeon Software Crimson Edition 16.3, które mają znacząco podnieść wydajność w m.in. Rise of the Tomb Raider. Oprócz tego nowy sterownik robi to samo, co ostatnio zrobił...

NVIDIA GeForce 364.47 WHQL z obsługą Vulkan API 1.0

NVIDIA GeForce 364.47 WHQL z obsługą Vulkan API 1.0

Jak ważna jest kwestia sterowników, wie każdy, kto natknął się na problemy z wyświetlaniem obrazu, niestabilność gier, a także niespodziewanie niską wydajność. Producenci kart starają się więc w miarę szybko publikować nowe ich wersje dostosowane do najnowszych produkcji – bez tego cięgi zbierają bowiem nie tylko gry, ale również same karty graficzne, na których są uruchamiane. NVIDIA udostępniła właśnie nowe sterowniki WHQL – pakiet GeForce 364.47 zawiera optymalizacje dla najnowszych...

Vulkan 1.0 - API oficjalnie dostępne dla deweloperów gier

Vulkan 1.0 - API oficjalnie dostępne dla deweloperów gier

Coraz więcej mówi się o DirectX 12 mającym trafić do nowych gier komputerowych - API stworzone przez Microsoft ma zrewolucjonizować rynek i pozwolić deweloperom na wykorzystanie mocy obliczeniowej komputerów PC oraz konsoli Xbox One. A jak będzie w praktyce? Pomimo tego, że DirectX 12 i system operacyjny Windows 10 oficjalnie zadebiutowały już jakiś czas temu, do tej pory nie ujrzeliśmy żadnej gry najwyższej klasy korzystającej z tego API. Przyszłość cyfrowej rozrywki nie należy jednak tylko do...

NVIDIA gospodarzem spotkania deweloperów API Vulkan

NVIDIA gospodarzem spotkania deweloperów API Vulkan

Kolejne miesiące mogą okazać się przełomowe dla rynku gier komputerowych. Dlaczego? W ubiegłym roku Microsoft ogłosił wsparcie dla API DirectX 12 w systemie operacyjnym Windows 10 - wtedy zaczęto spekulować na temat przyszłych gier mających obsługiwać wspomnianą technologię. Do tej pory żaden z większych deweloperów nie zdecydował się na zaktualizowanie swojej produkcji do DX12, ani na zaprezentowanie nowego tytułu wspierającego opisywane API. DirectX 12 będzie można ocenić dopiero po premierze...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.