Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Apex Legends

Medal of Honor powraca! Grę na systemy VR robią twórcy Titanfall

Medal of Honor powraca! Grę  na systemy VR robią twórcy Titanfall

Kiedyś, kiedy jeszcze Medal of Honor debiutował na pierwszym PlayStation, przetarł on szlaki w kwestii wojennych FPS-ów. Niemała w tym była zasługa Stevena Spielberga, który miał bezpośredni udział przy dwóch pierwszych częściach. Później, gdy seria ta powędrowała na PC, musiała liczyć się z zajadłą konkurencją ze strony Call of Duty. Najwidoczniej rozbicie poszczególnych odsłon na konsole i komputery osobiste negatywnie odbiło się na kształcie całej serii, a ostatnią naprawdę dobrze...

Historia battle royale - gatunek starszy niż wszystkim się zdaje

Historia battle royale - gatunek starszy niż wszystkim się zdaje

Najpopularniejszy obecnie gatunek gier wideo, battle royale, jest rozwinięciem wyselekcjonowanych mechanik z dobrze przyjętych na rynku gier akcji, które zyskały popularność w formie tytułów takich, jak Fortnite, Apex Legends, H1Z1 czy Tetris 99. Produkcje te odświeżyły rynek, oferując graczowi nowatorską mechanikę opierającą się na motywie walki o przetrwanie, a także stałym zbieraniu surowców niezbędnym do pozostania przy życiu. Gracze znudzeni hero-shooterami, grami typu MOBA i strzelaninami...

Star Wars: Jedi Fallen Order - wszystko, co wiemy o grze

Star Wars: Jedi Fallen Order - wszystko, co wiemy o grze

Tyle ostatnio odwołano projektów ze świata Gwiezdnych Wojen, że aż przydałaby się fanom jakaś nowa nadzieja. W tej generacji Electronic Arts skasowało aż dwa projekty w uniwersum Star Wars. Jednym z nich był tytuł tworzony przez Visceral Games (autorzy Dead Space) pod okiem Amy Hennig, reżyserki trylogii Uncharted i nawiązujący ujęciem akcji do tej gry. Niestety EA odwołało prace nad tym projektem i zaangażowało wewnętrzne studio EA Vancouver do kolejnego podejścia do Star Wars. W rezultacie miała...

Kiedyś to było, czyli w którą stronę idzie gamedev i dlaczego w złą?

Kiedyś to było, czyli w którą stronę idzie gamedev i dlaczego w złą?

Tak, mam wiele do zarzucenia dzisiejszym grom i tak, będzie nerwowo, bez eufemizmów i bez podbarwiania na różowo. Gamedev się stacza, szybuje w dół niczym ustrzelona kaczka w sezonie polowań na... kaczki. Moje drugie, bardziej samokrytyczne ja podpowiada mi jednak, że wina jest raczej po mojej stronie. Że robię się stara, a wyznacznikiem mej starości jest nie tylko obawa o utratę zębów i włosów, ale także zmiana nastawienia w stosunku do wszystkiego co nowe i wszystkich urodzonych później ode mnie...

Firestorm - tryb battle royale dla Battlefield V pojawi się 25 marca

Firestorm - tryb battle royale dla Battlefield V pojawi się 25 marca

Battle royale jest obecnie chyba najpopularniejszą komercyjnie konwencją w jakiej powstają gry. Niektóre tytuły oferują rozgrywkę wyłącznie w tym trybie, inne z kolei wprowadzają go osobno. Tak było między innymi z Call of Duty: Black Ops IV z odrębnym modułem o nazwie Blackout. W przypadku drugiej największej serii militarnych strzelanin FPP, Battlefielda, gracze musieli jednak poczekać ponad 4 miesiące aż zagości w Battlefield V. W międzyczasie Electronic Arts było zawiedzione sprzedażą gry...

Apex Legends zdobył 10 mln użytkowników w trzy dni od premiery

Apex Legends zdobył 10 mln użytkowników w trzy dni od premiery

Najnowsza gra typu battle-royale wydana przez Electronic Arts okazała się międzynarodowym hitem. Wydawca zadziwił graczy, wydając tytuł bez wielkiej medialnej otoczki, udostępniając produkt zainteresowanym w dzień jego zapowiedzi. Obserwatorów rynku przeraziła zaś skala lawinowo rosnącej popularności nowej produkcji studia Respawn Entertainment, ponieważ w ciągu zaledwie trzech dni w tytuł zagrało 10 mln użytkowników. Co ciekawe, Apex Legends w tak krótkim czasie zdobył jeszcze jedno istotne osiągnięcie...

Apex Legends: battle royale w świecie Titanfall z 1 mln graczy w 8h

Apex Legends: battle royale w świecie Titanfall z 1 mln graczy w 8h

Respawn Entertainment, pomimo ogromnego talentu, nie miało ostatnio łatwego losu. Ich Titanfall 2, pomimo świetnej średniej ocen (89% na Metacritic, PS4) ukazało się w bardzo tłocznym momencie i nie wytrzymało rywalizacji z konkurencją. W rezultacie gra okazała się ogromną klapą komercyjną, co tylko potwierdziły szybko wprowadzone potężne obniżki na wszystkie platformy. Mimo wszystko Electronic Arts postanowiło wykupić studio Respawn, które wcześniej było jedynie partnerem. Teraz ukazał się...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.