Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

activision blizzard

NYTimes chce by deweloperzy utworzyli związki zawodowe

NYTimes chce by deweloperzy utworzyli związki zawodowe

Niedawno Jason Schreier rzucił światło na proces powstawania gry Anthem, który najdelikatniej mówiąc był niezwykle turbulentny. Z tytułu, który był w pre-produkcji niemal 6 lat, ostatecznie wyszła gra, która w obecnym kształcie została poskładana do kupy w przeciągu zaledwie 16 miesięcy. Deweloperzy, którzy brali udział w tworzeniu Anthem musieli przez długi czas pracować w tzw. crunchu, czyli okresie permanentnych nadgodzin. Okupili to zdrowiem fizycznym i psychicznym. Jeśli wierzyć zeznaniom...

Szykują się masowe zwolnienia w Activision Blizzard

Szykują się masowe zwolnienia w Activision Blizzard

Branża gier nie jest najłatwiejszym rynkiem z perspektywy pracownika. Nawet w największych firmach nie można być pewnym swojego losu. O ile rynek ten generuje ogromne wpływy, ponad dwukrotnie większe niż przemysł filmowy, to poczucie stabilności jest zdecydowanie mniejsze. Wynika to też w dużej mierze z braku związków zawodowych, o czym od dłuższego czasu mówił głośno m.in. Jason Schreier z Kotaku. Dają do myślenia sytuacje kiedy to nowo mianowani CEO firm otrzymują bonusy w dziesiątkach milionów...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.