xess
- 1
- 2
- następna ›
Nowe sterowniki do kart graficznych Intel Arc Battlemage poprawiają płynność w wielu popularnych grach komputerowych

Rozwój sterowników graficznych dla laptopów nabiera tempa, a producenci coraz częściej oferują aktualizacje, które realnie wpływają na komfort użytkowników. Zmiany te nie dotyczą już tylko stabilności systemu. Często przekładają się także na lepsze wrażenia z codziennego korzystania z komputera. To ważny sygnał dla osób korzystających z mobilnych rozwiązań, że także w ich przypadku możliwe są zauważalne ulepszenia wydajności.
Test Assassin's Creed Shadows - PC kontra PlayStation 5. Test technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR i Intel XeSS, skalowanie wydajności

Od momentu zapowiedzi, Assassin's Creed Shadows ma niełatwe zadanie przekonania do siebie graczy. Z jednej strony otrzymaliśmy w końcu odsłonę, której akcja toczy się w Feudalnej Japonii (gracze prosili o ten setting jeszcze chyba w czasach trylogii Ezio), z drugiej jednak Ubisoft nie popisywał się w trakcie kampanii marketingowej, zaliczając co jakiś czas mniejszą lub większą wtopę. W końcu jednak doczekaliśmy się premiery nowej części popularnej sagi. Naszą recenzję mogliście już przeczytać...
Wymagania sprzętowe Marvel's Spider-Man 2 PC. Karta graficzna GeForce RTX 4090 wymagany do gry w 4K i 60 FPS

Już jutro na PC odbędzie się premiera kolejnej gry od PlayStation Studios - mowa oczywiście o Marvel's Spider-Man 2 od studia Insomniac Games, w kooperacji z Nixxes Software. Pomimo faktu premiery odbywającej się już jutro, gry wciąż nie można zakupić w przedsprzedaży (najwyraźniej opcja pojawi się dopiero wraz z faktycznym debiutem). Bardzo długo również musieliśmy czekać na podanie wymagań sprzętowych - te zostały opublikowane dosłownie przed kilkunastoma minutami.
DLSS Swapper z nowymi opcjami, które pozwalają w łatwy sposób zmieniać wersje bibliotek AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS

Techniki upscalowania obrazu to już nieodłączny element współczesnej branży gier. Podawane obecnie wymagania sprzętowe często uwzględniają ich wykorzystanie. Nic zatem dziwnego, że na popularności zyskują narzędzia pokroju DLSS Swapper, które pozwalają w łatwy sposób zmienić wersję bibliotek upscalera. Omawiana aplikacja otrzymała ostatnio aktualizację, która przyniosła spore zmiany. Dodano bowiem wsparcie dla AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS.
Test STALKER 2: Heart of Chornobyl PC kontra Xbox Series X. Jakość technik NVIDIA DLSS, AMD FSR, Intel XeSS oraz TSR

STALKER 2: Heart of Chornobyl to bez wątpienia jedna z największych premier na rynku gier w tym roku. Czekaliśmy dobrych kilkanaście lat na powrót do Zony i choć gra była wielokrotnie opóźniana (z mniej lub bardziej istotnych powodów), to finalnie i tak otrzymaliśmy grę dość podziurawioną, jeśli chodzi o jakość techniczną. STALKER 2 melduje się na razie na PC oraz konsolach Xbox Series, jednak w bliżej nieokreślonym terminie powinna również zadebiutować na PlayStation 5. Na PurePC.pl mogliście...
Test Star Wars Outlaws PC - Jakość Ray Tracingu, DLSS Super Resolution oraz Ray Reconstruction. Porównanie z FSR i XeSS

Star Wars Outlaws zostało oficjalnie zapowiedziane w ubiegłym roku jako kolejny projekt ze świata Gwiezdnych Wojen. W ostatnich latach gry z tego uniwersum były przygotowywane przede wszystkim przez Electronic Arts, dzięki czemu dostaliśmy chociażby Star Wars Jedi: Fallen Order oraz Star Wars Jedi: Survivor. Produkcja od Ubisoftu uderza jednak w inne nuty. Zamiast kierować rycerzem Jedi, sterujemy złodziejką Key Vess, która trafia do podziemnego świata przestępczości, w którym rządzą kartele. Sama gra...
Recenzja Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha - czarodziejska FIFA w kreskówkowej oprawie, która potrafi wciągnąć na dłużej

Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha to gra skierowana głównie do młodszych graczy, choć starsi również znajdą w niej dużo zabawy. Tytuł przypadnie do gustu nie tylko fanom magicznego świata stworzonego przez J.K. Rowling, ale również miłośnikom gier zręcznościowych i sportowych. Początkowo byłem dość sceptycznie nastawiony, jednak już po pierwszej pełnej rozgrywce moje wrażenia zmieniły się diametralnie i gra sprawiła, że zabawiłem na arenach do Quidditcha na dłużej. Szczególnie urzekła...
Test Black Myth: Wukong - Porównanie wersji PC oraz PlayStation 5. Jakość Path Tracingu, DLSS, FSR, XeSS oraz TSR

Q Black Myth: Wukong już od pierwszych zapowiedzi ponad 4 lata temu robił duże wrażenie oraz wzbudzał zainteresowanie wśród graczy. Wszak niezbyt często dostajemy grę AAA, która jest głęboko zakorzeniona w chińskich wierzeniach i mitologiach. W dodatku całość oprawiono w naprawdę bardzo ładną oprawę graficzną, w czym pomogło wykorzystanie silnika Unreal Engine 5. Black Myth: Wukong to jednak jednocześnie jedna z najbardziej wymagających gier zarówno tego roku jak i obecnej generacji i pod tym...
Jak zmieniał się rozwój grafiki na przestrzeni lat? API DirectX, Ray Tracing i Path Tracing, a w końcu software górujący nad hardware

Kilka tygodni temu świętowaliśmy nasze 18 urodziny. Taki długi okres w branży komputerowej to niemal wieczność, na co wpływ ma nieustanny rozwój, zarówno podzespołów komputerowych, jak i również software'u, którego celem jest wspomaganie hardware'u oraz umożliwienie wydobycia ze sprzętu pełnego potencjału. Myślę, że mnóstwo naszych Czytelników zgodzi się, że jeszcze kilka, kilkanaście lat temu byliśmy świadkami znacznie prężniej rozwijanego hardware'u i to właśnie komponenty górowały...
Wymagania sprzętowe God of War: Ragnarok PC. Blisko 200 GB na dysku SSD i obowiązkowe konto PlayStation Network

Pecetowa wersja God of War: Ragnarok została ujawniona oficjalnie kilka miesięcy temu. To kolejna produkcja PlayStation Studios, która w tym roku ukaże się na PC - po Helldivers II, Horizon Forbidden West oraz Ghost of Tsushima. Za komputerowe wydanie odpowiada przede wszystkim firma Jetpack Interactive, podobnie jak było to w przypadku poprzedniej części przygód Kratosa i Atreusa. Na nieco ponad miesiąc przed premierą otrzymaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe gry.
Test Ghost of Tsushima PC - Porównanie NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS oraz omówienie technik antyaliasingu

Ghost of Tsushima pierwotnie zadebiutowało w sierpniu 2020 roku jako tytuł ekskluzywny dla konsoli PlayStation 4. Była to ostatnia duża gra Sony przed premierą generacji PlayStation 5. W 2021 roku ukazało się rozszerzone wydanie Director's Cut, które zawierało nie tylko poprawki wizualne dla wersji PS5, ale również rozbudowany dodatek fabularny o nazwie Wyspa Iki. Mimo że od premiery minęło już kilka lat, to dopiero w ostatnich tygodniach Sony potwierdziło prace nad komputerowym wydaniem. Tym samym Ghost...
Test Senua's Saga: Hellblade II - Porównanie wersji PC oraz Xbox Series X. Analiza technik NVIDIA DLSS, AMD FSR i INTEL XeSS

Obecna generacja na razie nie rozpieszcza graczy jeśli chodzi o prezentację gier, które wyglądałyby zauważalnie lepiej od tytułów z poprzedniej generacji. Spore wrażenie w zeszłym roku zrobił Alan Wake 2, wprowadzając bardzo wysokiej jakości oprawę graficzną, która broni się na konsolach, a na PC oferując dodatkowo Path Tracing. Teraz doczekaliśmy się premiery kolejnej gry, która realnie prezentuje możliwości silnika Unreal Engine 5. Choć ma to swoje wymagania, to finalny efekt robi piorunujące...
Senua's Saga: Hellblade II z pełnymi wymaganiami sprzętowymi. Gra otrzyma wsparcie dla DLSS 3, FSR 3 i XeSS 1.3

Kilka dni temu na Steam pojawiły się wstępne wymagania sprzętowe gry Senua's Saga: Hellblade II. Dotyczyły one jednak wyłącznie konfiguracji minimalnej, a na dodatek można było z nich wywnioskować, iż gra studia Ninja Theory będzie wymagać systemu Windows 11 do poprawnego działania. Studio długo nie czekało z publikacją pełnych wymagań, dzięki czemu poznaliśmy wszystkie cztery poziomy wydajności, jakie przygotowali twórcy. Finalnie Windows 11 nie będzie jedynym obsługiwanym systemem, ale nie...
Avatar: Frontiers of Pandora z kolejną techniką skalowania na PC oraz nowym trybem graficznym na konsolach

Avatar: Frontiers of Pandora zadebiutował na półkach sklepowych w grudniu 2023 roku, jednak Ubisoft raczej nie jest specjalnie zachwycony wynikami sprzedażowymi. Dość powiedzieć, że na tytuł od studia Massive Entertainment bardzo szybko pojawiły się solidne obniżki ceny. Bez względu na to producent stale pracuje nad ulepszeniem gry, czego dowodem jest najnowsza aktualizacja. Wprowadza ona na PC nową technikę skalowania, a na konsolach zbalansowany tryb graficzny.
Test Horizon Forbidden West PC - Porównanie jakości technik skalowania NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz Intel XeSS

Sony swoją ekspansję na rynek PC zaczęło wraz z premierą gry Horizon Zero Dawn. Produkcja do dzisiaj uważana jest za jedną z ładniejszych gier, tym bardziej że jej optymalizacja również stoi na całkiem niezłym poziomie. Od tamtej pory na komputerach ukazały się takie tytuły jak God of War, Spider-Man Remasterd oraz Miles Morales, Days Gone, Ratchet & Clank: Rift Apart czy Returnal. Kilka dni temu natomiast odbyła się premiera Horizon Forbidden West Complete Edition, czyli drugiej części przygód...
Ghost of Tsushima oficjalnie zmierza na PC. Gra otrzyma wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 oraz Intel XeSS

Za nieco ponad dwa tygodnie na PC zadebiutuje kolejna gra od PlayStation Studios - mowa oczywiście o Horizon Forbidden West Complete Edition. Okazuje się, że na kolejne premiery na PC nie będziemy zbyt długo czekać. Sony oraz studia Sucker Punch Productions oraz Nixxes Software oficjalnie potwierdziły zbliżającą się premierę gry Ghost of Tsushima Director's Cut. Przygoda Jima Sakaia trafi na komputery już za nieco ponad dwa miesiące. W międzyczasie poznaliśmy cenę gry oraz pierwsze informacje o PC porcie.
Intel Arrow Lake-S - desktopowe procesory prawdopodobnie nie otrzymają zintegrowanych układów graficznych Xe-LPG PLUS

Pod koniec listopada ubiegłego roku dowiedzieliśmy się, że Intel planuje umieścić w zaplanowanych na bieżący rok procesorach Arrow Lake zintegrowany układ graficzny Xe-LPG PLUS. Nowe iGPU miało być rozbudowaną wersją Intel ARC Graphics. Według najnowszych doniesień, układy te nie trafią niestety do wszystkich jednostek nowej generacji. Pozbawione ich będą prawdopodobnie skierowane na rynek desktopowy procesory Arrow Lake-S.
Starfield otrzymał nową aktualizację beta na Steam, dodającą obsługę technik AMD FSR 3 oraz Intel XeSS

Starfield w momencie premiery oferował wsparcie wyłącznie dla techniki AMD FSR 2, z kolei w listopadzie zeszłego roku doszło także wsparcie dla NVIDIA DLSS wraz z Frame Generation. Na obsługę kolejnych wersji technik skalowania musieliśmy poczekać już znacznie dłużej. Dopiero teraz na Steamie pojawiła się aktualizacja (jeszcze w wersji beta), która rozszerza wsparcie dla takich rozwiązań na AMD FSR 3 oraz Intel XeSS. Pojawiły się już pierwsze testy porównawcze technik.
Horizon Forbidden West zadebiutuje na PC w marcu. Gra otrzyma wsparcie dla technik DLSS, FSR oraz XeSS

Komputerowa wersja Horizon Forbidden West Complete Edition (a więc z dodatkiem Burning Shores) została zapowiedziana jeszcze w ubiegłym roku. Za port odpowiada studio Nixxes Software, współpracujące z firmą Guerllla. Sony potwierdziło właśnie datę premiery, a dodatkowo rozpoczęto przyjmowanie zamówień przedpremierowych. Choć drugi Horizon nie wspiera Ray Tracingu, nie zabraknie wielu innych funkcjonalności od wszystkich wiodących firm: NVIDII, AMD oraz Intela.
Test Avatar: Frontiers of Pandora - Porównanie wersji PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Jakość NVIDIA DLSS i AMD FSR

W tym roku otrzymaliśmy przynajmniej kilka gier, które prezentowały się bardzo dobrze pod kątem oprawy graficznej. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Star Wars Jedi: Survivor, Dead Space (Remake), Resident Evil 4 (Remake) czy Alan Wake 2 to jedne z przykładów gier, które charakteryzowały się ponadprzeciętną jakością grafiki. Dodatkowo na PlayStation 5 otrzymaliśmy także Horizon Forbidden West - Burning Shores, gdzie mieliśmy okazję zwiedzać zrujnowane tereny Los Angeles i Hollywood. Na koniec roku otrzymaliśmy...
Intel XeSS ExtraSS - trwają prace nad alternatywą dla Frame Generation od NVIDII i AMD. Wśród zalet niższe opóźnienia

Na rynku obecne są aktualnie dwie techniki generowania klatek, których zadaniem jest znaczące zwiększanie liczby FPS-ów w grach. Mowa oczywiście o rozwiązaniach autorskich NVIDII i AMD, które są częścią składową DLSS 3 i FSR 3. Według ostatnich doniesień, nad podobną techniką pracuje także Intel. Jeśli wszystko pójdzie po myśli amerykańskiej firmy, to XeSS ExtraSS będzie działał na kartach graficznych każdego producenta.
Intel Arrow Lake otrzyma zintegrowany układ graficzny Xe-LPG PLUS, będącym rozszerzoną wersją Intel ARC Graphics

Za kilka tygodni Intel oficjalnie wprowadzi do oferty mobilne procesory Meteor Lake, które znajdą swoje zastosowanie przede wszystkim w notebookach. Procesory te zostaną wyposażone w nowy, zintegrowany układ graficzny Intel ARC Graphics, oparty na architekturze Xe-LPG. Pod względem budowy ma przypominać obecne karty graficzne Alchemist. W przyszłym roku z kolei producent wprowadzi układy Arrow Lake, zarówno dla desktopów jak i laptopów. Tutaj ponownie ma zajść zmiana w budowie iGPU, także względem jednostek...
Wymagania sprzętowe Avatar: Frontiers of Pandora PC. Ubisoft kolejnym studiem, który zaleca korzystanie z DLSS lub FSR 2

Kilka dni temu na rynku zadebiutował Alan Wake 2, który odznacza się wysokimi wymaganiami sprzętowymi. Jeszcze przed premierą zrobiło się głośno o tym, że studio Remedy zaleca korzystanie z technik skalowania rozdzielczości, tj. NVIDIA DLSS czy AMD FSR 2. Teraz poznaliśmy szczegóły kolejnej produkcji, planowanej na 2023 rok. Mowa o Avatar: Frontiers of Pandora od Ubisoftu. W tym wypadku twórcy również zalecają korzystanie z technik skalowania, choć same wymagania aż tak nie straszą jak przy wspomnianym...
Intel demonstruje działanie układu graficznego ARC w procesorze Meteor Lake, na przykładzie gry Dying Light 2

W ubiegłym miesiącu Intel szerzej omówił nową architekturę, jaka stoi za procesorami Meteor Lake (pierwsza generacja układów Core Ultra). Podczas tegorocznego Intel Innovation dostaliśmy garść konkretów na temat architektury Redwood Cove oraz Crestmont, czyli nowymi wariantami rdzeni Performance oraz Efficient. Oprócz tego w nowym bloku SoC znajdą się dwa energooszczędne rdzenie, które będą zaprzęgane do pracy tam, gdzie nie będzie potrzeby korzystania z rdzeni z Compute Tile. Nowy będzie także...
Intel ARC A580 - debiut karty graficznej do grania w Full HD. Budżetowy układ lepszy niż NVIDIA GeForce RTX 3050

W segmencie kart graficznych możemy spotkać się z dwoma kluczowymi graczami, jakimi są AMD oraz NVIDIA, natomiast istnieje jeszcze jeden, który coraz bardziej rozpycha się wśród nich - jest nim rzecz jasna Intel. Początkowo karty graficzne spod szyldu Niebieskich borykały się z wieloma problemami, które głównie dotyczyły aspektów związanych ze sterownikami. Z czasem sytuacja zaczęła się polepszać, a dziś możemy liczyć na całkiem ciekawą konkurencję wśród aktualnego duopolu. Właśnie zadebiutował...
Test Assassin's Creed Mirage PC kontra PlayStation 5. Jakość technik DLSS, FSR i XeSS oraz skalowanie wydajności

Ostatni duży Assassin's Creed ukazał się w 2020 roku - była to oczywiście gra Assassin's Creed Valhalla, gdzie wcielaliśmy się w Eivor(a). Produkcja Ubisoftu ze względu na bardzo duże zainteresowanie otrzymała wyjątkowo długie życie. Oprócz dwóch podstawowych dodatków fabularnych, wchodzących w skład Przepustki Sezonowej, AC: Valhalla otrzymała również dodatkowe i największe rozszerzenie o nazwie Świt Ragnaroku. Ponadto produkcja była wspierana wieloma darmowymi dodatkami, w skład których wchodził...
Wymagania sprzętowe Assassin's Creed Mirage PC - nadchodząca gra doczeka się optymalizacji pod układy Intela

Za nieco ponad dwa tygodnie do sprzedaży trafi Assassin's Creed Mirage, w której trafimy do IX-wiecznego Bagdadu i jednocześnie powrócimy do wielu mechanik z pierwszych gier tej serii. Assassin's Creed Mirage już jakiś czas temu otrzymał złoty status, co oznacza zakończenie głównych prac nad tytułem. Jednak dopiero teraz Ubisoft opublikował oficjalne wymagania sprzętowe komputerowej wersji, jednocześnie ujawniając szczegóły PC-owego portu. Wygląda na to, że gra jest ściśle optymalizowana pod układy...
Starfield - mod wprowadzający obsługę technik NVIDIA DLSS 2 oraz Intel XeSS jest już dostępny

Choć formalna premiera Starfielda dopiero przed nami, to nabywcy edycji Premium już rozpoczęli zabawę. Nowa produkcja Bethesdy trzyma poziom, ale niektórzy gracze i recenzenci są delikatnie rozczarowani. Pewne jest, że gra będzie imponowała liczbą modyfikacji. Jeden z pierwszych modów wprowadza wsparcie dla technik upscalingu obrazu NVIDII i Intela. Standardowa wersja gry oferuje niestety jedynie funkcję AMD FSR 2.
Chcesz wypożyczyć kartę graficzną Intel ARC A770? Jest taka możliwość na PurePC! Sprawdź co trzeba zrobić...

Jeśli macie chwilę wolnego czasu, lubicie eksperymentować i chcielibyście spróbować czegoś nowego... to mamy dla Was ciekawą propozycję. Spokojnie - nasza inicjatywa nie dotyczy wymiaru matrymonialnego lecz stricte technologicznego. Jesteśmy bowiem w posiadaniu pięciu egzemplarzy karty graficznej Intel ARC A770 Limited Edition, które chcielibyśmy wypożyczyć do sprawdzenia naszym czytelnikom. Będzie to okazja do zweryfikowania jak w praktyce spisuje się trzeci gracz mający ambicje rywalizować z NVIDIA...
Ratchet & Clank: Rift Apart PC vs PlayStation 5 - porównanie jakości obrazu w natywnym 4K oraz z DLSS, FSR i XeSS

W tym roku na PC otrzymaliśmy już trzy gry od PlayStation Studios. Pierwszą był dopracowany i wciągający Returnal. Druga produkcja była już znacznie głośniejsza, bowiem mowa o The Last of Us: Part I. Tytuł od Naughty Dog, który błyszczał na konsoli PlayStation 5, w wersji komputerowej został wręcz koncertowo sponiewierany przez mniejsze lub większe niedoróbki techniczne i fatalną optymalizację. Gra do dzisiaj otrzymuje kolejne łatki, dzięki którym w końcu zaczyna prezentować oczekiwany stan....
Intel XeSS vs NVIDIA DLSS vs AMD FSR - Test wydajności na kartach Intel ARC A750, NVIDIA GeForce RTX 3060 i AMD Radeon RX 6600

Techniki upscalowania obrazu w grach komputerowych stają się coraz popularniejsze, dlatego trudno wyobrazić sobie sytuację, że następuje gwałtowna zmiana i wszyscy producenci porzucą dotychczasowe strategie wracając do czystego renderingu. Pozostaje tylko trzymać kciuki, aby oferowały coraz wyższą jakość oraz skalowanie wydajności. Jednym z takich rozwiązań jest Intel XeSS, konkurencja dla NVIDIA DLSS i AMD FSR, którego możliwości postanowiłem dzisiaj sprawdzić. Jak prezentuje się jakość rekonstrukcji...
The Old West: Northwood - możliwości silnika Unreal Engine 5 przedstawione na nowym demie technologicznym

Od momentu zaprezentowania w 2020 roku pierwszego dema technologicznego rozwijanego wówczas silnika Unreal Engine 5, z grami zaczęto wiązać spore nadzieje. Już wtedy mogliśmy zobaczyć, jak mogą wyglądać nadchodzącego produkcje i robiło to duże wrażenie. Funkcjonalność silnika jest naprawdę niemała, więc obecnie wielu producentów gier tworzy swoje tytuły właśnie na nim. Małym pokazem możliwości może być kolejne demo, które zabierze nas na dziki zachód.
Intel XeSS został już zaadaptowany do ponad 50 gier. Technika dostępna jest od teraz w grze Diablo IV

W zeszłym roku Intel wprowadził technikę XeSS (Xe Super Sampling), która obecnie konkuruje z rozwiązaniami NVIDII oraz AMD - odpowiednio z DLSS oraz FSR. Intel XeSS, podobnie jak NVIDIA DLSS, wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego do poprawy wydajności poprzez upscalowanie obrazu z niższej rozdzielczości do docelowej, wybranej przez użytkownika. Producent pochwalił się stopniem zaadaptowania swojego rozwiązania w dotychczasowych grach, Choć DLSS czy FSR mogą pochwalić się znacznie większą liczbą...
Layers of Fear - poznaliśmy dokładną datę premiery gry studia Bloober Team. Deweloper przypomina też o wersji demo

Przed kilkoma dniami poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe dla gry pt. Layers of Fear. Deweloper zdradził wtedy przy okazji, że od 15 maja (a więc od dziś) do 22 maja na Steamie dostępna będzie wersja demonstracyjna produkcji. I rzeczywiście - demo można już pobierać, a najbardziej niecierpliwi ucieszą się z pewnością z faktu, że Bloober Team w kooperacji z Anshar Studios ogłosiło właśnie dokładną datę premiery horroru. Zadebiutuje on już 15 czerwca.
Layers of Fear - nadchodząca gra Bloober Team za kilka dni otrzyma wersję demonstracyjną. Podano też wymagania sprzętowe

Aby uczcić zbliżającą się premierę gry pt. Layers of Fear, jej deweloper i wydawca (Bloober Team, Anshar Studios) zapowiedzieli jej wersję demonstracyjną na PC. Będzie ona dostępna na Steamie od 15 maja do 22 maja, a więc przez ograniczony czas. Demo ma klasycznie pozwolić graczom na wskoczenie w pierwsze kilka minut gry i zapoznanie się z filmem otwierającym, który wprowadza w historię głównego bohatera. Film ów można zresztą zobaczyć już teraz na YouTubie.
Test NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz Intel XeSS w grze Cyberpunk 2077 - Która technika daje najlepszą jakość obrazu?

Cyberpunk 2077 w wersji 1.62 został już wcześniej przetestowany pod kątem wydajności najmocniejszych kart graficznych w trybie Ray Tracing: Overdrive Mode, który aktywuje pełny Path Tracing w produkcji CD Projekt RED. Wspomniana aktualizacja gry przyniosła jednak jeszcze jedną nowość do Night City. Mowa o implementacji trzeciej techniki Intel XeSS w wersji 1.1. Jest to już trzecie rozwiązanie dotyczące upscalingu obrazu, a które zostało wprowadzone do Cyberpunka 2077. Uznaliśmy, że będzie to dobra...
- 1
- 2
- następna ›
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 5070 już dostępna w cenie poniżej MSRP. Coraz tańszy jest również RTX 5070 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT sprzedaje się 10 razy lepiej niż GeForce RTX 5080. A przynajmniej tak wynika z danych sklepu MindFactory
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5060 Ti Gaming 16 GB - Więcej pamięci graficznej, jednak czy proporcjonalnie do wydajności?
Linux Mint vs Windows 11 vs Fedora - który system jest lepszy do gier, pracy i sztucznej inteligencji? Test z NVIDIA GeForce RTX 4090
Serwis PurePC idzie z duchem czasu i oddaje się w ręce sztucznej inteligencji. Szykujcie się na jeszcze więcej newsów i artykułów!