Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

System Shock 3: na GDC 2019 pojawił się pierwszy teaser gry

Jakub Krawczyński | 20-03-2019 10:00 |

System Shock 3: na GDC 2019 pojawił się pierwszy teaser grySpójrz na siebie, hakerze – żałosne stworzenie z krwi i kości […], jak mógłbyś stawić wyzwanie doskonałej, nieśmiertelnej maszynie? Myślę, że słowa te, które padły okrągłe 20 lat temu w ostatniej odsłonie System Shock pozostają niezmiennie utrwalone w pamięci growych entuzjastów. Nad serią tą pracowało wielu wybitnych projektantów i producentów. Na przykład Ken Levine, który stworzył później BioShocka. Nie do przecenienia jest jednak rola Warrena Spectora, który jest ojcem serii. W trakcie trwającego Game Developers Conference i prelekcji związanej z wykorzystaniem silnika Unity, Spector przedstawił zwiastun System Shock 3, nad którym pracuje wraz ze studiem OtherSide.

System Shock 3 powstaje w oparciu o silnik Unity i ma być jedną z gier, które mają wyznaczyć jego nową jakość.

System Shock 3: na GDC 2019 pojawił się pierwszy teaser gry [1]

Bostońscy deweloperzy z OtherSide specjalizują się w historycznych markach. Nie mieli jednak do tej pory jednak zbytnio udanego startu. Underworld: Ascendant, RPG będący kontynuacją technologicznie przełomowego Ultima Underworld został katastroficznie przyjęty przez krytyków. Z kolei równoległy do System Shock 3 projekt odświeżenia pierwszego System Shocka zaliczył wiele przesunięć przy zmieniających się założeniach twórczych studia. System Shock 3 został zapowiedziany w roku 2015, teraz przy okazji swojego wystąpienia na GDC 2019, Warren Spector zaprezentował krótki fragment gry.

System Shock Remastered - Pokaz grafiki na silniku Unreal Engine 4

System Shock 3: na GDC 2019 pojawił się pierwszy teaser gry [2]

Jest ona przygotowana w oparciu o Unity, a klip zawierał 35-sekundowe nagranie z wersji pre-alpha. Tytuł ten ma reprezentować nową jakość engine’u, który służył do tej pory nie mających produkcyjnych aspiracji wysokobudżetowych tytułów. Trudno jednak być do tego w pełni przekonanym przy tak niedługim materiale. Ja osobiście nie byłem fanem wyglądu SHODAN. Nie padły żadne informacje na temat terminu premiery gry, ale ojciec chrzestny gatunku hybryd FPS i RPG będzie miał dużo do udowodnienia w obecnym krajobrazie gier AAA, gdzie nierzadko konwencje te mieszają się ze sobą. Tak też się złożyło, że w tym samym czasie, odrębne studio Nightdive opublikowało na YouTube 21-minutowy zapis rozgrywki z innego projektu, remake'u pierwszego System Shocka.

Źródło: Gamespot
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 22

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.