Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Star Wars Squadrons – pierwszy gameplay i wymagania sprzętowe

Bartosz Woldański | 19-06-2020 14:00 |

Star Wars Squadrons – pierwszy gameplay i wymagania sprzętoweZgodnie z zapowiedzią, dzisiaj w nocy podczas konferencji EA Play Live pokazano pierwszy, kilkuminutowy gameplay z zaanonsowanej kilka dni temu gry Star Wars Squadrons. Zawarto w nim zarówno sceny z kampanii fabularnej, jak i fragmenty pojedynków online (które będą odbywać się w trybie 5 vs 5 graczy), wraz z ich krótkim przedstawieniem. Akcję będziemy obserwować wyłącznie z kokpitu, a w grze nie będzie żadnych zbędnych elementów interfejsu – wszelkie informacje, np. o polu siłowym i uszkodzeniach, będzie można odczytać ze wskaźników znajdujących się w środku naszego myśliwca. Wydarzenia przedstawione w Star Wars Squadrons mają mieć miejsce po szóstym epizodzie – Powrót Jedi, gdy zostaje zniszczona druga Gwiazda Śmierci. Co jeszcze wiemy o produkcji studia EA Motive? Czy czuć w niej ducha Star Wars X-Wing?

Electronic Arts pokazało pierwszy gameplay z gry Star Wars Squadrons, przedstawiający zarówno fragmenty z kampanii fabularnej, jak i trybów sieciowych. Dowiadujemy się z nich, czego można spodziewać się po produkcji studia EA Motive. Ujawniono również wymagania sprzętowe.

Star Wars Squadrons – pierwszy gameplay i wymagania sprzętowe [1]

Star Wars Squadrons na pierwszym zwiastunie. Premiera w 2020

W Star Wars Squadrons zasiądziemy nie tylko za sterami X-wingów i myśliwców TIE, ale także do wyboru będą m.in. A-wing Interceptor, UT-60D U-wing, BTL Y-wing Bomber, TIE Bomber, Interceptor czy Reaper i są one przedstawicielami różnych klas, z których każda ma inne zadanie podczas potyczek. W sumie ma ich być osiem i każdy statek kosmiczny będzie można modyfikować – począwszy od kosmetyki, a skończywszy na wyposażeniu czy wnętrzu maszyny (m.in. zmiana silnika, broni itd.). Komponentów do dostosowania ma być przeszło 50.

Zaprezentowano dwa tryby rozgrywki: Pojedynki oraz bardziej rozbudowane i podzielone na kilka etapów Bitwy Flot, które będą daniem głównym, jeśli chodzi o multiplayer. EA potwierdziło, że swoje umiejętności potrenujemy nie tylko w kampanii fabularnej, ale także w zwykłych starciach z botami, w tym przy użyciu joysticków (i zestawów HOTAS), których obsługa została oficjalnie potwierdzona przez firmę Electronic Arts. Warto przy okazji wspomnieć o podanych w tym tygodniu przez EA wymaganiach sprzętowych pecetowej wersji Star Wars Squadrons, w tym konfiguracjach zalecanych do rozgrywki VR. Pełne specyfikacje znajdziecie poniżej.

Minimalne wymagania sprzętowe Star Wars Squadrons:

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel Core i5-7600 lub AMD Ryzen 3 1300X
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7850
  • Dysk twardy: 30 GB wolnego miejsca
  • Inne: łącze internetowe prędkości minimum 512 Kb/s

Rekomendowane wymagania sprzętowe Star Wars Squadrons (minimalne do VR):

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel Core i7-7700 lub AMD Ryzen 3 3200G
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 1060 lub AMD Radeon RX 480
  • Dysk twardy: 30 GB wolnego miejsca
  • Inne: łącze internetowe prędkości minimum 512 Kb/s

Rekomendowane wymagania sprzętowe Star Wars Squadrons do VR:

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel Core i7-7700 lub AMD Ryzen 3 3200G
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 1070 lub AMD Radeon RX 570
  • Dysk twardy: 30 GB wolnego miejsca
  • Inne: łącze internetowe prędkości minimum 512 Kb/s

Premiera Star Wars Squadrons odbędzie się 2 października 2020 roku na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One i umożliwi wspólną rozgrywkę w ramach tzw. cross-playu. Gra, która jest dostępna w przedsprzedaży w cenie 179,99 zł, będzie dostępna w polskiej kinowej wersji językowej (napisy) na wszystkich platformach sprzętowych. Pierwsze dwie edycje obsłużą okulary wirtualnej rzeczywistości. W przypadku komputerów osobistych tytuł można zakupić nie tylko na platformie Origin, ale także na Steamie i w Epic Games Store.

25 lat X-Winga - Krótka historia kosmicznych symulatorów

Star Wars Squadrons – pierwszy gameplay i wymagania sprzętowe [2]

Star Wars Squadrons – pierwszy gameplay i wymagania sprzętowe [3]

Źródło: EA
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 16

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.