Star Wars Outlaws - nowy zwiastun prezentuje komputerową wersję gry, w tym Ray Tracing i DLSS Ray Reconstruction
Za niecałe dwa tygodnie na rynku zadebiutuje gra Star Wars Outlaws, z którą zarówno Ubisoft jak i firmy Disney / Lucasfilm wiążą spore nadzieje. Produkcja studia Massive Entertainment (w zeszłym roku wydali Avatar: Frontiers of Pandora) zadebiutuje na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series dokładnie 30 sierpnia. Już wcześniej Ubisoft opublikował wymagania sprzętowe komputerowej wersji. Teraz natomiast zaprezentowano nowy zwiastun, który skupia się na najważniejszych aspektach wersji PC.
Ubisoft opublikował nowy zwiastun gry Star Wars Outlaws, który skupia się na prezentacji komputerowej wersji produkcji. Możemy liczyć m.in. Ray Tracing oraz RTX Direct Illumination.
Star Wars Outlaws - twórcy podzielili się planami na przyszłość. Posiadacze przepustki sezonowej mogą liczyć na fabularne DLC
Nowy trailer przede wszystkim finalnie wyjaśnia kwestię, która budziła wątpliwości już od pierwszej prezentacji gry. Większość materiałów promowała bowiem kinowe proporcje 21:9, określane tutaj jako "Cinematic". Star Wars Outlaws bez problemu jednak pozwoli grać w klasycznych proporcjach 16:9, co zostało podkreślone w trailerze. Zwiastun przedstawia również sposób, w jaki Ray Tracing zostanie wykorzystany. Do dyspozycji oddano zarówno globalne oświetlenie bazujące na śledzeniu promieni, odbicia RT jak również ulepszone cienie. Posiadacze kart NVIDIA GeForce RTX będą mogli ponadto skorzystać z RTX Direct Illumination.
Star Wars Outlaws - ujawniono pełne wymagania sprzętowe gry. Nie należą do nadmiernie wygórowanych
Twórcy z Massive Entertainment skorzystają ze wszystkich funkcji, jakie obecnie oferuje technika NVIDIA DLSS. Do wyboru będzie zatem skalowanie Super Resolution, generowanie klatek (Frame Generation) jak również rekonstrukcja promieni (Ray Reconstruction), które na materiale wyżej w znaczący sposób poprawia chociażby jakość odbić RT. Poza DLSS, gracze PC otrzymają także AMD FSR 3 (wraz z tamtejszą wersją Frame Generation - Fluid Motion Frames) oraz Intel XeSS 1.3. Ponadto zwiastun potwierdza optymalizację pod procesory Intel Core 14. generacji.
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
0
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
3
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124