NETGEAR z dostawą pod drzwi
Firma NETGEAR Poland wprowadziła szybki serwis gwarancyjny door-to-door dla klienta końcowego. Od 2 listopada każdy użytkownik urządzeń sieciowych NETGEAR z linii konsumenckiej będzie mógł w ciągu zaledwie tygodnia otrzymać naprawiony sprzęt bez konieczności odwiedzania punktu serwisowego. Po telefonicznym zgłoszeniu awarii w serwisie NETGEAR klienci uzyskają informacje o procedurze serwisowej i otrzymają indywidualny numer zgłoszenia RMA. Uzyskanie wymienionego numeru uprawnia użytkownika do odesłania uszkodzonego urządzenia do serwisu za pośrednictwem kuriera na koszt producenta. NETGEAR gwarantuje czas naprawy i zwrotu na swój koszt, nie dłuższy niż 7 dni. Klienci, poza standardową procedurą wymiany, mają do dyspozycji ekspresową wymianę na następny dzień roboczy.
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje
VPN by Google One - kolejna usługa zmierza na firmowy cmentarz. Jednak nie wszyscy utracą do niej dostęp
11Wyszukiwarka Google - pełna wersja usługi może wkrótce stać się płatna. Firma rozważa opłaty za dodatkowe funkcje AI
41Sieć 5G Advanced już funkcjonuje w Chinach i pozwala osiągnąć ogromne prędkości. Obsłużą ją smartfony z serii Oppo Find X7
37Stellar Blade - nowa zapowiedź obiecującego action RPG. Podano datę premiery wersji demo na PlayStation 5
11TikTok w opałach. USA może przyjąć druzgocącą rezolucję, która zmusza ByteDance do sprzedaży swoich udziałów
58Liczba komentarzy: 2
Komentarze:
Załaduj komentarze