Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

NETGEAR z dostawą pod drzwi

lukasrz | 15-11-2007 21:30 |
Firma NETGEAR Poland wprowadziła szybki serwis gwarancyjny door-to-door dla klienta końcowego. Od 2 listopada każdy użytkownik urządzeń sieciowych NETGEAR z linii konsumenckiej będzie mógł w ciągu zaledwie tygodnia otrzymać naprawiony sprzęt bez konieczności odwiedzania punktu serwisowego. Po telefonicznym zgłoszeniu awarii w serwisie NETGEAR klienci uzyskają informacje o procedurze serwisowej i otrzymają indywidualny numer zgłoszenia RMA. Uzyskanie wymienionego numeru uprawnia użytkownika do odesłania uszkodzonego urządzenia do serwisu za pośrednictwem kuriera na koszt producenta. NETGEAR gwarantuje czas naprawy i zwrotu na swój koszt, nie dłuższy niż 7 dni. Klienci, poza standardową procedurą wymiany, mają do dyspozycji ekspresową wymianę na następny dzień roboczy.
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 2

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.