Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Sprzedaż LG G3 miażdży Samsunga Galaxy S5 w Korei Południowej

Arkad | 05-06-2014 14:40 |

W trakcie premiery najnowszego smartfona LG G3 zastanawialiśmy się czy będzie on nowym królem na rynku urządzeń mobilnych - jak się okazuje, było w tym trochę prawdy, a przynajmniej spowodowało to zapalenie czerwonej lampki u innych producentów. Głównym przeciwnikiem produktu koreańskiej firmy jest całkiem popularny smartfon pochodzący dokładnie z tego samego kraju. Mowa tutaj oczywiście o niczym innym jak o Samsungu Galaxy S5, który już niedługo może mieć poważne problemy nie tylko na rodzimym rynku, ale również na innych kontynentach. Smartfon Samsunga zaprezentowany kilka miesięcy temu w Barcelonie na MWC 2014 nie wywołuje już takiego efektu "wow", jakiego oczekują nie tylko marketingowcy producenta, ale również działy finansowe podliczające zyski ze sprzedaży tego urządzenia. W tym momencie sytuacja modelu Galaxy S5 na pewno nie jest kolorowa i producent będzie musiał podjąć odpowiednie kroki w celu ponownego potrząśnięcia rynkiem.

Wiele osób spodziewa się rychłej prezentacji kolejnego topowego smartfona z obudową wykonaną z materiałów typu premium, jednak na razie ucichły wszelkie plotki na temat zapowiadanego modelu Galaxy S5 Prime. Mówiąc o rosnącej przewadze modelu LG G3 nad konkurentem trudno nie przytoczyć statystyk pokazujących wyraźny spadek sprzedaży Galaxy S5 w Korei Południowej. Tuż po premierze po swojej krajowej premierze, produkt Samsunga sprzedawał się on w liczbie około 7 lub 8 tysięcy sztuk dziennie - jak przy tym wszystkim wyglądają liczby osiągane przez LG?

Samsung Galaxy S5 został dosłownie zmieciony z powierzchni na swoim domowym rynku.

Ano wyglądają one wręcz tragicznie dla Samsunga, bowiem model G3 w pierwszych dniach po premierze sprzedaje się w ilości od 25 do 30 tysięcy sztuk dziennie. Jak widać, przewaga nowinki od LG jest imponująca, a tak świetne wyniki są spowodowane głównie agresywną polityką cenową i nowościami w specyfikacji, czyli na przykład wyświetlaczem o rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli. Smartfon LG G3 po uruchomieniu sprzedaży na całym świecie na pewno nie będzie atakował globalnych wyników Samsunga, bowiem tutaj drugi koreański producent urządzeń elektronicznych dosłownie bryluje. 

Oficjalna premiera flagowego smartfona LG G3 - Nowy król?

Źródło: GSM Arena

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 10

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.