Sprzedaż Anthem słabsza, niż Andromedy... Jak naprawić grę?
Jak podaje portal TechPowerUp, w sieci pojawiły się doniesienia prasowe traktujące o sprzedaży gry pt. Anthem. Raporty mówią o tym, że gra (przynajmniej w odsłonie fizycznej) sprzedała się znacznie gorzej nawet niż Mass Effect: Andromeda. Mówi się o zainteresowaniu niższym nawet o 50%. Serwis zauważa, że - faktycznie - BioWare nie ma się z czego cieszyć, jednak nie wydaje się, żeby taki stan rzeczy był początkiem końca studia. O ile przecież Andromeda miała spory fandom w postaci fanów trylogii Mass Effect jeszcze przed premierą, o tyle Anthem, jako zupełnie nowe IP miał prawo zaliczyć gorszy start. To tyle jeśli chodzi o sprzedaż fizycznych kopii gry. Portal zaznacza przy tym jeszcze, że Anthem to gra głównie sieciowa, a te mają tendencję do zwiększonej sprzedaży cyfrowej, kosztem fizycznej. Jak jest faktycznie przekonamy się, gdy pojawią się stosowne statystyki.
Raporty mówią o tym, że Anthem w odsłonie fizycznej sprzedał się znacznie gorzej nawet niż Mass Effect: Andromeda. Mówi się o zainteresowaniu niższym nawet o 50%.
Anthem: gracze spędzili łącznie 40 mln godzin grając w demo
Pomimo sprzedaży pudełkowej, którą BioWare nie powinno się zbyt głośno chwalić, wygląda na to, że Anthem nie schodzi od kilku dni z list przebojów (informacja za serwisem Metro UK). "Hymn" w Wielkiej Brytanii sprzedał się lepiej (znów mowa o pudełkach) niż Far Cry: New Dawn czy nawet - uwaga - Metro: Exodus. W sieci pojawiły się już recenzje Anthem, w których wytknięto niezliczoną ilość błędów (o których przeczytacie niebawem także w naszym artykule). Jednym z kluczowych problemów produkcji, których nie sposób nie odczuć, jest kwestia lootu. Między innymi jego zastosowanie w gameplay'u nie przynosi oczekiwanych zmian i progresu.
Anthem - znamy wymagania sprzętowe nowej gry BioWare
Travis Day, twórca gry Diablo 3 wystosował na Reddicie post, w którym proponuje BioWare szereg usprawnień dotyczących właśnie lootu, co miałoby się przenieść na pozytywniejszy odbiór Anthem. Wśród nich wymienia chociażby potrzebę zdobywania odpowiednio wartościowego lootu w stosunku do trudności zadań, co obecnie nie ma miejsca (nie ważne jak trudne jest zadanie/misja, loot wydaje się randomowy). Z tego powodu wynika też brak chęci ze strony gracza, do podejmowania gry w misjach Twierdz - ewentualne nagrody nie są współmierne do włożonego tam wysiłku. Day sugeruje także lepsze opisywanie konkretnych ulepszeń, jako że gracze nie zawsze są w stanie zrozumieć, co daje konkretny loot. Jest tego naturalnie jeszcze więcej, a pełny wpis ze wskazówkami znajdziecie TUTAJ.
Powiązane publikacje

Max – filmowe i serialowe nowości VOD na 17 - 23 lutego 2025. Wśród premier Biały Lotos, American Hustle oraz Zombieland
0
Netflix - filmowe i serialowe nowości VOD na 17 - 23 lutego 2025. Wśród premier Dzień zero oraz Opowieść o mojej rodzinie
1
GTA 6 trafi na PC krótko po premierze na konsolach. A przynajmniej tak twierdzi szef firmy Corsair
70
The Sinking City Remastered - Nadchodzi odświeżona wersja gry, która przejdzie na silnik Unreal Engine 5
34