Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5

Damian Marusiak | 14-10-2020 17:00 |

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5Za miesiąc zadebiutuje nie tylko Assassin's Creed Valhalla oraz Cyberpunk 2077, ale także Spider-Man: Miles Morales, czyli jedna z pierwszych gier przygotowanych głównie z myślą o nowej konsoli Sony PlayStation 5 (choć premiera odbędzie się także na PS4). Tym razem wejdziemy w skórę tytułowego Milesa Moralesa zamiast Petera Parkera (choć on sam także w grze się pojawi w roli mentora). Twórcy gry, studio Insomniac Games, podkreślają, że ich nadchodząca gra wykorzysta w pełni potencjał next-genowej konsoli PlayStation 5. Poznaliśmy w końcu szczegóły dotyczące tego, w jakich trybach będziemy mogli zagrać zarówno na PlayStation 4 jak i PlayStation 5.

Insomniac Games podzieliło się szczegółami dotyczącymi trybów zabawy w grze Spider-Man: Miles Morales zarówno na PlayStation 4 (Pro) jak również PlayStation 5. Zarówno PS4 jak i PS4 Pro otrzymają po jednym trybie graficznym, z kolei na PS5 będziemy mieli wybór między większą płynnością (stałe 60 FPS), a lepszą oprawą graficzną (stałe 30 FPS).

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [1]

Jeśli posiadacie zwykłą konsolę PlayStation 4 lub PS4 Slim, wówczas Spider-Man: Miles Morales będzie działał w rozdzielczości 1920x1080 pikseli, przy 30 klatkach na sekundę. W przypadku PS4 Pro będzie to upscalowane 4K z wykorzystaniem renderowania szachownicowego. Tutaj także twórcy zaoferują grę jedynie w 30 FPS, bez możliwości trybu z lepszą płynnością. Z kolei PlayStation 5 zaoferuje ostatecznie dwa tryby działania. Pierwszy to tryb wydajności, gdzie przy upscalowanym 4K, również wykorzystującym renderowanie szachownicowe, otrzymamy możliwość gry w stałych 60 klatkach na sekundę. Drugi tryb pozwoli na odpalenie natywnej rozdzielczości 4K przy zauważalnie lepszej jakości oprawy graficznej w 30 FPS. Dojdzie m.in. śledzenie promieni (Ray Tracing) oraz inne usprawnienia wizualne.

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [2]

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [3]

Na łamach magazynu Game Informer pojawiło się sporo nowych informacji na temat gry. Akcja rozegra się oczywiście w Nowym Jorku, rok po wydarzeniach z podstawowej wersji gry. Miles Morales ma teraz 17 lat, a jego mentorem będzie nie kto inny jak Peter Parker. Nie będzie on jednak grywalną postacią, wcielimy się wyłącznie w Milesa. Potwierdzono mniejszą liczbę głównych przeciwników (dokładna liczba nie jest znana, ujawniono na razie dwoje złoczyńców - Rhino oraz Tinkerer), jednocześnie jednak walka ma być bardziej różnorodna, oparta także na zupełnie nowych atakach, których nie uświadczyliśmy w podstawowym Spider-Manie. Najciekawsze wydają się być ataki "Venom Attacks" (inspiracja klasycznym przeciwnikiem Pająka z pewnością nie jest przypadkowa). Nie zabraknie również rozbudowanego trybu fotograficznego, a jedna z możliwych znajdziek w grze jest bezpośrednio powiązana z bodaj największą pasją Milesa, czyli muzyką. Premiera gry już 12 listopada.

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [4]

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [5]

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [6]

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [7]

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [8]

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [9]

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [10]

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [11]

Spider-Man: Miles Morales - techniczne aspekty wersji PS4 oraz PS5 [12]

Źródło: Game Informer, Insomniac
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 8

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.