Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5 w natywnym 4K i 60 FPS

Damian Marusiak | 20-07-2020 17:00 |

Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5 w natywnym 4K i 60 FPSPodczas czerwcowego pokazu konsoli Sony PlayStation 5 zaprezentowano kilkanaście nowych tytułów zmierzających na urządzenie japońskiej firmy. Pierwszy tytułem ekskluzywnym, który pojawi się na PlayStation 5 będzie Spider-Man: Miles Morales. Będzie to kontynuacja gry z 2018 roku, choć jednocześnie nie pełnoprawna, druga część. O nadchodzącym Spider-Manie powinniśmy mówić jak o nieco większej wersji Uncharted: Lost Legacy. Tym razem wcielimy się w tytułowego Miles'a Moralesa, czarnoskórego superbohatera, którym będziemy kierować w Nowym Jorku, w zimowej scenerii. Studio Insomniac Games podzieliło się pierwszymi szczegółami dotyczącymi technicznych aspektów gry. Wygląda na to, że pierwsza gra na PlayStation 5 w bardzo dobry sposób wykorzysta możliwości tej platformy.

Studio Insomniac Games potwierdziło, że gra Spider-Man: Miles Morales będzie działać na konsoli PlayStation 5 w natywnej rozdzielczości 4K, przy zachowaniu płynnych 60 FPS.

Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5 w natywnym 4K i 60 FPS [1]

Choć o samych szczegółach dotyczących rozgrywki w Spider-Man: Miles Morales musimy jeszcze poczekać, studio Insomniac Games podzieliło się ważną informacją na temat samego działania gry na nadchodzącej konsoli Sony PlayStation 5. Wbrew wcześniejszym doniesieniom, tytuł będzie oferował dwa tryby działania. Tryb "Performance" pozwoli na ogranie gry w natywnej rozdzielczości 4K czy zachowaniu płynnych 60 klatek na sekundę. To bez wątpienia spora zmiana w porównaniu do Marvel's Spider-Man z 2018 roku, który na konsoli PlayStation 4 Pro działał w szachownicowym 4K przy stałych 30 FPS.

Ze słów przedstawiciela studia wynika, że oprócz trybu wydajności pojawi się jeszcze tryb jakości, gdzie najpewniej przy tej samej rozdzielczości otrzymamy lepszą jakość oprawy graficznej (wra z ray tracingiem), ale z płynnością zmniejszoną do 30 klatek. Spider-Man: Miles Morales powinien pozwolić na około 10 godzin rozgrywki (lub nieco więcej, gdy zechcemy zrobić wszystko co tylko zostanie przygotowane). Gra wykorzysta także technologie 3D Audio oraz możliwości kontrolera DualSense. Spider-Man: Miles Morales fabularnie będzie pomostem między pierwszą częścią, a pełnoprawną kontynuacją, która wyjdzie w późniejszym czasie.

Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5 w natywnym 4K i 60 FPS [2]

Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5 w natywnym 4K i 60 FPS [3]

Źródło: Twitter Insomniac Games
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 23

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.