SIN: Reloaded - remaster kultowego FPS-a już w przyszłym roku
Deweloperzy z 3D Realms oraz Nightdive Studios zdradzili właśnie datę premiery remastera oldschoolowej strzelanki z 1998 roku. Mowa o SIN, grze stworzonej przez Ritual Entertainment, wykorzystującej w czasach swojej świetności silnik graficzny używany także w Quake II. W produkcji kierowaliśmy poczynaniami pułkownika Johna R. Blade'a, lidera oddziałów Hardcorps, którgo głównym przeciwnikiem była seksowna przywódczyni korporacji Sintek, Elexis Sinclaire. Blade musiał powstrzymać dystrybucję narkotyku zmieniającego ludzkie DNA. Narkotyk ten produkowany był właśnie przez wspomnianą korporację. Ale w SIN, fabuła była jedynie pretekstem do szerzenia rozwałki, zabijania mutantów, zwariowanych biochemików i innych wynaturzeń, używając do tego szeregu śmiercionośnych "zabawek".
Deweloperzy z 3D Realms oraz Nightdive Studios zdradzili właśnie datę premiery remastera oldschoolowej strzelanki z 1998 roku. Mowa o SIN. W kultowego FPSa zagramy już w przyszłym roku.
Recenzja Project CARS 3 - symulator ścigania dla niedzielnych graczy
Jak to z remasterami bywa, gracze mogą spodziewać się poprawionych modeli i tekstur HD, wsparcia dla kontrolerów oraz ultrapanoramicznych rozdzielczości. Będą także nieocenzurowane assety wprost z oryginału, jak i dodatek Wages of SIN. Jeśli z kolei miło wspominamy rozgrywki multiplayer, to mamy dobrą wiadomość - w remasterze nie zabraknie i tego typu sieciowej zabawy. Deweloperzy z 3D Realms oraz Nightdive Studios nie zdradzili niestety, kiedy dokładnie możemy spodziewać się gry. Wiadomo tylko, że będzie to przyszły rok.
Recenzja Microsoft Flight Simulator 2020 - świat w zasięgu skrzydeł
Pierwowzór gry został bardzo dobrze przyjęty zarówno przez krytyków jak i graczy. Niektórzy przyrównują go gameplay'owo do Duke Nukem na silniku ID tech 2, zaś fabularnie do Blood II. Niezapomniany był jednak także klimat - pełno niebezpiecznych miejsc, opuszczonych budynków i tajnych laboratoriów, misje w kanałach czy pod wodą. Na oryginalną produkcję składa się łącznie 24 zróżnicowane poziomy, łącząc się ostatecznie w 6 misji.
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
13
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
4
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124