Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

Shadow of the Tomb Raider, Rise od the Tomb Raider, trylogia Crysis Remastered i Baldur's Gate 3 z obsługą NVIDIA DLSS 2.0

Damian Marusiak | 12-10-2021 18:00 |

Shadow of the Tomb Raider, Rise od the Tomb Raider, trylogia Crysis Remastered i Baldur's Gate 3 z obsługą NVIDIA DLSS 2.0NVIDIA nie zaprzestaje starań w promowaniu swojej techniki DLSS, zwłaszcza że coraz większa liczba gier zaczyna wspierać technikę AMD FidelityFX Super Resolution, a Intel opracował także swoje rozwiązanie o nazwie XeSS, które działa na podobnej zasadzie co DLSS. Praktycznie w każdym tygodniu słyszymy o kolejnych implementacjach tego rozwiązania. Nie powinno to być specjalnie zaskakujące, jako że obecnie dodanie DLSS do gier opartych na takich silnikach jak Unreal Engine czy Unity jest już znacznie łatwiejsze niż kiedyś. W najbliższych tygodniach DLSS w nowej wersji trafi do takich gier jak Baldur's Gate 3, Crysis Trilogy Remastered czy Chivalry 2. Zmiany dotkną nawet popularnego Shadow of the Tomb Raider.

NVIDIA potwierdza, że w najbliższych tygodniach technika DLSS pojawi się w takich produkcjach jak Baldur's Gate 3, Crysis Trilogy Remastered, Shadow of the Tomb Raider, Rise of the Tomb Raider oraz Chivalry 2.

Shadow of the Tomb Raider, Rise od the Tomb Raider, trylogia Crysis Remastered i Baldur's Gate 3 z obsługą NVIDIA DLSS 2.0 [1]

Alan Wake Remastered otrzymał dedykowane sterowniki NVIDIA GeForce Game Ready. Pierwsze wyniki wydajności z DLSS

Baldur's Gate 3, a więc najnowsza część popularnej serii gier RPG z widokiem z lotu ptaka, otrzyma niedługo wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS. Aktualizacja do gry na platformie Steam pojawi się jeszcze w tym tygodniu i po jej instalacji będzie można cieszyć się dodatkowymi klatkami na sekundę. Tych trochę dojdzie, bo producent chwali się nawet 88% wzrostem wydajności w rozdzielczości 4K i przy zachowaniu DLSS na poziomie Performance. Uzyskanie w ten sposób pułapu powyżej 60 FPS przy maksymalnych ustawieniach graficznych będzie możliwe dla kart NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti i wyżej. W przypadku laptopów, DLSS w trybie jakość (Quality) pozwoli zachować ponad 60 klatek na sekundę w ultra detalach i rozdzielczości Full HD na karcie GeForce RTX 3050 Laptop GPU.

Shadow of the Tomb Raider, Rise od the Tomb Raider, trylogia Crysis Remastered i Baldur's Gate 3 z obsługą NVIDIA DLSS 2.0 [2]

Shadow of the Tomb Raider, Rise od the Tomb Raider, trylogia Crysis Remastered i Baldur's Gate 3 z obsługą NVIDIA DLSS 2.0 [3]

F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch z najnowszymi technikami NVIDII na PC. W pakiecie Ray Tracing, DLSS oraz Reflex

Dość ciekawie wygląda sytuacja z gra Shadow of the Tomb Raider. Jak z pewnością pamiętacie, była to jedna z pierwszych gier wspierających zarówno Ray Tracing jak również DLSS. Gra jednak bazowała (i nadal bazuje) na pierwszej implementacji tej techniki. Nie trzeba chyba przypominać, że jakość obrazu po aktywacji DLSS 1.0 była po prostu fatalna. Z tego powodu już 18 października pojawi się aktualizacja dla gry, która usunie DLSS 1.0 i zastąpi starą wersję techniki jej najnowszą odsłoną. Możemy liczyć nie tylko na lepszą jakość obrazu niż wcześniej (oczywiście przy porównaniu DLSS vs DLSS 2.X), ale także wyższą wydajność. NVIDIA ponadto potwierdza, że również Rise of the Tomb Raider doczeka się wsparcia dla DLSS. Kolejne gry, które w tym miesiącu otrzymają technikę DLSS 2.X to trylogia Crysis Trilogy Remastered (jedynka już w zeszłym roku otrzymała wsparcie, teraz do tego dojdzie również dwójka i trójka, obie gry będą także wykorzystywać Ray Tracing), a także Chivalry 2 (26 października). Po debiucie wymienionych wyżej gier, na rynku będzie już łącznie ponad 120 gier i programów, wspierających technikę NVIDIA DLSS.

Shadow of the Tomb Raider, Rise od the Tomb Raider, trylogia Crysis Remastered i Baldur's Gate 3 z obsługą NVIDIA DLSS 2.0 [4]

Shadow of the Tomb Raider, Rise od the Tomb Raider, trylogia Crysis Remastered i Baldur's Gate 3 z obsługą NVIDIA DLSS 2.0 [5]

Shadow of the Tomb Raider, Rise od the Tomb Raider, trylogia Crysis Remastered i Baldur's Gate 3 z obsługą NVIDIA DLSS 2.0 [6]

Źródło: NVIDIA
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 17

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.