Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Serwis firmy Acer jest podobno świetny. Możecie to zweryfikować?

Temat serwisów naprawiających laptopy i podzespoły komputerowe, jest równie szeroki, co drażliwy i przesiąknięty emocjonalnymi opiniami. Zwykle częściej słyszymy o problemach, aniżeli wzorowej obsłudze, wszak niezadowolone osoby są bardziej zdeterminowane w przekazywaniu swoich wrażeń, aniżeli te usatysfakcjonowane niechcianą usługa. Powiedzmy sobie szczerze - serwisy są zwykle najsłabszym ogniwem w ofercie wielu producentów, których jakość najlepiej świadczy o poszanowaniu klienta. Dlatego byłem nieco zaskoczony informacją, jaka dzisiaj przyszła na redakcyjną skrzynkę od firmy Acer. Według zawartych tam rewelacji, konsumenci korzystając z usług polskiego serwisu gwarancyjnego podobnież bardzo wysoko oceniają jego pracę, zaś wśród osób ankietowanych w sierpniu blisko 90% poleciłoby serwis Acer swoim znajomym. Nie podano jednak, ile osób przebadano i jakimi kryteriami przy wyborze respondentów się kierowano :)

Czytam więc z zainteresowaniem dalej: "Na wysoką ocenę pracy serwisu wpływają takie czynniki, jak krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem (~33 sekundy), natomiast 77% wszystkich rozmów w sierpniu odebrano w ciągu 30 sekund od nawiązania połączenia". Brzmi całkiem dobrze, bo chyba nic bardziej nie denerwuje, niż uspakajająca muzyczka wybrzmiewająca ze słuchawki, kiedy człowiekowi naprawdę się spieszy ze zgłoszeniem usterki lub dopytaniem o stan realizacji usługi. Dlatego z ciekawości poprosiłem o telefon do serwisu, chciałem bowiem zadzwonić samemu i sprawdzić czy mieszczę się w statystyce... wciąż czekam na numer. Jestem cierpliwy :)

Opinie o serwisach gwarancyjnych są różne, najczęściej negatywne, ale Acer chwali się imponującymi statystykami. Stąd pytanie do naszych czytelników, czy mieliście okazję skorzystać z tych usług i jak oceniacie ich jakość?

Realizowanie usług miało przyspieszyć przeniesienie wiosną bieżącego roku serwisu i centrum logistycznego do Wrocławia, magazynującego części zamienne dla całego regionu EMEA. Kolejna informacja również jest bardzo optymistyczna: "W sierpniu niemal wszystkie, bo 99% napraw gwarancyjnych, zostało dokonane w ciągu 5 dni od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu". Tego akurat nie jestem w stanie zweryfikować, gdyż żadnego urządzenia od firmy Acer obecnie nie posiadam, stąd konkretne pytanie do zorientowanych w temacie czytelników - jak oceniacie jakość tejże usługi? Osobiście chciałbym to wiedzieć, skonfrontować ze statystykami producenta.

Zdaniem agencji zajmującej się marką, ankietowani klienci ocenili serwis na 8,24 w skali 1-10. Mając trochę doświadczenia z podobnymi usługami, śmiem twierdzić, że byłaby to opinia bliska wzorowej. Wszystko ma wynikać z krótkiego czasu oczekiwania na połączenie, serwisu działającego w trybie door-to-door i skutecznej naprawy. Jestem więc bardzo ciekaw opinii klientów, którzy faktycznie skorzystali z serwisu Acer, ponieważ coraz częściej wybieram sprzęt nie tylko ze względu na parametry, ale również pozostałe czynniki mające niebagatelny wpływ na komfort użytkowania. Zbliża się okres świąteczny, pewnie wiele osób planuje kupno laptopa, więc taka informacja z pierwszej ręki byłaby bardzo cenna.

Źródło: Acer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 44

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.