Samsung Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge - Sprzedaż powyżej oczekiwań
Klienci wręcz pożądają flagowych smartfonów jeszcze przed ich premierami. Nie znając specyfikacji technicznej lub wyglądu, wiele osób decyduje się na przeznaczenie sporej ilości gotówki na zakup najnowszego urządzenia - ile jest w tym chęci posiadania prestiżowego modelu, a ile realnych potrzeb związanych z możliwościami zapewnianymi przez oprogramowanie i podzespoły? Odpowiedź jest prosta... Najnowsze smartfony Samsunga z serii Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge zszokowały niektórych komentatorów i zaskoczyły niedowiarków, którzy nie spodziewali się zastosowania nowych materiałów we flagowych urządzeniach z serii Galaxy S. Jeszcze przed rozpoczęciem oficjalnej przedsprzedaży było wiadomo, że "szóstki" sprzedadzą się znacznie lepiej niż ich poprzednik. Sklepowa premiera obydwu modeli odbyła się 10 kwietnia - w Polsce na to wydarzenie poczekamy jeszcze do 17 kwietnia.
Czyżby cena nie grała roli? Zakrzywiony wyświetlacz przekonuje do siebie coraz więcej klientów.
Okazuje się, że popularność nowych flagowców nie tylko spełniła oczekiwania producenta, ale nawet je przewyższyła. Według koreańskich źródeł, Samsung nie spodziewał się tak dobrego odbioru nowych smartfonów, a w szczególności Galaxy S6 Edge. Warto wspomnieć, że najtańszy wariant tego urządzenia w Polsce to wydatek rzędu 3600 złotych. A jak rozkłada się sprzedaż pomiędzy obydwa modele?
Informacje na ten temat są bardzo interesujące - przecieki wskazują na niemal równy podział dla Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge, czego nie spodziewał się chyba żaden obserwator rynku mobilnego. Oznacza to zbliżające się problemy z dostawami zakrzywionego modelu, bowiem producent nie przewidział tak dużego zainteresowania "innowacyjnym" smartfonem. Jeżeli informacje o popularności nowych flagowców okażą się prawdziwe, to koreańska firma będzie mogła pogratulować sobie świetnej rewolucji w serii Galaxy S.
Samsung Galaxy S6 Edge. Test smartfona z zagiętym ekranem
Źródło: PhoneArena