Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Xbox One najpopularniejszą konsolą podczas Czarnego Piątku

Arkad | 02-12-2014 12:07 |

Xbox OneOdwieczna wojna pomiędzy konsolami od Microsoftu i Sony przybiera właśnie na sile, a wszystko to za sprawą zbliżającego się sezonu świątecznego oznaczającego prawdziwe łowy na rynku elektronicznej rozrywki. Każdy producent chce wypaść jak najlepiej podczas cennych grudniowych tygodni, kiedy to do sklepów wybiera się zwiększona liczba klientów zainteresowanych głównie prezentami. A co jest najlepszym upominkiem dla fana gier? Oczywiście, że konsola nowej generacji - tutaj do wyboru mamy PlayStation 4 oraz Xbox One. Jeśli chodzi o ogólny trend, to produkt Microsoftu dalej jest w tyle jeśli chodzi o sprzedaż, jednak sytuacja z miesiąca na miesiąc ulega poprawie. Sony zaczyna czuć oddech swojego konkurenta na plecach i musi zrobić wszystko, aby wrócić do gigantycznej przewagi z początku sprzedaży modelu PlayStation 4.

Microsoft pokonuje Sony w Czarny Piątek. Co dalej?

Jesteśmy właśnie po jednym z najważniejszych wydarzeń dla amerykańskiego rynku elektroniki, czyli po Czarnym Piątku kojarzącym się z wyprzedażami i atrakcyjnymi promocjami - była to najlepsza okazja do zaoferowania klientom ciekawych zestawów z konsolami do gier. Wierząc analitykom, blisko 90% całkowitej sprzedaży dotyczyło urządzeń z grami włożonymi do pudełka. Najbardziej popularnym modelem był bez wątpienia Xbox One, który doczekał się spadku ceny do poziomu 329 dolarów za wersję z Assassin's Creed: Unity. Dla porównania, konkurencyjny PlayStation 4 był sprzedawany razem z Grand Theft Auto V oraz Last of Us: Remastered za 399 dolarów.

Nie jest więc zaskoczeniem, że niższa cena zachęciła Amerykanów do sięgnięcia po produkt od rodzimej firmy - w końcu 70 dolarów piechotą nie chodzi, a Grand Theft Auto V w zestawie nie dla każdego jest plusem. Dzięki promocji Microsoftu sprzedaż modelu Xbox One zajęła 53% całego rynku konsol do gier w Czarny Piątek, natomiast na trzecim miejscu uplasował się także Xbox 360 z wynikiem 9% - PlayStation 4 zajęło natomiast 31% całej sprzedaży. Wystarczy więcej takich akcji, aby Sony zostało zmuszone do zmiany swojej polityki cenowej podczas ważnych okresów w roku. Na razie to Microsoft jest wygranym jeśli chodzi o atrakcyjne promocje. Pamiętajmy jednak o ciągłej przewadze PlayStation 4 w ogólnej sprzedaży.

Źródło: WCCF Tech

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 5

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.