Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Witchfire: krótki gameplay duchowego spadkobiercy Painkillera

Dominik Wiśniewski | 11-04-2019 13:30 |

Witchfire: krótki gameplay duchowego spadkobiercy PainkilleraNad grą pt. Witchfire redakcja PurePC pochyliła się już z końcem 2017 roku, kiedy to polskie studio deweloperskie The Astronauts Adriana Chmielarza podczas The Game Awards 2017 zaprezentowało swój nowy projekt, będący właśnie tytułem Witchfire. Po zapowiedzi o projekcie zupełnie ucichło, jednak według sporadycznych wypowiedzi samego Chmielarza - gra ma się dobrze. Pod koniec ubiegłego roku pojawił się króciutki gameplay, dziś zaś pora na kolejnych kilka sekund z tego duchowego spadkobiercy Painkillera. Twórcy w odpowiedziach na pytania dotyczące daty premiery stawiają sprawę krótko: "będzie gotowe wtedy, gdy będzie gotowa". Najgorsze co może się bowiem przydarzyć deweloperom do pośpiech związany z obiecaną datą premiery, co często skutkuje kiepskiej jakości produkcją.

Witchfire - gra Adriana Chmielarze, duchowy następca Painkillera właśnie dostał krótki gameplay trailer. Data premiery wciąż nie jest znana.

Witchfire: krótki gameplay duchowego spadkobiercy Painkillera [1]

Witchfire będzie pierwszoosobową strzelanką, która ma w pełni pokazać możliwości technologiczne fotogrametrii, nadającej oprawie graficznej większy realizm. Technika ta została z pomyślnością użyta w innej grze The Astronauts - w Zaginięciu Ethana Cartera. Jednak zamiast do Ethana, Witchfire ma być bardziej zbliżone do jeszcze innej produkcji Chmielarza - do Painkillera. W nowej strzelance liczyć się będzie bowiem przede wszystkim refleks, a naszym zadaniem będzie zabijanie bossów, całych hord potworów (z naciskiem na wiedźmy) w pięknym, acz niebezpiecznym świecie fantasy.


Witchfire Gameplay WIP Snippet z 10 kwietnia 2019.

Chociaż dotychczasowe gry Adriana Chmielarza dość mocno bazowały na fabule (a na pewno mocno bazowało Zaginięcie Ethana Cartera, bo Painkiller to już w nieco mniejszym stopniu), to w Witchfire nie ma co liczyć na wielowątkową historię - tytuł nie jest grą opartą na fabule. Twórcy zaznaczają, że mimo to będzie co odkrywać i rozszyfrowywać, produkcja będzie także pełna sekretów. Tytuł tworzony jest w oparciu o silnik Unreal Engine 4 i póki co wiadomo, że pojawi się na pecetach. I choć dotąd mówiło się o premierze z końcem tego roku, studio zaznacza, że data nie została jeszcze ostatecznie ustalona.


Witchfire Teaser z 7 grudnia 2017.

Źródło: YouTube, TheAstronauts
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 17

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.