.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów wersja 2.0 pełna niespodzianek

Prolog | 29-09-2011 23:04 |

Wiedźmin 2 niewątpliwie zaraz po premierze został hitem sprzedaży, ale produkcja nie była pozbawiona drobnych wad i błędów o których często wspominano w recenzjach. Jednakże zespół CD Projekt Red zapewniał, że przygody Geralta są dla nich czymś więcej niż tylko źródłem dochodu i nie zamierzają opuszczać graczy jeszcze przez długi czas. W związku z tym już dziś udostępniono drugą, odświeżoną wersję Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Co ciekawe w opinii producentów pojęcie wsparcia nie powinno ograniczać się tylko do działu technicznego, czyli naprawy tego co wcześniej nabroili, ale winno oznaczać także dalszy rozwój, tak aby dostarczać „płatnikom” dodatkowych atrakcji i rozszerzeń. Wersja 2.0 to obszerna darmowa aktualizacja, która rozgości się samoczynnie po uruchomieniu launchera gry i dostarczy tym samym wielu poprawek, usprawnień i trzech dodatkowych trybów rozgrywki.

Do dyspozycji początkujących oraz osób, które obawiają się o to, że mogły coś pominąć w nauce biegłego dyrygowania postacią oddano Samouczek, który jest krótką przygodą mającą na celu pokazanie mechanizmów gry i ogólne przybliżeniem możliwości Geralta. Drugim większym dodatkiem jest Arena na której Wiedźmin zmierzy się z wieloma przeróżnymi poczwarami i dostanie szansę na zdobycie rozmaitych kosztowności. W sytuacji walki z wybitnie złośliwym stworem naszej postaci za opłatą mogą pomagać towarzysze, a na koniec oddano możliwość porównania swoich dokonań z innymi graczami z całego świata. Ostatnim mega fiuczerem jest mroczny poziom trudności dedykowany osobom, które wielbią się w wytrawnych bojach. Każdy przeciwnik będzie silniejszy, a przez to jego pokonanie trudniejsze. Geraltowi jednak oddane zostaną do użytku nowe ostrza i rynsztunki Świętokradcy, Wiarołomcy i Bratobójcy. Listę pozostałych ulepszeń zobaczyć możecie poniżej.

Ulepszenia i poprawki walki:

  • Wprowadzono dużą liczbę poprawek w systemie doboru przeciwników.
  • Można parować bez ograniczeń (nawet nie mając wigoru). Blokowanie ciosów jednak nie eliminuje całości obrażeń (maksimum 50% redukcji po wykupieniu odpowiedniej zdolności).
  • Poprawiono responsywność przycisków po uniku. Można natychmiast rzucać Znaki, parować oraz atakować.
  • Wyeliminowano przerywanie ataków Geralta. Ataki są kontynuowane pomimo trafień ze strony przeciwników.
  • Odebrano przeciwnikom możliwość nieustannego atakowania Geralta po jego powaleniu na ziemię. Po przewróceniu, Geralt wstaje sprawniej unikając kolejnych ataków oraz nie może być powalony dwa razy w krótkim odstępie.
  • Geralt nie atakuje już przeciwników znajdujących się za innymi wrogami, stojącymi bliżej.
  • Poprawiono wybieranie celu podczas walki - preferowany jest cel, który wcześniej został zaznaczony.
  • Poprawiono wybieranie celu podczas walki - preferowany jest przeciwnik z nałożonym efektem krytycznym, umożliwiającym wykonanie ciosu kończącego.
  • Wyeliminowano dwa dodatkowe kroki Geralta po wykonaniu ataku z wciśniętym przyciskiem poruszania się.
  • Ataki są kontynuowane nawet przy trzymanym przycisku kontrolującym ruch Geralta (np. W, S, A lub D na klawiaturze).
  • Ataki są kontynuowane przy naciśnięciu przycisku ataku tuż po zadaniu ostatniego ciosu animacji.
  • Geralt może wykonać obrót o 180 stopni od razu po zakończeniu ataku.
  • Poprawiono ogólną responsywność przycisków. Wyeliminowano konieczność wciskania przycisków dwa lub więcej razy, by wykonać daną akcję.
  • Poprawiono ataki z dystansu. Geralt poprawnie atakuje przeciwników z dystansu (doskok z mieczem przy szybkim ciosie), gdy stoją w odpowiedniej odległości.

Inne poprawki w wersji 2.0:

  • Wyeliminowano blokadę przycisków po rzuceniu kilku petard.
  • Dodano możliwość ustawienia w narzędziu konfiguracyjnym formatu obrazu niezależnie od rozdzielczości.
  • Zmniejszono ilość przestrzeni dyskowej wymaganej do aktualizowania gry.
  • Wyeliminowano przypadki zawieszania się gry podczas wczytywania niektórych stanów gry z Wiedźmina 1.
  • Dodano więcej potworów do jaskini przed Loc Muine.
  • Poprawiono sposób i częstotliwość pojawiania się potworów we mgle w akcie drugim.
  • Poprawiono błąd polegający na przedwczesnym zanikaniu efektu wizualnego towarzyszącego wykorzystaniu Adrenaliny.
  • Łucznicy sprawniej dobywają miecza, gdy się do nich zbliżamy.
  • Zmniejszono częstotliwość wykorzystywania tarczy przez magów, gdy rzucamy w nich sztyletami.
  • Gra jest pauzowana podczas wykonywania ciosów kończących na przeciwnikach.
  • Wyeliminowano problemy związane z atakowaniem trolla w akcie drugim.
  • Poprawiono fizykę sztyletów do rzucania.
  • Celownik do rzucania nożem jest bardziej widoczny.
  • Poprawiono animację śmierci Geralta, gdy ten ginie podczas rzucania znaku Axii.
  • Naprawiono lukę w walce z Letho. Tego przeciwnika nie można już zabić serią rzucanych petard.
  • Poprawiono lukę w trybie ‘Nagła śmierć', przy którym niemożliwe jest wczytywanie zapisanych stanów gry.
  • Poprawiono ustawienia kamery w walce z kejranem.
  • Poprawiono sterowanie kamerą z użyciem gamepada.
  • Poprawiono wybrane statystki mutagenów.
  • Poprawiono działanie filtru ‘Rupiecie' w ekwipunku Geralta.
  • Poprawiono okienko w ekwipunku Geralta informujące o niedozwolonej czynności.
  • Wprowadzono poprawki w informacjach wyświetlanych na mini-mapie w akcie pierwszym.
  • Wprowadzono liczne poprawki do balansu dźwięku w grze.
  • Poprawiono sposób teleportowania postaci podczas mini-gier.
  • Poprawiono animacje nekkerów.
  • Wprowadzono poprawki do zadania ‘Zapach kadzideł'.
  • Wprowadzono liczne poprawki do lip-syncu w grze.

Źródło: CDProjekt

Twoja ocena publikacji:
0
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.