Vampire The Masquerade - Bloodlines 2: półgodzinny gameplay
Na początku czerwca fani krwiopijców cieszyli się, iż studio Hardsuit Labs opublikowało spory kawałek gameplay'u nadchodzącego tytułu Vampire: The Masquerade Bloodlines 2. Z okazji Gamescomu, deweloperzy zrobili graczom kolejny prezent, udostępniając tym razem dłuższy, bo aż półgodzinny zapis z rozgrywki. Najwierniejsi fani zaraz spostrzegą, że jest to niestety tak naprawdę ten sam materiał, który został opublikowany podczas tegorocznego E3, jednak wydłużony o 10 minut. Dobre i to, zwłaszcza że ukazuje nowe mechaniki towarzyszące decyzjom dialogowym, a także pokazuje kilka nowych lokacji. Vampire The Masquerade - Bloodlines 2 ukaże się na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One w pierwszym kwartale 2020 roku.
Z okazji Gamescomu, deweloperzy z Hardsuit Labs zrobili graczom kolejny prezent, udostępniając aż półgodzinny zapis z rozgrywki z gry Vampire: The Masquerade Bloodlines 2.
Ray tracing w Modern Warfare, Minecraft, Synced i Dying Light 2
Vampire The Masquerade - Bloodlines z 2004 roku, wyprodukowane przez studio Troika Games, postawiło bardzo wysoko poprzeczkę zarówno w świecie ówczesnych gier RPG, jak i tych z kolejnych najbliższych lat. Nic dziwnego, że fani mają spore oczekiwania w stosunku do kontynuacji. Za kilka miesięcy okaże się, czy opłacało się czekać tak wiele lat, czy też Bloodlines 2 bazować będzie raczej na sentymentach. Póki co graficznie tytuł prezentuje się bardzo ładnie, choć powiedziałbym że bardziej chodzi tu o otoczenie, niż postaci, ale nie ma się co dziwić, skoro w grę wchodzi zaimplementowanie technologii ray tracing.
Cyberpunk 2077 różni się od dema z E3. Inspiracje Vampire i Deus Ex
Przyznać trzeba jednak, że pod kątem gameplay'u nie odnotowałem jakichś wyraźnie zachwycających rozwiązań. Ot biegamy, walczymy, wykonujemy zadania i oczywiście rozwijamy swoje umiejętności (tak zwane Dyscypliny). Aby Vampire The Masquerade - Bloodlines 2 podzieliło sukces swojego poprzednika, będzie musiało zagwarantować graczowi jednak nieco więcej niż grafika. Miejmy nadzieję, że studio deweloperskie zaserwuje nam coś zupełnie przewrotnego fabularnie, o ile jest to jeszcze możliwe w popkulturze tak wampirami przesyconej. Trzy dni temu w sieci pojawił się także trailer gry, prezentujący głównie możliwości wspomnianego ray tracingu:
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
7
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
3
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124