Valve: Wsparcie klienta na Steamie będzie lepsze
Korzystacie z platformy Steam? Jeszcze kilka lat temu gracze tak naprawdę sami decydowali o tym, czy chcą dodawać gry do kont u wybranych usługodawców - w międzyczasie pojawiła się konieczność aktywacji nowych produkcji przez Internet, a więc klienci chcąc nie chcąc musieli zarejestrować się między innymi na Steamie i korzystać ze wspomnianej platformy. Dzisiaj nie mamy już tak naprawdę problemu z opisywanym wymogiem i raczej zmartwilibyśmy się, gdyby odebrano nam możliwość łączenia się z usługami internetowymi. Z platformy Valve korzystają obecnie miliony graczy z całego świata, a rozwój elementów Steama wymaga od producenta przykładania coraz większej uwagi do obsługi klienta. Steam to nie tylko sklep z grami i społeczność, ale także rynek handlu przedmiotami i wiele więcej. Wielu graczy potrzebuje po prostu pomocy podczas korzystania z platformy.
Valve przyznaj się do błędu i próbuje go naprawić.
Valve już nie raz zebrało baty za słaby poziom obsługi klienta - w ostatnim czasie wzięto się za poprawę tego elementu, a jednym z dowodów na zmianę strategii firmy są m.in. zwroty gier. O ile usługa nie jest jeszcze dopracowana i czasami nie działa tak jak trzeba, o tyle Steam idzie w dobrą stronę. Według najnowszych informacji, Valve zamierza polepszyć działanie systemu wsparcia klienta jeszcze do końca tego roku. Najważniejsze jest to, że firma jest świadoma niepoprawnego funkcjonowania tego elementu... aczkolwiek było to już potwierdzanie wielokrotnie.
Ma powstać nowy system wsparcia klienta, który przyspieszy czas odpowiedzi na pytanie użytkownika. Oczywiście, Valve wynajmuje firmy trzecie do obsługi wielu zapytań, a więc nie jest to wcale taka prosta sprawa. Dostawca platformy Steam będzie także próbował zminimalizować liczbę zapytań ze strony klientów poprzez automatyczne rozwiązywanie wybranych problemów. Na pewno do obsługi systemu wsparcia klienta zostanie wskazanych więcej pracowników.