Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Ubisoft: nasze ostatnie gry były nudne, chcemy zmienić ich formułę

Jakub Krawczyński | 20-01-2020 10:00 |

Ubisoft: nasze ostatnie gry były nudne, chcemy zmienić ich formułęRok 2019 nie należał do najbardziej udanych w wykonaniu Ubisoftu. Najpierw wyszła zapomniana już raczej mini-kontynuacja Far Cry 5, czyli Far Cry: New Dawn. Co prawda potem było nieco lepiej, bo wydane w marcu The Division 2 okazało się bardzo solidną kontynuacją części pierwszej, ale cała reszta ubiegłego roku niekoniecznie dawała powody do radości francuskiej firmie. Wyjątkowo złe wrażenie pozostawił za sobą Ghost Recon: Breakpoint. Kontynuacja bestsellerowego (choć niepozbawionego wad) Wildlands okazała się zarówno komercyjną klapą, jak i została przyjęta w wyjątkowo chłodny sposób przez krytyków, jak i graczy. Nauczony przykrymi doświadczeniami z poprzedniego roku, Ubisoft zapowiada zmiany w formule swoich gier.

Rozczarowująca sprzedaż The Division 2 oraz Ghost Recon: Breakpoint skłoniła Ubisoft do przemeblowania swojej ekipy kreatywnej. Firma chce, aby jej gry bardziej się od siebie odróżniały.

Ubisoft: nasze ostatnie gry były nudne, chcemy zmienić ich formułę [1]

Jak donosi portal Video Games Chronicle (VGC), francuski gigant dokonał przetasowania w firmie na kluczowych stanowiskach odpowiadających za decyzje kreatywne wysokiego szczebla. Do tej pory trzon tej decyzyjnej ekipy tworzyło około 100 osób, w tym designerów i producentów, zaangażowanych w każdy aspekt tworzenia gier Ubisoftu, od projektowania mechaniki gier po tworzenie scenariuszy. Ubisoft postanowił dokonać zmian personalnych, jak również strukturalnych, tak aby powstające w studiu gry były bardziej różnorodne i unikały implementowania podobnych mechanik.

CEO Ubisoft: popełniliśmy wiele błędów z Ghost Recon Breakpoint

Ubisoft: nasze ostatnie gry były nudne, chcemy zmienić ich formułę [2]

Dyrektor kreatywny pozostanie ten sam (Serge Hascoet), aczkolwiek zmieni się podlegająca pod niego ekipa, w której ma znaleźć się siedmiu menedżerów, a każdy z nich ma zarządzać osobną marką i podejmować autonomiczne decyzje. Ubisoft chce w ten sposób, aby powstające gry nabrały bardziej unikatowego charakteru. Katalizatorem tych zmian jest rozczarowanie sprzedażą The Division 2 oraz kompletne fiasko Ghost Recon: Breakpoint. Według doniesień VGC, efekty tej inicjatywy już są widoczne, gdyż jeden z tworzonych przez Ubisoft Montreal tytułów został skasowany, a kilka innych zostanie gruntownie przebudowanych. Następna generacja konsol pokaże, czy były to słuszne decyzje. Już wcześniej firma zapowiedziała przesunięcie premier większości swoich gier na przełom 2020-21.

Ubisoft: nasze ostatnie gry były nudne, chcemy zmienić ich formułę [3]

Źródło: PC Gamer, Video Games Chronicle
105
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 49

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.