Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Thief na razie bez wsparcia dla API Mantle od AMD

Arkad | 24-02-2014 19:03 |

Kontrowersje związane z nowym API Mantle zaprezentowanym razem z kartami graficznymi Radeon R9 sięgnęły zenitu, gdy DICE ogłosiło opóźnienie wprowadzenia nowej technologii w swojej strzelance Battlefield 4 - niektórzy klienci poczuli się wręcz oszukani, czego dowodem były liczne komentarze pod wszystkimi wiadomościami na temat opóźnień Mantle. Niemal flagowym tytułem mającym promować niskopoziomowe API od AMD jest nadchodzący Thief, który będzie miał swoją premierę już jutro. Jak się okazuje, również i tym razem nie wszystko pójdzie zgodnie z planem, a gracze przez jakiś czas będą musieli zapomnieć o wyczekiwanym wzroście wydajności spowodowanym wprowadzeniem oprogramowania od producenta kart graficznych Radeon - do sieci trafiły informacje, które jasno wskazują na opóźnienie bibliotek Mantle i technologii TrueAudio w grze Thief. Co to oznacza w praktyce?

Posiadacze akceleratorów opartych na architekturze GCN, a jednocześnie będący fanami serii przygotowywali się zapewne na jutrzejszy test API Mantle w grze, która znacząco różni się od pierwszego tytułu korzystającego z bibliotek. Niestety twórcy ujawnili, że początkowa wersja gry Thief nie będzie obsługiwała konkurencyjnego dla DirectX środowiska, a co za tym idzie - na wszelkie zmiany przyjdzie nam trochę poczekać. Wiemy jak to wyszło w przypadku Battlefielda 4, jednak tym razem wszystko ma pójść znacznie szybciej... Deweloperzy już teraz mówią o marcu jako miesiącu udostępnienia specjalnej łatki z Mantle oraz TrueAudio, więc czemu mamy im nie wierzyć? Może pracownicy tego studia mają trochę mniej za uszami niż ich koledzy z DICE... Thief będzie dopiero drugim tytułem obsługującym nowe API od AMD - w kolejnych miesiącach mają nas czekać kolejne premiery gier wspierających wspomnianą technologię.

API Mantle zaliczy obsuwę również w przypadku gry Thief.

Zapowiedź Thief - Widziałem, grałem i jestem zaintrygowany

Źródło: GameSpot

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 2

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.