Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

The Division 2 zoptymalizowane pod DirectX 12 i układy AMD

Jakub Krawczyński | 23-01-2019 09:00 |

The Division 2 zoptymalizowane pod DirectX 12 i układy AMD Co by nie mówić o Ubisofcie, jest to firma bardzo otwarta na współpracę ze wszystkimi. Wydając pierwszą część The Division zdecydowali się na partnerstwo z NVIDIA. Efektem tego było na przykład dołączanie do wybranych modeli kart z układami graficznymi „Zielonych” kopii gry, ale i współpraca przy tworzeniu gry. Część ekipy NVIDIA pomagała francuskiej firmie w implementacji technologii Gameworks, w tym TXAA, a także HBAO+, teselacji i NVIDIA PhysX. Co ciekawe The Division było też pierwszą grą, która miała używać NVIDIA Ansel, ale ostatecznie nigdy do tego nie doszło. Tym razem, przy okazji kontynuacji sieciowej strzelaniny, Ubisoft postawił na AMD. The Division 2 ma być zoptymalizowane pod DirectX 12 i karty AMD, których siłą są asynchroniczne obliczenia.

The Division w DirectX 12 ma zapewnić lepszą wydajność dzięki asynchronicznym obliczeniom.

The Division 2 zoptymalizowane pod DirectX 12 i układy AMD  [1]

Portal PCGamesHardware przeprowadził ostatnio rozmowę z dyrektorem techniczny studia Ubisoft Massive, Callem Lejdforsem. Zapowiedział on, że DX12 w porównaniu do DX11 zapewni lepszą wydajność - dzięki asynchronicznym obliczeniom. Lejdfors uważa, że dzięki temu m.in. można zmaksymalizować wykorzystanie GPU. Pracownik Ubisoft zaznaczył także, że w tym momencie nie udało się jeszcze zaimplementować tzw. variable rate shading (technologii renderingu zgodnej z układami Turing od NVIDIA), ale pracują nad tym aspektem, mając nadzieję na dalszą optymalizację w przyszłości.

Tom Clancy’s The Division 2 - oficjalne wymagania sprzętowe

The Division 2 zoptymalizowane pod DirectX 12 i układy AMD  [2]

Lejdfors wspominał także o implementacji HDR na PC. Technologia ta nabiera powoli rozpędu na komputerach osobistych, a coraz więcej monitorów jest z nią zgodnych – także firma VESA opracowała standardy certyfikacyjne dla różnych progów jasności. Zabrakło jej w poprzedniczce ale możemy na nią liczyć w sequelu. Ponadto z wywiadu dowiadujemy się, że Washington D.C. został odtworzony z wykorzystaniem technologii GiS i LIDAR służących do bardzo dokładnego odwzorowania topografii terenu z wykorzystaniem m.in. skanowania laserowego. Grę napędza ten sam silnik Snowdrop, lecz teraz zmodyfikowano go, wprowadzając nowy system oświetlenia, co też przełoży się na lepszą jakość grafiki w odniesieniu do wody, terenu, odbić, cieniowania, efektów dymu itp. Dla Ubisoftu bardzo ważne jest także poprawienie kodu sieciowego oraz wyeliminowanie oszustów w rozgrywce multiplayer. Premiera The Division odbędzie się 15 marca 2019 (PC, PS4, Xbox One).

Źródło: Wccftech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 23

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.