Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

S.T.A.L.K.E.R. 2 - informacje o battle royale, VR, modach i ray tracingu

Dominik Wiśniewski | 17-06-2019 14:00 |

S.T.A.L.K.E.R. 2 - informacje o battle royale, VR, modach i ray tracinguMinął już ponad rok od momentu, jak studio GSC Game World ogłosiło prace nad kolejną grą z uniwersum S.T.A.L.K.E.R. Dziś otrzymujemy garstkę nowych informacji. Przede wszystkim dowiadujemy się, że deweloperzy nie chcą iść z duchem czasu i w grze nie uświadczymy trybu battle royale, ani też trybu VR. Brak battle royale to bardzo dobra informacja dla największych fanów serii, którzy mogą liczyć na klimat rodem z poprzednich odsłon. Zespół deweloperów planuje także, by gra korzystała z możliwie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, więc nawet jeśli nie padło potwierdzenie o ray tracingu, to można się spodziewać, że w tytule zaznamy tej technologii. Pewne jest z kolei, że S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie otwarty na mody, choć nie powiedziano, czy te będzie można tworzyć i wgrywać już w dniu premiery, czy też po stosownej aktualizacji. Więcej informacji znajdziecie z nowym wideo twórców, które zamieszczam w newsie.

S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie wspierał mody, z dużą pewnością pochwali się także ray tracingiem, ale twórcy nie przygotują trybu battle royale. Oto porcja nowych informacji z wideo wprost od twórców.

S.T.A.L.K.E.R. 2 - informacje o battle royale, VR, modach i ray tracingu [1]

Metro: Exodus - sprawdzamy DLSS po nowej aktualizacji gry

Gry z serii S.T.A.L.K.E.R. to wyjątkowe postapokaliptyczne produkcje, które póki co zamknęły się w trzech odsłonach. Zapoczątkowana w 2007 seria, rozpoczęła się tytułem S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla, by każdego kolejnego roku przynosić kolejne części. Tak więc w roku 2008 dostaliśmy S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo, a w 2009 - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci. Warto jeszcze dodać, że w 2014 pojawiła się fanowska modyfikacja S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha, która ostatecznie przyjęła się jako pełnoprawna, aczkolwiek nieoficjalna odsłona serii. Historia powstawania czwartej, pełnoprawnej części S.T.A.L.K.E.R.a jest równie długa.

Po niemal dekadzie pustki, oto powstaje S.T.A.L.K.E.R. 2

Pierwsze informacje o S.T.A.L.K.E.Rze 2 miały miejsce niedługo po premierze trzeciej (i jak dotąd ostatniej) części. Deweloperzy już wtedy ogłosili rozpoczęcie prac nad tytułem, jednak w trakcie pierwszych miesięcy uszu graczy zaczęły dobiegać niepokojące informacje o tym, że powstanie gry wisi na włosku. I faktycznie, wystarczyło kolejnych kilkanaście miesięcy, by ogłoszono iż GSC utraciło prawa do serii. S.T.A.L.K.E.R. 2 został anulowany. Tym razem nie mamy się o co martwić - prace trwają w najlepsze, a grę powinniśmy dostać w 2021 roku.

Źródło: YouTube, TweakTown
71
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 43

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.