Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Sony przedłuży PlayStation Plus za grudniowe problemy

Arkad | 02-01-2015 11:10 |

PlayStation 4Świąteczne ataki grupy Lizard Squad na usługi Xbox Live oraz PlayStation Network były niemiłym prezentem dla graczy, którzy po odejściu od wigilijnego stołu nie mogli wykorzystać w pełni swoich konsol do gier. Niektórzy zostali oczywiście przywitani w ten sposób już podczas pierwszego uruchomienia nowego prezentu - Microsoft wziął się do roboty i w ciągu kilku godzin przywrócił dostęp do swojej sieci dla wielu użytkowników, natomiast Sony wielokrotnie przywracało PlayStation Network, aż w końcu zdecydowano się na wyłączenie usługi do momentu jej naprawienia. Niestety, inżynierowie odpowiedzialni za moduły sieciowe dla PlayStation 4 nie byli tak sprawni jak ich koledzy od Xbox One, więc gracze poczekali tak naprawdę co najmniej cztery dni do przywrócenia pełnej funkcjonalności.

Przedłużenie subskrypcji o kilka dni to główny prezent Sony dla posiadaczy abonamentu Plus.

Wielu z nich posiada wykupiony abonament PlayStation Plus umożliwiający dostęp do wybranych funkcji, takich jak m.in. rozgrywka online - jeśli za coś płacimy, to wymagamy nieprzerwanego funkcjonowania usługi, więc każda przerwa wiąże się z nerwami i niechęcią do kolejnego opłacenia. Sony przez kilka dni nie informowało o ewentualnych "odszkodowaniach" za problemy z PlayStation Network, jednak w Nowym Roku zdecydowano się nareszcie ujawnić pakiet gratisów. Przede wszystkim, wszyscy posiadacze aktywnej subskrypcji PlayStation Plus w dniu 25 grudnia 2014 roku otrzymają przedłużenie usługi o 5 dni - jest to zupełnie normalna nagroda za kilka dni niedziałającej usługi podczas Świąt Bożego Narodzenia.

Dodatkowo gracze otrzymają 10 procent zniżki na zakup dowolnego produktu w sklepie PlayStation Store. Ta promocja dotyczy wszystkich użytkowników niezależnie od stanu usługi PlayStation Plus w grudniu. Jak oceniacie noworoczne "prezenty" od Sony? Czy gracze otrzymali odpowiednie odszkodowanie za atak hakerów i słabe zabezpieczenia sieci dla PlayStaion 4?

Źródło: KitGuru / Sony

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 8

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.