Resident Evil 2 Remake: demo odpalone w 4K i 60fps na RTX 2080Ti
Wokół nadchodzącej gry Resident Evil 2 Remake niemal od samego początku było sporo szumu. Nic dziwnego: jest to "ucywilizowana" wersja klasyka z lat 90. XX. wieku, na którą czeka wielu z nas. Jesteśmy więc ciekawi wszystkiego: co uległo zmianie, jak dobrze prezentuje się wersja demonstracyjna, ale także nieco inaczej niż we wspomnianych latach 90. - czy mój komputer "udźwignie" ten tytuł. Minimalne jak i zalecane wymagania systemowe zostały opublikowane już jakiś czas temu, ale często interesuje nas, jakich podzespołów wymaga gra, aby móc wygenerować stabilnych 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K. Jak czytamy na portalu DSOgaming, by spełnić takie warunki, trzeba będzie zaopatrzyć się w kartę graficzną... NVIDIA GeForce RTX 2080Ti. Tak wygląda to przynajmniej jeśli chodzi o wersję demo.
Serwis DSOgaming wykazał, że chcąc zagrać w demo gry w 4K i 60 fps oraz ustawieniach Ultra, będziemy musieli wyposażyć się w kartę graficzną... NVIDIA GeForce RTX 2080Ti.
Resident Evil 2 Remake: data wydania wersji demo i nowy trailer
Oficjalne minimalne wymagania sprzętowe dla gry Resident Evil 2 Remake wskazują na potrzebę posiadania CPU Intel Core i5-4460 lub AMD FX-6300 oraz GPU NVIDIA GeForce GTX 760 lub AMD Radeon R7 260x. Zalecane wymagania to już z kolei CPU Intel Core i7-3770 lub AMD FX-9590. W obu przypadkach wskazano także na 8GB pamięci RAM. Jak czytamy w zakładce gry na Steamie, spełniając wymagania minimalne możemy spodziewać się rozgrywki w rozdzielczości FullHD przy 30 klatkach na sekundę, zaś spełniając wymagania zalecane, otrzymamy 60 klatek na sekundę przy tej samej rozdzielczości. Nie powiedziano przy tym, czy są to efekty, które otrzymamy grając na ustawieniach graficznych na poziomie Ultra.
Trailer, który zobaczymy po ukończeniu 30-minutowego dema (o ile ukończymy je we wskazanym czasie).
Resident Evil 2 PC - limit czasowy dema złamany
Serwis DSOgaming wykazał, że chcąc zagrać w demo gry, przy zachowaniu rozdzielczości 4K i 60 fpsach, a przy tym na maksymalnych ustawieniach graficznych, będziemy musieli wyposażyć się w kartę grafiki... NVIDIA GeForce RTX 2080Ti. Poniżej znajdziecie screenshoty z gry, w której zastosowano rozwiązanie SMAA, choć produkcja proponuje antyaliasing FXAA, SMAA, TAA oraz FXAA + TAA. W ustawieniach wybierzemy także, czy chcemy grać używając DX11 czy też DX12, który to jednak - według DSOgaming - widocznie spowalnia rozgrywkę. Jeśli jeszcze nie graliście w 30-minutowe demo gry, to znajdziecie je tutaj (PC), tutaj (PS4) oraz tutaj (Xbox One).
Powiązane publikacje

Oprogramowanie Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę Switch 2
1
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
18
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
6
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
11