.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4

Bartłomiej Dramczyk | 13-09-2018 18:30 |

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4Nie istnieje druga taka gra, która równie solidnie namieszałaby w głowach wielbicieli FPS-ów, jak przygody Gordona Freemana. Chociaż pierwszy Half-Life (który niedługo skończy 20 lat) doczekał się świetnego remake’u Black Messa na silniku Source, to Half-Life’a tak naprawdę nigdy dosyć. Tym razem światło dzienne ujrzała czołówka gry zrealizowana na Unreal Engine 4. I to jak! Zrywa klatki na najpotężniejszych maszynach w 4K nawet przy wyłączonym antyaliasingu, ale i tak warto zobaczyć czołówkę gry na własnej maszynie. Ponieważ Project Lambda nie jest ukończoną grą, przyjdzie nam pewnie jeszcze długo poczekać na finalną wersję gry, niemniej już teraz możemy kibicować twórcom, którzy odważyli się jeszcze raz zabrać nas do kompleksu Black Mesa.

Nie istnieje druga taka gra, która równie solidnie namieszałaby w głowach wielbicieli FPS-ów, jak przygody Gordona Freemana.

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [2]

SilverTM dobrze odrobił lekcję, w Project Lambda odtworzono ikoniczne intro z Half-Life’a, w którym Gordon Freeman właśnie dociera kolejką podziemną do swojego miejsca pracy. Warto zwrócić uwagę na detale – refleksy światła i świetnie zrealizowane fragmenty na zewnątrz kompleksu – w tym lądujący helikopter, wznoszący warstwę piasku podmuchem śmigła. W rozdzielczości 4K, przy wyłączonym antyaliasingu, obecne demo wyciąga 10-13 klatek na sekundę. Potrzeba jednak do tego Intel Core i7-8700K @5000 MHz, 16 GB DDR4 3600 CL15 oraz podkręconego GeForce GTX 1080 Ti. Optymalizacja w zasadzie nie istnieje. 

Half-Life 2 Epizod 3? Fani już nad tym pracują, jest trailer

Wnętrze Black Mesy również jest pełne detali oraz pracowników wykonujących swoje obowiązki. Cała zabawa w Project Lambda sprowadza się niestety wyłącznie do biernego obserwowania otoczenia, ale ten ważący gigabajt remake warto ściągnąć i obejrzeć na własnej maszynie. Tak mógłby wyglądać Half-Life dostosowanych do współczesnych warunków. Przy okazji, wiecie że niedługo minie dokładnie 20 lat od premiery pierwszej gry z Gordonem Freemanem w roli głównej? Half-Life debiutował 19.11.1998 roku.

Tak mogła wyglądać fabuła gry Half-Life 2: Episode Three

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [1]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [3]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [4]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [5]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [6]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [7]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [8]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [9]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [11]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [13]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [14]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [15]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [16]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [17]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [18]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [19]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [20]

Project Lambda - Intro Half-Life odtworzone na silniku Unreal 4 [21]

Źródło: Project Lambda
Twoja ocena publikacji:
0
Liczba komentarzy: 42

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.