Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Poprawiony Unreal Engine 3.0 z obsługą DirectX 11

Sebastian Oktaba | 06-04-2011 13:12 |

Pamiętacie opublikowany kilka tygodni temu filmik prezentujący możliwości usprawnionego Unreal Engine 3.0? Powinniście, bowiem materiał robił naprawdę duże wrażenie i wywołał spore poruszenie w półświatku graczy. Epic Games najwyraźniej lubi podgrzewać atmosferę, gdyż właśnie wypuścił do sieci kolejny zwiastun demonstrujący wszystkie cuda, jakimi będzie dysponował ich silnik. Wsparcie dla DirectX 11 pozwoliło poprawić jakość generowanego oświetlenia oraz cieni, które zauważalnie zyskały na realizmie. Dynamicznie zmieniające się środowisko w zależności od pory dnia czy fotorealistyczna roślinność, to kolejne mocne punkty tego engine. Co więcej, producent zapowiada możliwość wykorzystania technologii w platformach mobilnych bazujących na systemach iOS i Android czy Sony NGP. Naturalnie, demo nie musi odzwierciedlać poziomu, jaki będą prezentować gry na poprawionym Unreal Engine trzeciej generacji. Brzmi interesująco? Zatem zapraszamy do obejrzenia trzyminutowego materiału video, zamieszczonego w rozwinięciu newsa.

Źródło: Epic Games

0
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 7

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.