Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Polacy coraz chętniej kupują w kioskach doładowania do gier

Przemysław Banasiak | 05-02-2018 18:30 |

Polacy coraz chętniej kupują w kioskach doładowania do gierGrają mężczyźni i kobiety, grają starzy i młodzi, grają chudzi i grubi, grają niscy i wysocy. Nie powinno to już raczej nikogo dziwić, bowiem przekonanie, że cyfrowe produkcje są czymś gorszym od filmu czy książki lub też, że dedykowane są tylko małym dzieciom powoli odchodzi do lamusa. A jak donoszą polscy dystrybutorzy, nie tylko gramy ale i coraz chętniej sięgamy w sklepach po fizyczne doładowania portfeli na najpopularniejszych platformach cyfrowych czy też w grach online. Dotyczy to zarówno zwolenników komputerów, jak i konsol od Microsoftu, Sony i Nintendo. Kolporter zaliczając ubiegły rok do wybitnie udanych pod względem gamingu planuje nawet poszerzenie swojego portfolio.

Zgodnie z zapewnieniami oferta gamingowa będzie dalej rozszerzana, a sama kategoria ma stać się jedną z wiodących grup produktowych.

Polacy coraz chętniej kupują w kioskach doładowania do gier [1]

OWC 2017: Polacy mistrzami świata w rytmicznej grze osu!

Jak donosi Kolporter, czyli jeden z wiodących dystrybutorów z prasą w Polsce, ostatni rok był dla nich bardzo udany. O ile normalnie nie pisalibyśmy o tym na łamach PurePC, tak sukces oparty został w dużej mierze na... produktach gamingowych. W 2017 roku zanotowano bowiem skok aż o 60% względem 2016, przynajmniej jeśli chodzi o produkty związane z grami. A mowa między innymi o doładowaniach na platformy takie jak Steam, Origin i Google Play. Z tego względu ajenci saloników prasowych otrzymali nawet specjalne przeszkolenia.

Polacy coraz chętniej kupują w kioskach doładowania do gier [2]

Polacy zostali zapytani o postać Edwarda Snowdena

To jednak nie wystarczyło i oferta została rozszerzona dalej - o doładowania do Blizzard Battle.net, kont dla konsol Xbox, Playstation i Nintendo oraz w tytułach takich jak Counter Strike: Global Offensive, League of Legends czy World of Tanks. Zgodnie z zapewnieniami Kolportera to nie koniec zmian, a portfolio będzie dalej rozszerzane - kategoria gamingowa w założeniach ma stać się jedną z wiodących grup produktowych. Chociaż jest to nieoczekiwana zmiana, to powinna ucieszyć spore grono graczy. Już niedługo w poniedziałek do wydania ulubionej gazety bez problemu kupimy także cyfrowe monety do gry...

Źródło: Kolporter
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 31

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.