Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Platforma Origin - Gwarancja zadowolenia albo zwrot gry

Arkad | 09-09-2013 15:08 |

Pod koniec ubiegłego miesiąca dowiedzieliśmy się o możliwości zwrotu gier zakupionych za pośrednictwem platformy Origin, zaś dzisiaj możemy przekazać Wam oficjalną informację o dostępności tej usługi w Polsce. Program wystartował dokładnie 6 września, więc niektórzy mieli już prawdopodobnie okazję skorzystać z nowej możliwości. Akcja została nazwana jako "Gwarancja zadowolenia z gry" i może z niej skorzystać każdy, kto spełni odpowiednie warunki opisane szczegółowo w regulaminie dostępnym pod tym linkiem (LINK). Jakby nie patrzeć, jest to pierwszy tego typu program dostępny na platformach służących do sprzedaży gier - firma Electronic Arts nie cieszy się ostatnio zbyt dobrą opinią, więc każdy sposób na poprawienie wizerunku w przypadku dystrybutora jest niezwykle ważny. Zasady są proste i opierają się głównie na ramach czasowych, które zostały oparte na 24 godzinach oraz 7 dniach.

W przypadku doby mówimy o pierwszym uruchomieniu gry, zaś w przypadku tygodnia mamy na myśli termin od daty zakupu lub dnia premiery dla zamówień preorder. Oczywiście odpalanie produkcji i przeczekanie 24 godzin lub zakup gry i odczekanie tygodnia dyskwalifikuje nas z akcji, więc liczy się zawsze termin, który upływa jako pierwszy. Gracz ubiegający się o zwrot zakupionego produktu będzie musiał wypełnić odpowiedni formularz, zaś Electronic Arts będzie go rozpatrywało w przeciągu dziesięciu dni.

Dostawca platformy Origin będzie oczywiście monitorował wszelkie nadużycia, które będą głównie polegały na zakupie gry, przejściu kampanii i złożeniu formularza zwrotu pieniędzy. Nikt nie jest przecież naiwny... ;] Użytkownicy chcący skorzystać z akcji będą musieli udać się do podstrony Pomoc w aplikacji Origin, po czym wybiorą historię zamówień oraz odpowiedni tytuł. W tym momencie wszyscy niezadowoleni klienci mogą składać wnioski o zwrot pieniędzy jedynie za gry Electronic Arts zakupione przez system e-sprzedaży.

Źródło: Electronic Arts

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.